Ķīna ir kļuvusi par autoražotāja Volvo, ko nesen iegādājās Ķīnas autoražotājs Geely, trešo lielāko tirgu, atsaucoties uz Ķīnas mediju sniegto informāciju, ziņo swedishwire.com.
Aleksandrs Klose (Alexander Klose), Volvo Cars Ķīna vadītājs, šādu informāciju sniedzis izstādē Ķīnas pilsētā Tjaņdziņā.
Viņš sacījis, ka Zviedrijas zīmola automašīnu pārdošanas apjomi pasaulē lielākajā auto tirgū 2010.gadā ir strauji pieauguši.
Saskaņā ar viņa teikto Volvo 2010.gadā paplašinājis savu dīleru tīklu līdz 81 Ķīnas pilsētai. Volvo pārstāvis arī paudis pārliecību, ka valsts auto tirgus nākamo piecu gadu laikā piedzīvos milzīgu izaugsmi.
Kā vēstīts Ķīnas Geely Volvo no ASV auto giganta Ford pārņēma šā gada augustā, samaksājot 1,5 miljardus dolāru.
Geely vadītājs Lī Šufu (Li Shufu) septembrī stāstīja par plāniem uzbūvēt trīs Volvo montāžas rūpnīcas Ķīnā, kas saražotu līdz pat 300 tūkstošiem automašīnu gadā pārdošanai Āzijas valstī.
Volvo ir pievienojies daudziem citiem autoražotājiem, kas cenšas nopelnīt no Ķīnas iespaidīgā auto tirgus, kas pagājušajā gadā pārspēja ASV, kļūstot par pasaulē lielālo auto tirgu.
Piektdien Vācijas autoražotājs Daimler paziņoja, ka tas Ķīnā līdz 2015.gadam plāno investēt trīs miljardus eiro, lai palielinātu Mercedes-Benz automašīnu ražošanas apjomus.