Pasaules mediju giganta News Corporation laikrakstu biznesam Lielbritānijā šā gada pirmajā ceturksnī piedzīvojot reklāmas apjomu pieaugumu 10% apmērā, kompānijas boss Rūperts Mērdoks (Rupert Murdoch) prognozē šīs tendences turpināšanos, ziņo Telegraph.
Lai arī R. Mērdoks pats bijis pārsteigts par uzrādīto reklāmas ieņēmumu pieaugumu, viņš norādīja, ka patlaban viss liecina par to, ka šādai pozitīvai tendencei lemts turpināties.
News Corporation boss norāda, ka ieņēmumi no reklāmas palielinājušies visos kompānijas laikrakstos Londonā – Sun, Times, Sunday Times un News of the World. Turklāt šis reklāmu ieņēmumu pieaugums šogad pirmajā ceturksnī sasniegts pie aptuveni par 4% mazākas laikrakstu tirāžas.
Kopumā News Corporation laikrakstu bizness šogad pirmajā ceturksnī iekasēja 131 miljonu ASV dolāru, kas ir par 102 miljoniem dolāru vairāk nekā pērn attiecīgajā laika periodā. Kopējā kompānijas peļņa šogad pirmajā ceturksnī bija 839 miljoni dolāru.