No 2012. gada 16. janvāra Nordea banka bija plānojusi ieviest viena lata komisiju par latu iemaksu savā bankas kontā klientu apkalpošanas centros Rīgā, tomēr šos plānus apdraud Latvijas krājbankas krahs.
Cenrāža maiņu Nordea banka bija ieplānojusi jau labu laiku atpakaļ, kas saistīts ar to, ka šogad rudenī Nordera banka saviem klientiem sāka piedāvāt naudas iemaksu bankomātus sadarbībā ar Latvijas Krājbanku, Db.lv skaidroja Nordea bankas pārstāve Dagnija Lejiņa.
«Ieviešot komisijas maksu latu iemaksai klientu apkalpošanas centros, mēs vēlējāmies veicināt klientu paradumus – ikdienā maksimāli izmantot attālināto norēķinu iespējas nevis izmantot filiāles pakalpojumus. Arī Nordea klientu aptaujas liecina – klienti vēlas pēc iespējas plašāku pakalpojumu klāstu saņemt, izmantojot bankas internetbanku, mobilo tālruni vai bankomātus, tādējādi samazinot laiku, ko tie pavada bankas filiālēs,» tā viņa.
Tomēr, ņemot vērā notikumus ap Latvijas Krājbanku, šobrīd naudas iemaksas pakalpojums Nordea klientiem nav pieejams. Nordea bankas pārstāve atzina, ka šis pakalpojums jau bija ieguvis klientu atzinību, tādēļ banka šobrīd izskata jaunas iespējas, kā turpināt klientiem nodrošināt šo pakalpojumu. «Tā ir arī daļa no Nordea stratēģijas klientiem piedāvāt maksimāli plašas attālināto norēķinu iespējas. Ja līdz janvāra beigām mēs šo pakalpojumu nevarēsim atjaunot, tad attiecīgi komisijas maksu par latu iemaksu kontā mēs neieviesīsim,» skaidroja D. Lejiņa.
Šobrīd Nordea bankā par latu iemaksām savā kontā komisija nav paredzēta.