Latvijas pilnvaroto autotirgotāju asociācijas (LPAA) prezidents Aksels Rubulis uzskata, ka vietējā autotirgus sasalums un pēcpārdošanas pakalpojumu apjomu straujais kritums draud ar to, ka jau šogad Partner Motors un Viking Motors piemēram, varētu sekot arī citi autotirgotāji.
«Manuprāt, tas nebūtu ētiski skaitīt, cik Latvijas autotirgotāji un kurā brīdī ar līdzīgu tiesiskās aizsardzības lūgumu varētu vērsties, lai pasargātu sevi no kreditoriem, taču viens ir skaidrs, ka Latvijas autotirgotāju maksātspēja karājas mata galā,» tā A. Rubulis. Viņš norāda, ka visvairāk ir apdraudēti vietēji autotirgotāji aiz kuru mugurām nestāv lielās ārvalstu mazumtirdzniecības mātes kompānijas. «Protams, ka šie uzņēmumi var justies salīdzinoši komfortablāk, taču arī lielie mazumtirdzniecības uzņēmumi nevarēs mūžīgi subsidēt vietējos pārstāvjus.»
«Janvāris un februāris vēsturiski ir bijuši autotirdzniecības klusākie mēneši, taču, ja situācija līdz pavasarim autotirdzniecībā neuzlabosies, prognozēju, ka Partner Motors un Viking Motors piemēram, varētu sekot arī citi Latvijas autotirgotāji, » tā A. Rubulis. Viņš norāda, ka autotirgotāju nepaskaužamo situāciju pastiprina pēcpārdošanas pakalpojumu apjomu straujais kritums, kurš 2009. gadā vēl ļāva autotirgotājiem nodrošināt naudas plūsmu, lai tie spētu nokārtot saistības pret bankām, samaksāt komunālos maksājumu un izmaksāt darbiniekiem algas.