Lattelecom piedāvā skatītājiem jaunu pastāvīgu televīzijas kanālu 360TV, kļūstot par pirmo telekomunikāciju uzņēmumu Latvijā, kas ienāk televīzijas satura veidošanas biznesā, informē Lattelecom sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Līga Bite.
360TV ir pirmais Latvijā radītais augstas izšķirtspējas jeb HD televīzijas kanāls ar unikālu satura konceptu, katru nedēļas dienu veltot vienai tēmai.
«Jauna pastāvīga televīzijas kanāla izveide ir likumsakarīgs solis līdzšinējam Lattelecom darbam, atbalstot vietējā satura īpatsvaru TV kanālos,» komentē Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis. Viņš atgādina, ka 2013. gadā Lattelecom piedāvāja pirmo kanālu, kas bija veltīts īpašam Latvijas notikumam – Dziesmu un deju svētkiem. Kopš tā laika bijuši deviņi šādi Latvijai nozīmīgu notikumu kanāli un pienācis laiks to nostiprināt kā pastāvīgu mediju. «Visā pasaulē telekomunikāciju uzņēmumi arvien aktīvāk iesaistās ne vien televīzijas, interneta un balss sakaru nodrošināšanā, bet arī papildu satura veidošanā, tostarp pērkot vai veidojot savus TV kanālus,» viņš turpina.
360TV kanālu veido Lattelecom grupas uzņēmums Media 360, un tā izpilddirektors Kaspars Ozoliņš saka: «Latvijā radām jaunu televīzijas satura konceptu, uz ko ar interesi raugās arī nozares spēlētāji pasaulē. Turklāt 360TV – tas nav tikai kanāls, bet arī vietne tīmeklī, kam veidosim īpašu saturu arī tiem, kuri priekšroku dod nelineāram saturam, to vērojot internetā.»
360TV pārraidīs visu diennakti septiņas dienas nedēļā. Katra nedēļas diena veltīta vienai tēmai – kino pirmdiena, sporta otrdiena, ideju trešdiena, viņas ceturtdiena, mūzikas piektdiena, hobiju sestdiena un kultūras svētdiena.