11. decembrī noslēdzās vides reklāmas konkurss Reklamazaurs, kurā par labāko vides reklāmu kategorijā Lokāli veidotie dizaini tika atzīta dziedātājas Lindas Leen diska Chameleon CD kampaņas vides reklāma, kategorijā Adaptētie dizaini – Samsung augstās klases LCD televizoru K.I.N.O. vides reklāma, bet jaunizveidotajā kategorijā Inovatīvie risinājumi – Statoil Latvija vēja rādītāju reklāma, kas bija apskatāma uz Rīgas pilsētas tiltiem. Balvas pasniedza Rīgas Domes vicemērs Jānis Dinēvičs.
Konkursa mērķis ir pievērst klientu un kreatīvo aģentūru uzmanību vides reklāmas dizainu kvalitātei. JCDecaux direktore Jeļena Brokāne uzsvēra, ka "Radīt vides reklāmas dizainu ir ārkārtīgi sarežģīti, jo, ja radītā reklāma spēj uzrunāt mērķauditoriju vidē, tā spēs to uzrunāt arī citā formātā. Konkurss parādīja, ka vides reklāma Latvijā vairāk sastopama lokāli veidota un par to, protamas, ir gandarījums ne tikai mums, kā organizatoriem, bet arī žūrijai. Kvalitatīvus un inovatīvus vides reklāmas risinājumus arī turpmāk mēs vēlētos redzēt ne tikai konkursa pieteikumos, bet arī ikdienā."
Vides reklāmai ir ārkārtīgi svarīgi iekļauties pilsētvidē. Konkursa laikā izveidojās sekmīga sadarbība ar Rīgas domes Pilsētvides dizaina nodaļas vadītāju Artu Goldbergu, kas atzina, ka kvalitatīva un radoša vides reklāma pilsētai ir vajadzīga. Rīgas Dome arī pievienojas konkursa sauklim – "Mēs PAR labu reklāmu!".
Reklamazaurs balvu par labāko vides reklāmu kategorijā Lokāli veidotie dizaini saņēma dziedātājas Lindas Leen diska Chameleon CD reklāmas kampaņas organizatori SIA Medūza un tās menedžere Dace Ozola un idejas autors, kreatīvās aģentūras SIA MOOZ! radošais direktors Ēriks Stendzenieks.
Par labāko vides reklāmu kategorijā Adaptētie dizaini tika atzīta Samsung augstās klases LCD televizoru K.I.N.O. vides reklāmas dizaina adaptācija. Par dizaina adaptācijas veikšanu balvu saņēma aģentūras SIA Taivas Ogilvy projektu direktore Ieva Batraga, kā arī mediju aģentūras SIA Inspired Communications pārstāve Digna Degtjarova.
Par gada labāko inovatīvo dizaina statusa ieguvēju tika nosaukta vides reklāma Statoil Latvija vēja rādītāji. Reklamazaurs balvu saņem OMD Latvija pārstāvis Juris Prančs un partizānu aģentūra Fuse direktors Gatis Mūrnieks.
Pasākuma noslēgumā tika pasniegta žūrijas specbalva vides reklāmas klientam Ceļus satiksmes drošības direkcija par augstvērtīgu sniegumu, realizējot vairākas vides reklāmas kampaņas gada garumā.
Žūrija iesūtītos darbus vērtēja laika periodā – no 2007.gada septembra līdz 2008.gada septembrim.
Konkursa materiālus izvērtē žūrija, kuras sastāvā ir deviņi dažādu nozaru pārstāvji: Latvijas Reklāmas asociācijas padomes loceklis Andris Blaka, Taivas Ogilvy izpilddirektors Edgars Grandāns, reklāmas aģentūrasMOOZ! radošais direktors Ēriks Stendzenieks, mediju aģentūras Carat mediju direktore Linda Liepiņa, kā arī Tele2 Mārketinga nodaļas direktors Jānis Spoģis, Rīgas domes Pilsētvides dizaina nodaļas vadītāja Arta Goldberga, mākslinieks Artis Bute, JCDecaux Latvia direktore Jeļena Brokāne un fotogrāfs Jānis Banders.