2019. gada deviņos mēnešos LMT apgrozījums bijis 164 miljoni eiro – par 4,7% vairāk nekā šajā periodā 2018. gadā, liecina mobilo sakaru operatora sniegtā informācija.
Gada laikā par 27,5 % audzis mobilo datu patēriņš LMT tīklā. Pieprasījumu virza Latvijas iedzīvotāju satura patēriņa, ikdienas un darba paradumu maiņa, sagaidot mobilitāti un tūlītēju informācijas pieejamību visās dzīves jomās, uzskata uzņēmumā.
LMT viedtelevīzijas lietotāju skaits šā gada pirmajos deviņos mēnešos, salīdzinot ar šo pašu periodu pērn, ir divkāršojies.
2019. gada jūlijā LMT atklāja 5G tīklu. «5G iespējas lielā mērā noteiks ne tik daudz pati tīkla infrastruktūra, kā uzņēmumu un arī valsts un pašvaldības iestāžu gatavība digitalizācijai, lai uzlabotu darba rezultātus un ietaupītu resursus,» norāda Juris Binde, LMT prezidents.
2019. gada deviņos mēnešos par 10,4 % augusi LMT rentabilitāte jeb EBITDA*, veidojot 55,3 miljonus eiro, klientu pieslēgumu skaits pārsniedzis 1,31 miljonu.
* EBITDA — peļņa pirms procentu, nodokļu, nolietojuma un amortizācijas atskaitījumiem.