MySpace mātes kompānija Interactive Media Holdings patlaban aktīvi meklē finansējumu 50 miljonu dolāru apmērā, lai jau nākamgad laistu klajā sociālā tīkla MySpace reinkarnāciju Spotify un Pandora slepkavas izskatā.
Dokumentos, kas nonākuši Business Insider rīcībā, Interactive Media Holdings norāda, ka meklē investorus, kas būtu gatavi ieguldīt kompānijā kopumā 50 miljonus dolāru, no kuriem lielākā daļa tiks novirzīti MySpace pārveidē par tiešsaistes mūzikas servisu Pandora un Spotify konkurentu.
No 50 miljoniem aptuveni piektdaļa tiks tērēta marketinga aktivitātēm, 15 – 25 miljonus dolāru paredzēts tērēt licenču iegādei no ierakstu kompānijām, bet vēl tikpat lielu summu - atlikt operatīvajām izmaksām.
Interactive norāda, ka lielākais MySpace trumpis ir tas, ka portāls ierakstu kompānijām maksā zemāku maksu par mūzikas atskaņošanu. Tāpat MySpace pieejami aptuveni 27 miljoni ieraksti no mūziķiem, kuri nav noslēguši līgumus ar ierakstu kompānijām. Tā ir aptuveni puse no portālā atskaņotās mūzikas.
Spotify un Pandora ir mūzikas straumēšanas pakalpojumi tiešsaistē.
Līdz šim portālam MySpace finansiāli nav klājies pārāk labi, neskatoties uz ievērojamo aktīvo lietotāju skaita palielināšanos – kopš 2011. gada decembra MySpace apmeklējums audzis par 36%.
Tajā pat laikā Business Insider rīcībā esošajos dokumentos teikts, ka MySpace apgrozījums 2012. gadā būs vien 15 miljoni ASV dolāru, salīdzinot ar 9 miljoniem 2011. gadā. Tikmēr par peļņu kompānija «nesapņo» ne šogad, ne nākamgad – Interactive paredz, ka šogad portāls nesīs 40 miljonu dolāru zaudējumus, bet nākamgad – 25.