2006. gada neauditētais AS Laima neto apgrozījums pieaudzis par 15%, un sasniedzis 27,48 miljonus latu. 2006. gadā uzņēmuma produkcijas eksporta apjoms pieaudzis par 7%, Db.lv informēja AS Laima valdes priekšsēdētājs Normunds Ozoliņš.
Lai panāktu šo izaugsmi, 2006. gadā palielinātas pārdošanas izmaksas, kas saistītas ar investīcijām uzņēmuma mārketinga programmās, kā arī loģistikas sistēmas pilnveidošanā.
Salīdzinot ar 2005. gadu, AS Laima neauditētā bruto peļņa palielinājusies par 20% un sasniegusi 7,26 miljonus latu. Uzņēmuma neauditētā neto peļņa 2006. gadā ir 1 miljons latu.
"Esam daudz investējuši, un strādājuši, lai nostiprinātos jau esošajos eksporta tirgos, kā arī lai ieietu un attīstītos jaunos," saka Normunds Ozoliņs, AS Laima valdes priekšsēdētājs. "Strādājām pie eksporta apjomu palielināšanas jau esošajos eksporta tirgos - Igaunijā, Lietuvā, Vācijā. Šim darbam ir pozitīvi rezultāti, jo 2006. gadā mūsu produkcijas eksports uz ES valstīm pieaugot par 15% ir sasniedzis 6,5 miljonus latu."
"Tas lielā mērā izskaidrojams ar to, ka aizvien spēcīgāk nostiprināmies Baltijas valstu tirgos, ko esam definējuši par savu mājas tirgu. Vienlaikus, Laimas produkcijas eksports uz NVS valstīm bija 1,4 miljoni latu, un uz Ziemeļamerikas valstīm 269 tūkstoši latu," saka Normunds Ozoliņš.
2007. gadā AS Laima plāno turpināt iekārtu un tehnoloģisko procesu modernizāciju, vienlaikus nodrošinot savas līdera pozīcijas Baltijas saldumu ražotāju vidū ražošanas izmaksu efektivitātes ziņā. Plānots pilnveidot uzņēmuma produkcijas sortimentu. Ilgtermiņā tiks strādāts pie tā, lai līdz 2009. gadam vismaz 40% no AS Laima produkcijas tiktu realizēts eksporta tirgos.