Resursu vadības sistēma ir labs pamats, lai piedāvātu vēl citus pakalpojumus. Tā secināja uzņēmums Aa Consulting un saviem klientiem - autoservisiem un dīleriem - veido ārpakalpojumu komplektu, kurā ietilpst resursu vadība, zvanu centrs un grāmatvedība.
«Tas ir diezgan komplicēts pasākums, bet pašlaik efektivitātes meklējumos nav citas izejas,» saka Aigars Jermolajevs, viens no uzņēmuma dibinātājiem un īpašniekiem. Jāteic, ka efektivitātes meklējumus šai gadījumā var attiecināt gan uz Aa Consulting klientiem, gan pašu uzņēmumu.
Aa Consulting ir dibināts pirms trim gadiem ar diviem galvenajiem darbības virzieniem - finanšu vadības konsultācijām un IT risinājumiem. IT jomā uzņēmums savos pirmsākumos stūrēja uz tobrīd tirgū plaukstošu autonozari. «2007. gada beigās izdevās panākt, ka mums tika piešķirtas tiesības Latvijā pārstāvēt Automaster - Somijā izstrādātu resursu vadības sistēmu, kas domāta autoservisiem un dīleriem,» stāsta A. Jermolajevs. Plāni jaunajam uzņēmumam bija diezgan lieli: veidot bāzi Automaster tālākai ekspansijai uz Austrumiem - Krieviju, Ukrainu, Baltkrieviju.
Tomēr 2008. gada vidū kļuva skaidrs, ka tas nenotiks. Eksporta tirgi sāka bremzēties, un krīze bija klāt. Papildus tam 2009. gada sākumā somiem piederošo Automaster nopirka ASV koncerns ADP. Automaster globālā stratēģija tika mainīta, un reģionālā mērogā vairs nekas netika plānots. Uzņēmumam Aa Consulting, kas tobrīd bija izaudzis līdz septiņu cilvēku komandai ar zināšanām un prasmēm IT un vadības jomā, bija jādomā, ko darīt tālāk.
Neesi abonents? Piesakies uz 2 nedēļu testa abonementu šeit!