Lietuvas valstiskuma simtgades reklamēšanai valsts šī gada pirmajā ceturksnī piešķīrusi 2,1 miljonu eiro, liecina pētījumu kompānijas Kantar TNS publiskotā informācija.
Kompānijas reklāmas monitoringa vadītāja Ģiedre Juroniene skaidroja, ka simtgades pasākumu prezentācijas ietekmējušas reklāmu izmaksu pieaugumu medijos.
«Salīdzinot ar 2017.gada pirmo ceturksni, piemiņas pasākumu budžets pieaudzis 160 reizes,» norādīja Juroniene.
1918.gada 16.februārī Lietuvas nacionālās atmodas tēva Jona Basanaviča vadītā Lietuvas Padome Viļņā parakstīja dokumentu, kurā pasludināja, ka Lietuva atjauno neatkarīgu, uz demokrātiskiem pamatiem balstītu valsti ar galvaspilsētu Viļņā un norobežojas no visām valstiskajām saitēm, kādas tai jebkad bijušas ar citām tautām.
Svarīgākie simtgades pasākumi notika 16.februārī, kā arī norisināsies no 30.jūnija līdz 6.jūlijam, kad Lietuvā notiks Dziesmu svētki.