Lielveikalu tīkla Maxima Paldies karšu īpašniekiem lojalitātes programmas pastāvēšanas laikā kopš 2008. gada piešķirto atlaižu summa pārsniegusi 20 miljonus latu.
Pirms nepilniem diviem gadiem lojalitātes programmā Paldies bija 500 tūkstoši dalībnieku, savukārt šogad kopumā Latvijā karšu lietotāju skaits sasniedzis vairāk nekā 750 tūkstošus, informē Maxima.
Visaktīvāk lojalitātes programmai Latvijas iedzīvotāji pieteikušies šā gada pirmajā ceturksnī. Lielveikalu tīkls to skaidro ar jaunu Maxima XX veikalu atvēršanu Tukumā, Cēsīs un Rēzeknē. Kopumā visaktīvāk Latvijas iedzīvotāji Paldies kartei pieteikušies Rīgā un Vidzemes reģionā.
Atsaucoties uz tirgus un sabiedriskās domas izpētes aģentūras Nielsen aizvadītajā gadā veiktu pētījumu, Maxima norāda, ka 88% aptaujāto pircēju atpazīst Paldies karti. No tiem 74% šo karti izmantojot arī ikdienā.
Kā Db.lv uzzināja Rimi, tad šī lielveikala lojalitātes programma Mans Rimi darbojas nepilnus divus gadus un patalaban Mans Rimi karrti izmanto jau gandrīz 740 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Lielākā daļa (vairāk nekā 70%) no tiem ir aktīvi kartes lietotāji, kas šo karti iepērkoties izmanto vismaz vienu reizi mēnesī.