Pusotru gadu pēc tam, kad tika atvērts Elkor ekonomisko iepirkumu centrs Kimko Rīgā, krasta ielā 60, kura izveidē tika ieguldīti aptuveni divi miljoni eiro, tā durvis jau tiek slēgtas, lai šajās telpās ievāktos Elkor tirdzniecības centrs, kura izveidē ieguldīti vēl 500 tūkstoši eiro.
Kimko durvis vēra 2009. gada 12. novembrī, savukārt jau šogad maijā Kimko izkārtni nomainīs Elkor, kas jaunajā tirdzniecības centrā sola nodarbināt 120 darbiniekus.
Kompānija lēmumu pamato ar vispārēju darbības pielāgošanu tirdzniecībai universālveikalu segmentā, kā arī faktu, ka pret jauniem zīmoliem cilvēki Latvijā izturas piesardzīgi.
Pēc Elkor sabiedrisko attiecību speciālista Armanda Jēgermaņa teiktā, jau pagājušā gada nogalē esot bijis skaidrs, ka līdzšinējais iepirkšanās centru var nākties pārveidot atbilstoši universālveikala koncepcijai, piedāvājot pircējiem dažādas modes preces, klasiskos un ikdienas apģērbus, sporta preces un apģērbus elektroniku un sadzīves tehniku, kā arī rotaļlietas un bērnu apģērbus.
Jaunajā universālveikalā plānots nodrošināt preču piedāvājumu, liekot uzsvaru uz klasiskajiem un ikdienas apģērbiem. Jaunajā pavasara piedāvājumā iekļauti Betty Barclay, Marc Cain, Bugatti, Pierre Cardin, Diesel, DKNY un citu, kopumā vairāk nekā 100, pasaulē slavenu zīmolu apģērbi.