Salīdzinot ar 2012. gadu, pērn SIA NP Foods apgrozījums audzis par 9,4%, sasniedzot 64,3 miljonus eiro, savukārt peļņa augusi vairāk nekā trīs reizes līdz 1,1 miljonam eiro, liecina Lursoft dati.
SIA NP Foods vadības ziņojumā pausts, ka pagājušajā gadā tas mērķtiecīgi turpinājis zīmola Laima jaunās filozofijas un zīmola koncepcijas «Izvēlies Mīlestību...» ieviešanu. 2013. gadā realizēta aizpagājušā gada beigās uzsāktā zīmola Laima vizuālā tēla maiņa zīmola produktu iepakojumā, kā rezultātā mainīts iepakojuma dizains lielajām šokolādes tāfelītēm, marcipāna batoniņiem, marmelāžu kārbiņām, konfekšu un dražeju maisiņiem.
Savukārt zīmola Selga ietvaros pagājušajā gadā veikts darbs, lai veiktu pāreju uz vienotu zīmola koncepciju un dizainu cepumu segmentā. Sulu Gutta ietvaros ieviesti jauni produkti gan sulu, gan gāzēto dzērienu segmentā, skaidro uzņēmuma vadība.
Db.lv jau ziņoja, ka šā gada jūnijā a/s Laima un citu NP Foods grupas uzņēmumu valdes priekšsēdētājs Rolands Gulbis nosūtījis iesniegumu valsts amatpersonām ar lūgumu apturēt reiderisma mēģinājumu, kas vērsts pret Latvijas lielākajiem saldumu ražotājiem Laima, Staburadze un citiem NP Foods grupas pārtikas uzņēmumiem.