Saldumu un sāļo uzkodu ražotājs Orkla Confectionery & Snacks Latvija 2017. gadā plāno investēt trīs miljonus eiro, no kuriem 75% paredzēti inovācijām, kapacitātes palielināšanai, darba un pārtikas drošības uzlabojumiem, bet 25% iekārtām un ēku, kā arī telpu uzlabojumiem.
«Mēs ejam līdzi laikam un attīstāmies, izmantojot 21. gadsimta ražošanas vides un procesu pilnveides iespējas, lai nodrošinātu nemainīgi augstu kvalitāti, jaunus produktus un to konkurētspēju gan vietējā, gan eksporta tirgū,» skaidro Orkla Confectionery & Snacks Latvija valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.
Uzņēmuma šī gada prioritāte ir tirgus pozīciju nostiprināšana Latvijā un eksporta tirgos, investējot Laima, Selga, Staburadze, Old Town bakery, Ādažu Čipsi, The Original Taffel Snacks un Pedro zīmolos, jaunu produktu ieviešanā, ražošanas procesu pilnveidē un nemainīgi augstas produktu kvalitātes nodrošināšanā.
«Kopš "Orkla Confectionery & Snacks Latvija (iepriekš NP Foods) kļuva par daļu no Orkla koncerna, kopējās investīcijas divu gadu laikā ir sasniegušas 16 miljonus eiro. Tās ir sniegušas mums pieeju jaunām tehnoloģijām, padziļinātām zināšanām un iespēju strādāt atbilstoši augstākajiem nozares pārtikas drošības standartiem,» papildina T. Didrihsons.
Kā jau ziņots iepriekš, Orkla Confectionery & Snacks Latvija veiks arī daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas, mūsdienīgas un multifunkcionālas ražotnes būvniecībā Latvijā. Jaunā ražotne sniegs uzņēmumam iespējas attīstīt daudz modernāku un efektīvāku ražošanu, nodrošināt stabilu produktu kvalitāti, plānot efektīvāku piegādes ķēdi un loģistiku, kā arī nodrošināt labākus darba apstākļus darbiniekiem. Šobrīd tiek rūpīgi izpētītas divas iespējas - jauno ražotni būvēt pašreizējās Staburadze ražotnes teritorijā Rīgā, Artilērijas ielā, vai arī kaut kur Rīgas tuvumā. Šī ir daļa no uzņēmuma ilgtermiņa stratēģijas.