Lai sludinājums ar darba piedāvājumu sasniegtu plašāku auditoriju un to izlasītu iespējami vairāk interesentu, priekšnoteikums ir vienkāršs – sludinājumā ir jānorāda arī piedāvātā darba alga.
Speciālistu darba portāla cvmarket aptaujā 88% darba meklētāju atzinuši, ka vēlas, lai algas norādīšana darba sludinājumos būtu obligāta prasība, savukārt 56% darba meklētāju apliecina, ka vispirms izskata darba sludinājumus ar norādītu atalgojumu.
Šos aptaujas datus pastiprina arī cvmarket veiktais reklāmas banera tests. Proti, sešus mēnešus vērtējot rezultātu pie sadarbības partnera internetā izvietotajam reklāmas banerim, rezultāti bijuši pārliecinoši – darba meklētāju interese par darba piedāvājumiem, kuros norādīts atalgojums bija 2,5 reizes lielāka nekā par darba sludinājumiem, kuros norādīta tikai pozīcija un uzņēmuma nosaukums.
«Šie dati apliecina, ka darba atalgojuma norādīšana sludinājumā ir ne tikai labā prakse, bet arī labāku rezultātu nodrošinoša rīcība. Divarpus reizes palielinās darba devēja izredzes ieinteresēt plašāku auditoriju un līdz ar to – atlasīt vislabākos darbiniekus,» norāda CV Market pārstāve Renāte Zīverte.