Kompānijas Facebook pērnā gada pēdējā ceturkšņa peļņa ir vairāk nekā divkāršojusies, jo šī sociālā tīkla lietotāju skaits pērn pieauga līdz aptuveni 1,6 miljardiem, teikts Facebook publicētā paziņojumā.
«Mūsu kopiena turpināja augt, un mūsu bizness plaukst,» pavēstīja kompānijas Facebook līdzdibinātājs un vadītājs Marks Cukerbergs, publicējot pagājušā ceturkšņa rezultātus, kas ievērojami pārspējuši prognozes.
2015.gada pēdējos trijos mēnešos kompānija guvusi peļņu 1,56 miljardu ASV dolāru apmērā, bet attiecīgā 2014.gada posmā - 701 miljonus dolāru.
Ieņēmumi pērnā gada pēdējā ceturksnī pieauga līdz 5,84 miljardiem dolāru salīdzinājumā ar 3,85 miljardiem 2014.gada 4.ceturksnī.
Šie rezultāti parāda Facebook augošo spēku interneta reklāmu jomā, sevišķi mobilajos tālruņos. Pērnā gada pēdējā ceturksnī apmēram 80% no interneta reklāmu ieņēmumiem tika gūti ar reklāmām mobilajos tālruņos.
Visa gada tīrā peļņa pieauga līdz 3,7 miljardiem dolāru salīdzinājumā ar 2,9 miljardiem dolāru 2014.gadā, savukārt ieņēmumi pieauga no 12,5 miljardiem dolāru līdz 17,9 miljardiem dolāru.
«2015.gads bija labs gads Facebook. Mēs turpinām investēt labākā mūsu kopienas apkalpošanā, mūsu biznesa attīstīšanā un pasaules savienošanā,» sacīja Cukerbergs.
Pērn decembrī Facebook ikdienā lietoja 1,04 miljardi cilvēku, kas ir par 17% vairāk nekā 2014.gada decembrī.
Vismaz reizi mēnesī Facebook aktīvo lietojošo cilvēku skaits pērn decembrī bija 1,59 miljardi - par 14% vairāk nekā pirms gada.
Pēc pagājušā ceturkšņa peļņas datu publicēšanas Facebook akcijas cena pieauga par vairāk nekā 12% līdz 106 dolāriem.