LMT klientu bāze samazinājusies par 22,5 tūkst., bet sīvais konkurents Tele2 par 22,8 tūkst. lietotāju skaitu piepulcināji.
Lielajās valstīs mobilo sakaru operatoru cīņas lauks par klientiem ir mērāms miljonos, Latvijā cīņas notiek tūkstošu izteiksmē. Pērno gadu ar 22,8 tūkst. klientu skaita pieaugumu ir noslēdzis Tele2, uzņēmumam 2011. gada nogalē bija 1020424, bet pērnā gada 31. decembrī 1043233 klientu.
Savukārt sīvais konkurents Latvijas Mobilais telefons (LMT) pērno gadu noslēdzis ar 22,5 tūkst. klientu skaita samazinājumu. Proti, LMT 2011. gada nogalē bija 1 092 029 klientu, bet šā gada 1.janvārī – 1 069 527. «Klientu skaits LMT pēdējos gados ir bijis stabils, lai arī priekšapmaksas karšu lietotāju iespaidā tas ik pa laikam mainās pārdesmit tūkstošos uz augšu un uz leju. Līdz ar Brīvības ieviešanu esam piesaistījuši ap 20 tūkst. jaunu klientu no citiem mobilo sakaru operatoriem, un joprojām esam gan klientu skaita, gan apgrozījuma, gan tīkla ziņā lielākais mobilo sakaru operators valstī,» DB norāda LMT preses sekretāre Elīna Lidere.
LMT bezlimita tarifu plānu Brīvība ieviesa numura saglabāšanas pakalpojuma un valstī jaunākā operatora Bites aktivitāšu dēļ, DB vērtējumu sniedza Latvijas Telekomunikāciju asociācijas izpilddirektors Jānis Lelis. Tādējādi, ja nesekotu tarifu plāns Brīvība, tad operatora klientu bāzes struktūra būtu citāda, jo attiecīgais tarifu plāns ļāva operatoram piepulcēt jaunus klientus, taču gadā kopumā ir samazinājums
Trīs gadu perspektīvā, salīdzinot šā brīža datus ar 2010. gada nogales rādītājiem, LMT klientu skaits ir pieaudzis par 1,8 tūkst., bet Tele2 par 16,6 tūkst. klientiem. Bite Latvija ar saviem datiem iepazīstinās 26. februārī, bet J. Lelis norāda, ka operatora klientu bāze pērn bija ap 350 tūkst., bet šobrīd varētu būt ap 370 tūkst. lietotājiem. Tāpat būtu jāatceras, ka arī Triatel ir ap 45 tūkst. mobilo sakaru lietotāju (kopējais sakaru klientu skaits ap 70 tūkst.).