Rīgā tagad ir divas Viesistabas, kuru mērķis ir viens – interesentiem piedāvāt iespēju gatavot kopā ar šefpavāriem un mācīties
Atverot mācību un atpūtas centru Viesistaba Kazarmās, tās veidotāji prātojuši, ka galvenais akcents tiks likts uz mācību procesu, taču ēst gatavošana kopā ar šefpavāriem Latvijā un visā pasaulē ir spērusi būtisku soli savā attīstībā, cilvēkiem šis process ļoti patīkot, un to viņi vairāk uztver un saista ar izklaidi. Tādējādi šobrīd Viesistabas Kazarmās populārākais pakalpojums ir korporatīvie pasākumi, kur cilvēki sanāk kopā un gatavo ēst laba šefpavāra vadībā, un šie pasākumi ir vairāk izklaidējoši, nevis izglītojoši. Taču tik un tā cilvēki katru reizi iemācās kaut ko jaunu. Tāpat iecienītas ir publiskās pavārklases.
Kopš pagājušā gada novembra ir divas Viesistabas – Viesistaba Kazarmās un Viesistaba Vintage. Tie gan ir divi atsevišķi uzņēmumi ar atšķirīgu īpašnieku struktūru. Dana Gritāne un Ēriks Dreibants joprojām ir līdzīpašnieki Viesistabai Kazarmās, bet viņi ir aizgājuši prom no uzņēmuma vadības un vairāk darbojas Trīs pavāru restorānā. Savukārt SIA Viesistaba Vintage ir dibināta 2012. gadā un tās īpašnieki ir alkoholisko dzērienu izplatīšanas kompānija SIA Vintage un SIA Viesistaba.lv. Tas automātiski nozīmē arī atšķirīgas prioritātes. Viesistaba Vintage ir mācību virtuve, bet augšstāvā – restorāns, uz kuru var nākt ikviens interesents. Jāpiebilst, ka Vecrīgas Viesistabai publiska restorāna nav.
Pēc A. Lūses teiktā, klientiem vēl jāiepazīstas un jānovērtē šis jaunais produkts, un tam nepieciešams laiks. Tāpēc šajā posmā, kamēr jaunā pasākumu vieta «iešūpojas», uzņēmums to dotē no citiem biznesa veidiem. Viņa gan uzsver, ka pasākumi jaunajā Viesistabā notiek visu laiku.
Otra Viesistaba izveidota ar mērķi palielināt tirgu, turklāt Viesistaba Kazarmās bija sasniegusi savu maksimālo kapacitāti. Pavisam skaidrs tas kļuva brīdī, kad jau oktobrī bija izpārdoti visi Ziemassvētku pasākumi, t.i., pieprasījums bija, bet to nebija iespējams apmierināt.