News Corporation ir pārdevis neveiksmīgo sociālo portālu MySpace tiešsaistes reklāmaģentūrai Specific Media, vēsta BBC.
2005. gadā News Corporation iegādājās MySpace par 580 miljoniem ASV dolāru, taču tagad, lai arī darījuma vērtība netiek atklāta, tiek lēsts, ka uzņēmumam izdevies pārdot sociālo portālu tikai par 35 miljoniem ASV dolāru.
Kad Rupertam Mērdokam piederošais News Corporation iegādājās MySpace, tas bija pasaules vadošais sociālais portāls. Tomēr laika gaitā to pārspēja Twitter un Facebook, bet mēģinājumi atjaunot MySpace lomu nebija īpaši veiksmīgi.
Aizvadītā gada novembrī News Corporation amatpersonas bija jau paziņojušas, ka MySpace zaudējumi ir «neilgtspējīgi».
Pēc darījuma Specific Media paziņoja, ka «cer apvienot abas platformas, lai nodrošinātu nākošo digitālās inovācijas paaudzi», paredzēts, ka jaunajā medijā iesaistīsies arī ASV dziedātājs un aktieris Džastins Timberleiks. Specific Media nodarbojas ar tiešsaistes reklāmas pakalpojumiem.
Jau vēstīts, ka Portāls «24/7 Wall St.» nosaucis desmit zīmolus, kas 2012. gadā izzudīs. To skaitā minēts arī MySpace.