Maskavas Eirovīzijas sarīkošana izmaksās vairāk, nekā jebkurš no iepriekšējiem konkursiem citās valstīs, turklāt izdevumi neatmaksāsies, raksta Vedomostji.
Eirovīzija 2009 budžetu veido pieci finansējuma avoti - federālais budžets, Maskavas budžets, Eiropas raidorganizāciju apvienības (EBU), Pirmā kanāla un sponsoru naudas.
Krievijas valdība piešķīrusi miljardu rubļu, EBU - sešus miljonus dolāru, bet Maskava - 200 miljonus rubļu.
Eirovīzijai ir seši oficiālie sponsori: Raiffeisenbank, Schwarzkopf un Rostelekom kā starptautiskie konkursa partneri, savukārt Pepsi, Mary Kay un Gold Mine Beer – nacionālie partneri.
Pirmā kanāla izdevumi un sponsoru līgumu summas netiek publiskotas, tomēr ir zināms, ka, neskaitot telekompānijas izdevumus, konkursa budžets būs aptuveni 42 miljoni ASV dolāru. Pērn Eirovīzija izmaksāja 24 miljonus dolāru (32 miljonu dolāru pēc 2009. gada maija kursa).
Galvenie organizatori izdevumi saistīti ar nomu un Olimpijskij sporta kompleksa piemērošanu konkursam. Tāpat konkursa reklāma, delegāciju un žurnālistu uzņemšana, apkalpojošā personāla izdevumi, transports un citi izdevumi.
Uz Eirovīzijas finālu varēs nokļūt 19 tūkstoši skatītāju, tomēr tikai puse no biļetēm nonākusi pārdošanā, pārējās vietas izdalītas ielūgumos. Biļešu cena svārstās no 5100 līdz 99 tūkstošiem rubļu.