Atbilstoša infrastruktūra – jauna koncertzāle un viesnīcas – konkursu Jaunais vilnis varot pacelt citā līmenī, kā arī piesaistīt ārvalstu investorus.
Desmit gadu laikā konkurss Jaunais vilnis ir iekarojis televīzijas skatītājus bijušās PSRS telpā, un tas vairāk orientējas uz krievu valodu saprotošu publiku, taču mūsdienīga koncerzāle un viesnīcas ļautu šo jauno izpildītāju konkursu orientēt arī uz Rietumeiropas skatītājiem, skaidroja konkursa Jaunais vilnis organizators, komponists un šovbiznesa pārzinātājs Igors Krutojs.
Viņš norāda, ka, jau šobrīd tiekot domāts par pasākumiem, kā piesaistīt Rietumeiropas auditoriju, un ka viens no risinājumiem esot konkursa norises valodas maiņa no krievu uz angļu vai arī aizkadra stāstījums angļu valodā. Līdz ar to pakāpeniski saruktu Krievijas šobiznesa zvaigžņu īpatsvars, kuras aizstātu Rietumeiropas zvaigznes. To, ka to iespējams izdarīt rāda arī Stīva Vondera uzstāšānās, kas, pēc I. Krutoja sacītā izmaksājusi aptuveni 0,8 mljonus. I. Krutojs nenoliedza, ka šobrīd ir interese palielināt to valstu skaitu, uz kurām tiek translēts konkurss Jaunais vilnis, piemēram, uz Norvēģiju, no kurienes varot sagaidīt arī tūristus.
«Eirovīzija nav ieinteresēta, lai Jaunais vilnis izietu uz šādu jaunu līmeni un piesaistītu skatītājus arī no Rietumeiropas, ir pat greizsirdīga, kaut arī abi pasākumi viens ar otru nekonkurē, jo Eirovīzija ir dziesmu konkurss, kamēr Jaunais vilnis – izpildītāju konkurss,» skaidroja I. Krutojs. Viņš atzina, ka ir ticies ar šovbiznesa pārzinātāju ASV miljardieri Donaldu Trampu (daudzas milardiera lietas kārto viņa meita), kuram esot interese par Jauno vilni, jo tas postpadomju telpā piesaista daudzus miljonus skatītāju. D. Trampu arī interesējusi vieta, kur notiek konkurss Jaunais vilnis, jo te konkursa laikā visas cenas pieaugt 3-5 reizes un pēc tam atkal atgriežoties iepriekšējā līmenī. Pēc I. Krutoja sacītā, jauna mūsdienīga, transformējama koncertzāle ar 3000 – 7000 skatītāju vietām, viesnīcas ļautu apsvērt iespēju filmēt dažādus šovus un televīzijas projektus.