Tūrisma aģentūra Latvia Tours pagājušo gadu noslēgusi ar 18 miljonu eiro apgrozījumu, informē uzņēmuma pārstāvji.
Pēdējo piecu gadu laikā uzņēmuma kopējais apgrozījums ir audzis par 2 miljoniem.
«Šo gadu laikā esam aktīvi strādājuši, attīstot jaunas pakalpojuma grupas un zīmolus. Arī 2017. gadā plānojam tehnoloģiski attīstīt un pilnveidot korporatīvo klientu apkalpošanu, tostarp popularizēt Club Med konceptu. Ja runājam par jauniem galamērķiem, tad aktuālajā prioritāšu sarakstā ir vairākas pilsētas, piemēram, Kazaņa, Madride, Odesa,» akcentē Latvia Tours Traveltech projektu vadītājs Jānis Kolomenskis.
Izejošais tūrisms bijis prioritārais apgrozījuma apjoma veidotājs – pērn tas veidoja 15 miljonus eiro, kas ir par 5% vairāk nekā 2015. gadā. Savukārt ienākošais tūrisms nodrošināja 1,8 miljonus eiro lielu apgrozījumu, kas, salīdzinot ar 2015. gadu, pieaudzis par 29%, bet konferenču nodaļas apgrozījums pieaudzis par 7% (654 tūkstoši eiro). 2006. gadā Izejošā tūrisma nodaļā viens ceļojumu konsultants nodrošināja 470 tūkstošus eiro apgrozījumu, bet 2016. gadā tas pieauga līdz 650 tūkstošiem eiro.
Arī Latvijas iedzīvotāju iecienītākie galamērķi šo gadu laikā mainījušies. Ja 90. gadu sākumā populārākie galamērķi bija Taizeme un Kipra, tad jau 90. gadu vidū visiecienītākais atpūtas ceļojumu galamērķis kļuva Turcija. Savukārt pērn, 2016. gadā, un starp iecienītākajiem galamērķiem bija Brisele, Londona, Skandināvijas valstis un Maskava, taču kopējā ģeogrāfija ir paplašinājusies arī ārpus Eiropas robežām - arvien biežāk ceļotāji vēlas doties arī uz Āzijas valstīm – Japānu, Ķīnu un Dienvidkoreju.