Sabiedrisko attiecību aģentūras Reputé (iepriekš Eksodus Integrētās komunikācijas) apgrozījums 2010. gadā, salīdzinot ar gadu iepriekš, pieaudzis par 20%, sasniedzot 544 826 latus. Savukārt peļņa palielinājusies līdz 27 tūkstošiem latu, liecina medijiem sniegtā informācija.
«Pērnais gads bijis labākais gads Reputé vēsturē,» norāda valdes locekle Iveta Antonišķe.
Viņa uzskata, ka veiksmes pamatā ir sadarbība ar privātā sektora klientiem, nepaļaujoties uz valsts pasūtījumiem. «Šī pieeja ir sevi attaisnojusi, jo valsts un pašvaldību sektora tirgus ir faktiski apstājies nulles punktā,» viņa skaidro, norādot arī uz to, ka pēdējo gadu laikā klientu pieprasītāko pakalpojumu vidū ir integrētās mārketinga komunikācijas projekti.
Raugoties nākotnē, Antonišķe atzīmē: «Arī prognozes 2011. gadam ir optimistiskas. Šobrīd sabiedrisko attiecību aģentūru pakalpojumus izmanto uzņēmumi, kas agrāk to nav darījuši.»
Reputé dibināta 2005. gadā. Aģentūra ir Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas (LSAKA) biedrs.
Reputé klientu lokā ir Philips, Tetra Pak, Xerox, Eiropas Komisijas pārstāvniecība Latvijā, G4S Latvia, Latvijas Energoceltnieks, Latfood, Rīgas Dzirnavnieks, NP Properties un citi.