Baltijas redzes aprūpes uzņēmums OC VISION tirgū ieviesis jaunu optikas zīmolu, un Pasaules Optikas briļļu saloni tiks pārveidoti par optikas veikalu tīklu VIZIONETTE.
Durvis vēris pirmais optikas veikals VIZIONETTE - t/c «Domina Shopping», savukārt otra salona atklāšanas pasākums «Galerija Centrs» gaidāms šī gada oktobrī.
OC VISION grupa trīs gadu laikā investēs vairāk nekā vienu miljonu eiro jaunu optikas salonu izveidei Rīgā. Optikas salona VIZIONETTE izveidē t/c «Domina Shopping» investēti 150 000 eiro. Jaunajos optikas salonos būs iespēja ne tikai iegādāties jaunākajām briļļu modes tendencēm pasaulē atbilstošas brilles, bet arī pirmo reizi optikas nozarē būs pieejams pašapkalpošanās sektors: briļļu izvēli atvieglos pārdomāts iekārtojums un tehnoloģijas.
Jānis Dzenis, OC VISION valdes priekšsēdētājs: «Kopš 1991. gada, kad tika atvērts pirmais Vision Express Latvijā, pagājis vairāk kā ceturtdaļgadsimts. Šo gadu laikā OC Vision ir pierādījis, ka vietējā kapitāla uzņēmums var veidot un attīstīt optometrijas nozari Latvijā. Bet pasaule nestāv uz vietas - tā nemitīgi modernizējas, un arī optikas nozarei to ir pienācis laiks darīt. Pēc rūpīgas tendenču analīzes tika izstrādāts jauns optikas veikalu koncepts - VIZIONETTE, kas ietver sevī lielāko daļu inovāciju, kas patlaban pasaulē ir izgudrotas.»
Marta Siliniece, OC Vision Tirdzniecības attīstības direktore: «Kā rāda mūsu veiktie pētījumi, lielākās barjeras, pērkot brilles, ir ilgais meklēšanas laiks, pārāk šaurs sortiments, augsta briļļu cena un bailes no redzes pārbaudes. Jaunā VIZIONETTE koncepta ietvaros iepirkšanās būs gan izklaidējoša, gan izglītojoša. Liels uzsvars optikā ir jaunākajiem dizaineru zīmoliem - Hugo Boss, Gucci, Marc O’Polo, Andy Wolf, Tom Tailor, Ted Baker, S.Laurent, Guess, Versace, Prada u.c. vismaz 20 modeļu sortimentā, kas nav pieejams nekur citur Baltijā. Tāpat, jaunais optikas koncepts atbalstīs arī vietējos dizainerus - no nākamā gada marta pircējiem tiks piedāvāta mūsdienīgā latviešu zīmola One Wolf saulesbriļļu kolekcija. Optometrista kabinets un iekārtas izvēlētas, ņemot vērā Lielbritānijas un Francijas optiku pieredzi.»
Acu atslodzei un relaksācijai pēc briļļu pirkuma, VIZIONETTE būs pieejama arī acu SPA zona ar acu masāžas ierīci. Tāpat, optikas salonā būs pieejama briļļu pašapkalpošanās remontdarbnīca, kurā klienti varēs paši saskrūvēt un notīrīt savas brilles. Veikalā būs pieejams vairākkārt uzpildāms briļļu tīrīšanas šķidrums, ko klienti pēc īpašas VIZIONETTE pudelītes iegādes, varēs paši uzpildīt bez maksas.
Jaunais zīmols VIZIONETTE ir tapis sadarbībā ar reklāmas aģentūru Pagan Ogilvy, grafisko dizaineri Viesturu Staņislavski, bet telpu dizainu jaunajiem optikas veikaliem veidojusi aģentūra COLORART MEDIA.
OC VISION pakalpojumi ir saņemami 72 mazumtirdzniecības veikalos Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, kā arī vairumtirdzniecībā. Uzņēmuma konsolidētais bruto apgrozījums 2018. gadā sasniedzis 25 miljonus eiro.