Informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju uzņēmuma Lattelecom peļņa šā gada deviņos mēnešos pieaugusi par 1,6 miljoniem, salīdzinot ar līdzīgu periodu pērn, sasniedzot 25 miljonus eiro, informēja uzņēmumā.
Šā gada trešā ceturkšņa rezultāti iezīmējot pozitīvo tendenci Lattelecom jauno biznesu attīstības virzienā, kas lielā mērā ir, pateicoties Lattelecom ienākšanai TV satura veidošanā.
«Telekomunikāciju nozarē Eiropā joprojām aktīvi notiek uzņēmumu apvienošanās procesi – saplūst fiksēto un mobilo sakaru pakalpojumu sniedzēji, telekomunikāciju uzņēmumi piepērk mediju kompānijas, tādejādi ienākot arī satura biznesā. Šādu procesu rezultātā, ir pēdējais laiks domāt, kā Latvijas telekomunikāciju uzņēmumi konkurēs jaunajā, digitālajā laikmetā un kādus jaunus, pievienotas vērtības pakalpojumus piedāvās saviem klientiem,» komentē Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.
Ieņēmumi no televīzijas pieauguši par 9%, salīdzinot ar tādu pašu periodu pērn, savukārt ieņēmumi no platjoslas interneta pakalpojumiem palielinājušies par 2%. Informācijas tehnoloģiju (IT) un ārpakalpojumu jomā korporatīvajiem klientiem ieņēmumi arī šajā ceturksnī kāpināti par 25%, salīdzinot ar tādu pašu periodu 2014.gadā. Pateicoties jaunajam tehnikas pārdošanas konceptam Lattelecom veikalos, par 66% pieauguši ieņēmumi mazumtirdzniecībā.
Lattelecom grupa piedāvā elektroniskās saziņas risinājumus mājsaimniecībām, maziem un vidējiem uzņēmumiem, valsts un pašvaldību institūcijām, kā arī korporatīvajiem klientiem.
Lattelecom grupā ir uzņēmumi - Lattelecom, Lattelecom BPO, Citrus Solutions, Lattelecom Technology, Media 360 un Baltijas Datoru akadēmija. Lattelecom pieder arī 23% SIA Latvijas Mobilais Telefons daļu.