Pakalpojumi

Versace īpašnieks plāno atvērt vairāk nekā 100 jaunu veikalu

Žanete Hāka,05.06.2019

Jaunākais izdevums

Modes zīmola Versace jaunais īpašnieks Capri Holdings straujā tempā vēlas atvērt vairāk nekā 100 jaunu veikalu, raksta Bloomberg.

Capri Holdings Itālijas modes zīmolu iegādājās pērn par 2,2 miljardiem ASV dolāru, un tā plāns paredz, ka ik gadu tiks atvērti desmitiem jaunu veikalu, kā arī renovēti esošie, lai sasniegtu mērķi dubultot Versace pārdošanas apjomus, investoru dienā paziņojuši uzņēmumu pārstāvji. Kompānija ieguldīs arī zīmola mārketingā, cenšoties paplašināt darbību rokassomiņu un aksesuāru jomā.

«Ir pilnīgi skaidrs: mūsu veikalu produktivitāte nav tāda, kāda tai jābūt,» sacījis Versace vadītājs Džonatans Akerojds. «Mums strauji jāpalielina produktivitāte un tas būs dzinējs, lai sasniegtu 2 miljardu ienākumu mērķi,» viņš piebildis.

Capri Holdings, kam pieder arī Michael Kors un Jimmy Choo zīmoli, cer palielināt veikalu skaitu no esošajiem 188 līdz aptuveni 300 veikaliem 2022.gadā, atverot veikalus dažādos pasaules reģionos. Vairāk nekā puse no Versace esošajiem veikaliem atrodas Āzijā, no kuriem 40 ir Ķīnā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas mode piedzīvo krīzi, mainoties patēriņa paradumiem; labus signālus uzrāda bērnu mode

Dažādi tirdziņi nereti ir pirmais solis, lai jaunais dizainers kļūtu par šīs nozares sistēmas komponentu. Daļa spēlētāju paliek šajā līmenī un savas nezināšanas dēļ var negatīvi ietekmēt visu nozari. Ja kāds no sistēmas dalībniekiem preci savā darbnīcā vai tirdziņā pārdod par krietni zemāku cenu nekā citur vai arī bez čeka, pēc kāda laika cietīs visa joma. Tā uzskata Dita Danosa, kurai pieder vietējās modes daudzzīmolu veikals Taste Latvia.

Ilgus gadus viņa ir Latvijas Modes palātas prezidente un tagad arī jaundibinātā Latvijas Dizaina centra vadītāja.

Fragments no intervijas, kas publicēta 22. februāra laikrakstā Dienas Bizness:

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Papildināta - FOTO: Pirmā optikas salona VIZIONETTE izveidē investēti 150 tūkstoši eiro

Db.lv,24.01.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas redzes aprūpes uzņēmums OC VISION tirgū ieviesis jaunu optikas zīmolu, un Pasaules Optikas briļļu saloni tiks pārveidoti par optikas veikalu tīklu VIZIONETTE.

Durvis vēris pirmais optikas veikals VIZIONETTE - t/c «Domina Shopping», savukārt otra salona atklāšanas pasākums «Galerija Centrs» gaidāms šī gada oktobrī.

OC VISION grupa trīs gadu laikā investēs vairāk nekā vienu miljonu eiro jaunu optikas salonu izveidei Rīgā. Optikas salona VIZIONETTE izveidē t/c «Domina Shopping» investēti 150 000 eiro. Jaunajos optikas salonos būs iespēja ne tikai iegādāties jaunākajām briļļu modes tendencēm pasaulē atbilstošas brilles, bet arī pirmo reizi optikas nozarē būs pieejams pašapkalpošanās sektors: briļļu izvēli atvieglos pārdomāts iekārtojums un tehnoloģijas.

Jānis Dzenis, OC VISION valdes priekšsēdētājs: «Kopš 1991. gada, kad tika atvērts pirmais Vision Express Latvijā, pagājis vairāk kā ceturtdaļgadsimts. Šo gadu laikā OC Vision ir pierādījis, ka vietējā kapitāla uzņēmums var veidot un attīstīt optometrijas nozari Latvijā. Bet pasaule nestāv uz vietas - tā nemitīgi modernizējas, un arī optikas nozarei to ir pienācis laiks darīt. Pēc rūpīgas tendenču analīzes tika izstrādāts jauns optikas veikalu koncepts - VIZIONETTE, kas ietver sevī lielāko daļu inovāciju, kas patlaban pasaulē ir izgudrotas.»

Komentāri

Pievienot komentāru