Dzīvesstils

Mediji: Michael Kors ir tuvu Versace pārņemšanas darījuma noslēgšanai

LETA,25.09.2018

Jaunākais izdevums

Itālijas modes nams Versace ir tuvu darījumam, kurā to paredzēts pārdot ASV modes zīmolam Michael Kors, pirmdien vēsta mediji.

Mediji norāda, ka Michael Kors, kura galvenais pārvaldes birojs atrodas Lielbritānijā, par šī darījuma noslēgšanu varētu paziņot jau šonedēļ.

Informācija par šī darījuma iespējamo apjomu ir atšķirīga un tā variē no diviem līdz 2,4 miljardiem ASV dolāru (1,6-2,03 miljardiem eiro).

Versace viceprezidente Donatella Versače otrdien Milānā ieplānojusi darbinieku sanāksmi, ziņo laikraksts Corriere della Sera.

Versace 2014.gadā 20% uzņēmuma akciju pārdeva ASV investīciju kompānijai Blackstone, bet atlikusī daļa pieder Versače ģimenei.

Savukārt Michael Kors pērn par 1,4 miljardiem dolāru iegādājās britu luksusa apavu zīmolu Jimmy Choo.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Michael Kors pārņem Versace; zīmola veikalu skaitu plāno palielināt par 50%

LETA,25.09.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV modes zīmols Michael Kors otrdien paziņoja, ka panācis vienošanos, lai iegādātos Itālijas modes namu Versace, par to samaksājot 1,83 miljardus eiro.

Mēs esam sajūsmināti pievienot Versace mūsu luksusa zīmolu saimei, un mēs esam apņēmušies investēt tā izaugsmē, norāda Michael Kors vadītājs Džons Aidols.

Tikmēr Versace viceprezidente Donatella Versače skaidro, ka šis pārņemšanas darījums ir nozīmīgs Versace ilgtermiņa panākumiem.

Michael Kors vēsta, ka plāno palielināt Versace veikalu skaitu pasaulē par 50% - līdz 300.

Versace 2014.gadā 20% uzņēmuma akciju pārdeva ASV investīciju kompānijai Blackstone, bet atlikusī daļa pieder Versačes ģimenei.

Pērn Michael Kors par 1,4 miljardiem dolāru iegādājās britu luksusa apavu zīmolu Jimmy Choo.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Versace īpašnieks plāno atvērt vairāk nekā 100 jaunu veikalu

Žanete Hāka,05.06.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Modes zīmola Versace jaunais īpašnieks Capri Holdings straujā tempā vēlas atvērt vairāk nekā 100 jaunu veikalu, raksta Bloomberg.

Capri Holdings Itālijas modes zīmolu iegādājās pērn par 2,2 miljardiem ASV dolāru, un tā plāns paredz, ka ik gadu tiks atvērti desmitiem jaunu veikalu, kā arī renovēti esošie, lai sasniegtu mērķi dubultot Versace pārdošanas apjomus, investoru dienā paziņojuši uzņēmumu pārstāvji. Kompānija ieguldīs arī zīmola mārketingā, cenšoties paplašināt darbību rokassomiņu un aksesuāru jomā.

«Ir pilnīgi skaidrs: mūsu veikalu produktivitāte nav tāda, kāda tai jābūt,» sacījis Versace vadītājs Džonatans Akerojds. «Mums strauji jāpalielina produktivitāte un tas būs dzinējs, lai sasniegtu 2 miljardu ienākumu mērķi,» viņš piebildis.

Capri Holdings, kam pieder arī Michael Kors un Jimmy Choo zīmoli, cer palielināt veikalu skaitu no esošajiem 188 līdz aptuveni 300 veikaliem 2022.gadā, atverot veikalus dažādos pasaules reģionos. Vairāk nekā puse no Versace esošajiem veikaliem atrodas Āzijā, no kuriem 40 ir Ķīnā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas mode piedzīvo krīzi, mainoties patēriņa paradumiem; labus signālus uzrāda bērnu mode

Dažādi tirdziņi nereti ir pirmais solis, lai jaunais dizainers kļūtu par šīs nozares sistēmas komponentu. Daļa spēlētāju paliek šajā līmenī un savas nezināšanas dēļ var negatīvi ietekmēt visu nozari. Ja kāds no sistēmas dalībniekiem preci savā darbnīcā vai tirdziņā pārdod par krietni zemāku cenu nekā citur vai arī bez čeka, pēc kāda laika cietīs visa joma. Tā uzskata Dita Danosa, kurai pieder vietējās modes daudzzīmolu veikals Taste Latvia.

Ilgus gadus viņa ir Latvijas Modes palātas prezidente un tagad arī jaundibinātā Latvijas Dizaina centra vadītāja.

Fragments no intervijas, kas publicēta 22. februāra laikrakstā Dienas Bizness:

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Katru ceturksni modes platforma Lyst analizē vairāk nekā piecu miljonu interneta pircēju uzvedību, lai noteiktu patlaban iecienītākos modes zīmolus un produktus, raksta Business Insider.

Otrais ceturksnis bijis veiksmīgs zīmoliem Nike un Versace, kuri iekļuvuši TOP 10, pakāpjoties par 20 vai vairāk vietām.

Lyst ņem vērā datus no sava un Google meklētāja, statistiku un pārdošanas apjomus pasaulē.

Vairāku modes zīmolu akcijas cenas biržās šajā gadā sasniegušas jaunus rekordus, uzlabojoties pārdošanas apjomiem.

Galerijā augstāk iespējams uzzināt, kuri patlaban ir pasaulē iecienītākie modes zīmoli pircēju vidū!

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Papildināta - FOTO: Pirmā optikas salona VIZIONETTE izveidē investēti 150 tūkstoši eiro

Db.lv,24.01.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas redzes aprūpes uzņēmums OC VISION tirgū ieviesis jaunu optikas zīmolu, un Pasaules Optikas briļļu saloni tiks pārveidoti par optikas veikalu tīklu VIZIONETTE.

Durvis vēris pirmais optikas veikals VIZIONETTE - t/c «Domina Shopping», savukārt otra salona atklāšanas pasākums «Galerija Centrs» gaidāms šī gada oktobrī.

OC VISION grupa trīs gadu laikā investēs vairāk nekā vienu miljonu eiro jaunu optikas salonu izveidei Rīgā. Optikas salona VIZIONETTE izveidē t/c «Domina Shopping» investēti 150 000 eiro. Jaunajos optikas salonos būs iespēja ne tikai iegādāties jaunākajām briļļu modes tendencēm pasaulē atbilstošas brilles, bet arī pirmo reizi optikas nozarē būs pieejams pašapkalpošanās sektors: briļļu izvēli atvieglos pārdomāts iekārtojums un tehnoloģijas.

Jānis Dzenis, OC VISION valdes priekšsēdētājs: «Kopš 1991. gada, kad tika atvērts pirmais Vision Express Latvijā, pagājis vairāk kā ceturtdaļgadsimts. Šo gadu laikā OC Vision ir pierādījis, ka vietējā kapitāla uzņēmums var veidot un attīstīt optometrijas nozari Latvijā. Bet pasaule nestāv uz vietas - tā nemitīgi modernizējas, un arī optikas nozarei to ir pienācis laiks darīt. Pēc rūpīgas tendenču analīzes tika izstrādāts jauns optikas veikalu koncepts - VIZIONETTE, kas ietver sevī lielāko daļu inovāciju, kas patlaban pasaulē ir izgudrotas.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizvadītā gada otrajā pusē Latvijā par 6,5% pieaudzis "Tax Free" pirkumu apjoms, salīdzinot ar iepriekšējo gada attiecīgo periodu, informē Nodokļa atmaksas pakalpojuma nodrošinātāja "Global Blue Latvija" vadītāja Vineta Kalmane.

Viņa norādīja, ka "Tax Free" sistēma paredzēta, lai veicinātu trešo valstu tūristu interesi veikt pirkumus un atbalstītu vietējos tirgotājus. Šī sistēma ārpus Eiropas Savienības dzīvojošiem viesiem ļauj Latvijā iepirkties, atgūstot daļu no pievienotās vērtības nodokļa (PVN). Iepirkumu summai, kas uzrādīta vienā čekā, jābūt ne mazākai par 44 eiro, un nodokļi tiek atgriezti par visām iegādātām precēm, kuras paredzēts izvest no Eiropas savienības teritorijas.

2019.gadā vidējā viena "Tax Free" pirkuma summa bija 230 eiro, kas ir par 3% vairāk nekā gadu iepriekš. Vairāk nekā pusi jeb 61% no visiem pirkumiem veikuši Krievijas pilsoņi, 10% - Baltkrievijas, bet trešajā vietā ar 7% ir viesi no Ukrainas, liecina Nodokļa atmaksas pakalpojuma nodrošinātāja "Global Blue" apkopotie dati.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules biznesa procesu ārpakalpojumu (BPO) un klientu apkalpošanas uzņēmums «Webhelp» paziņojis par konsultāciju uzņēmuma «OEE Consulting» pārņemšanu un tā apvienošanu ar risinājumu izstrādes uzņēmumu «gobeyond», informē uzņēmumu pārstāvji.

Apvienotā uzņēmuma pakalpojumu klāstā ietilps: stratēģiskas konsultācijas un atbalsts, mērķa darbības modeļa izveide, klientu un lietotāju sadarbības cikla izstrāde, eksperimentāls birojs izmēģinājumiem, datu uzskaite un analīze, patērētāju uzvedības analīze, daudzkanālu komunikācijas attīstība, ziņojumapmaiņa, virtuālie sarunu biedri un automatizācija.

«gobeyond» ir 2017.gadā dibināts «Webhelp» grupas uzņēmums. Pirmajā gadā piedzīvotā straujā «gobeyond» izaugsme norāda uz konsultāciju pakalpojumu tirgus attīstību.

Uzņēmumu saplūšana turpinās sekmēt «gobeyond» un «OEE Consulting» kopīgos centienus kļūt par spēcīgu alternatīvu starp pasaules konsultāciju uzņēmumiem. «OEE Consulting» galvenais birojs atrodas Oksfordā, kur 150 cilvēku lielā konsultāciju, teorētisko un praktisko apmācību komanda strādā ar klientiem no visas pasaules, tostarp «Lloyd’s Banking Group», «Citibank», «P&O Ferries» un «Action for Children».

Komentāri

Pievienot komentāru