Otrdien, 19.janvārī, valdība apstiprināja grozījumus normatīvajos aktos, kas paredz pilnveidot transportlīdzekļu tehnisko kontroli, tostarp valsts tehnisko apskati un tehnisko kontroli uz ceļiem.
To paredz valdībā apstiprinātie grozījumi Ministru kabineta 2004.gada 29.aprīļa noteikumos Nr.466 Noteikumi par transportlīdzekļu valsts tehnisko apskati un tehnisko kontroli uz ceļiem.
Ar grozījumiem paredzēts pilnveidot transportlīdzekļu valsts tehniskās apskates procedūru, nosakot stingrākas prasības riepām. Proti, sākot ar 2016.gada 1.decembri uz vienas ass riepām būs jābūt ne tikai viena izmēra, bet arī viena modeļa un protektora zīmējumam. Tehniskās apskates laikā tiks fiksēts vecākās riepas izlaiduma gads un tas tiks informatīvi atspoguļots tehniskās apskates protokolā, lai katrs autovadītājs varētu izvēlēties savus drošas braukšanas apstākļus un vadīšanas stilu. Noteiktas arī stingrākas prasības kravas transportlīdzekļu, to piekabju un autobusu riepu protektora dziļumam.
Grozījumi MK noteikumos arī paredz, ka automobiļiem ar pašdiagnostikas iekārtu (OBD) tiks kontrolētas adaptīvās gaismas sistēmas, kā arī pārbaudītas dīzeļmotoru atgāzes automobiļiem ar Euro 6 dzinējiem.
Noteikumos veikti tehniski papildinājumi attiecībā arī uz citām transportlīdzekļu konstrukcijām - apgaismes un gaismas signalizācijas ierīcēm, stiklojumu, bremžu iekārtām u.c.