Uz Ventspils šosejas noslēgušies būvdarbi divos posmos – pabeigta segas pārbūve no Jūrmalas šosejas (pagrieziena uz Priedaini) līdz Varkaļiem (20.-23,8.km), tajā skaitā tilta pār Varkaļa kanālu pārbūve, kā arī Lielupes tilta un ceļa līdz DUS Circle K (36,49.-38,57.km) pārbūve, informē Latvijas Valsts ceļi.
Būvdarbi uz Lielupes tilta, kas ir garākais tilts Latvijā (tā garums ir 420 m), tika uzsākti pagājušajā gadā. Pārbūves laikā tika demontēta vecā un izbetonēta jauna brauktuves plātne, izveidota hidroizolācija un uzklāts jauns asfalts. Uz gājēju ietves izveidotas jaunas margas un drošības barjeras.
Patlaban abos būvdarbu posmos saglabāts ātruma ierobežojums 70 km/h. Tas tādēļ, ka riepu un jaunā seguma saķeres koeficients vēl nav nomērīts. Pēc ceļa seguma virskārtas izbūves tajā esošā bitumena saistviela virskārtā veido plēvīti, kas ir slidena un ir nepieciešams laiks (aptuveni četras nedēļas), lai ar automašīnu riepām šo plēvīti nodeldētu. VAS Latvijas Valsts ceļi Ceļu laboratorija jaunbūvētos posmos regulāri veic saķeres mērījumus, un, tiklīdz tie atbilst normai, ātruma ierobežojumi tiek noņemti.
Kopējās abu posmu izmaksas ir 11 milj. eiro (ar PVN). Darbus veica AS A.C.B. ar apakšuzņēmējiem SIA Tilts un AS LNK Industries.