Lai arī nākamā gada valsts budžetā iekšzemes lidojumiem paredzēti gandrīz 6.6 miljoni latu, faktiski tie ir izdevumi un reizē dotācija šā gada reģionālo lidojumu segšanai starp Rīgu, Ventspili un Liepāju, raksta Neatkarīgā Rīta Avīze.
AirBaltic norāda, ka ir gatavībā nākamgad veikt iekšzemes reisus, taču Satiksmes ministrija pagaidām atsakās prognozēt, kur ņems vajadzīgos līdzekļus nākamajam gadam.
"Paši par sevi vietējie lidojumi nekur pasaulē nav rentabli, tāpēc tiek dotēti. To izdevīgums ir redzams tikai kopējā nacionālās ekonomikas kontekstā kā tūrisma plūsmas pieaugums, jaunu darba vietu izveidošana, jaunu investīciju piesaiste, kā arī papildu pārvadājumu plūsmas veidošana," piebilst ministrijas pārstāve. Iekšzemes lidojumi ir ilgtermiņa, un to rezultāti ir novērtējami tikai ilgākā laika periodā.
airBaltic jau sācis tirgot aviobiļetes 2009. gada lidojumiem Ventspili un Liepāju. AirBaltic korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags laikrakstam norādījis, ka bez valsts atbalsta reisu izpilde varētu būt diezgan dārga.