Tiks mainītas sešu uzņēmuma Rīgas satiksme mobilo klientu apkalpošanas centru līdzšinējās atrašanās vietas, Db.lv informē Viktorija Kalniņa-Vladimirova RP SIA Rīgas satiksme Komunikācijas projektu speciāliste.
Klientu centri – autobusi no 23. oktobra būs pieejami:
• pie centrālās Latvijas Universitātes ēkas (Raiņa bulvārī pie krustojuma ar Arhitektu ielu);
• tramvaju galapunktā Juglā (Brīvības gatvē 409a);
• pie Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes (Lomonosova ielā 1);
• pie tirdzniecības centra Origo (Stacijas laukumā 1);
• Bolderājā autobusu galapunktā (Parādes ielā 36a);
• Zolitūdē autobusu galapunktā (Jāņa Endzelīna ielā 11).
Mobilie klientu centri ir atvērti no pirmdienas līdz sestdienai, laikā no plkst.10.00 līdz 18.00. Pieteikties elektroniskajai biļetei ir iespējams arī Rīgas satiksmes biļešu kasē Brīvības ielā 191, darba dienās no plkst. 8.00 līdz 18.00 un sestdienās no plkst. 10.00 līdz 18.00.
Klientu centros pasažieri var saņemt anketas personalizētā e-talona iegūšanai (izņemot pasažierus, kuri tās saņēmuši pa pastu), iegūt palīdzību anketas aizpildīšanā, kā arī nodot pa pastu saņemtās anketas.
Iedzīvotājus, kuriem ērtas bija līdzšinējās klientu centru atrašanās vietas – Imantā, Ķengaragā un Ziepniekkalnā –, lūdzam tos apmeklēt līdz 22. oktobrim (ieskaitot).
Rīgas satiksme aicina visus rīdziniekus, kuri ir saņēmuši anketas pa pastu, tās parakstīt, pielīmēt fotogrāfiju un nosūtīt Rīgas satiksmei apmaksātās atbildes aploksnē, vai arī šādi nokomplektētas nodot kādā no klientu centriem.
Anketas pa pastu tika izsūtītas visiem klientiem, kuri savu dzīvesvietu deklarējuši Rīgā un sasnieguši pensijas vecumu vai šobrīd ir tiesīgi izmantot Rīgas domes piešķirtos braukšanas maksas atvieglojumus sabiedriskajā transportā. Tāpat anketas pa pastu tika nosūtītas vairākām iedzīvotāju grupām, kas ietilpst atlaižu saņēmēju kategorijās – daudzbērnu ģimeņu vecāki, dižģimeņu vecāki, Černobiļas seku likvidētāji, politiski represētās personas un sociālo māju iemītnieki.