Latvijas apdrošināšanas tirgus turpina kritienu lejup, lai gan kaimiņos tas sāk atgūties. Nozares pārstāvji vaino nepamatoti zemās cenas un zemo pirktspēju.
«Latvijas apdrošināšanas tirgus sašaurināšanās dēļ notiek intensīvs «cenu karš» apdrošinātāju starpā, kā rezultātā apdrošināšanas cenas novestas līdz ekonomiski nepamatoti zemam līmenim, ko īpaši izmanto, piemēram, Latvijas uzņēmumi, kas lēnām sāk atkopties pēc krīzes,» tā BTA Insurance Company SE valdes loceklis Jānis Lucaus.
Jauno vilni vēlas padarīt pievilcīgu Rietumeiropas skatītājiem
Atbilstoša infrastruktūra Jauno vilni varot pacelt citā līmenī, kā arī piesaistīt ārvalstu investorus, tā konkursa organizators Igors Krutojs
Eiropa var pamācīties kā svinēt svētkus
Lai organizētu Rīgas kultūras galvaspilsētas pasākumus, ar sponsoriem meklēsim kopīgus mārketinga mērķus, skaidro nodibinājuma Rīga 2014 vadītāja Diāna Čivle. Tikko Rīga apstiprinājusi savu finansējuma daļu – 5, 8 miljonus latu, jau noskaidroti 146 projekti, kas tiks īstenoti, bet interese par pasākumu organizēšanu ir milzīga. D. Čivle atzīst, ka izvērtējot projektus, jābūt plašam vērienam, jo viens no galvenajiem mērķiem ir ārvalstu tūristu piesaiste.
Mazumtirdzniecībā straujš lēciens
Neraugoties uz ierobežoto maksātspēju, pārdošanas apjomi strauji aug
Pēc samērā ieilgušas stagnācijas, kas ilgst jau kopš pagājušā gada izskaņas, mazumtirdzniecībā vērojams aktivitātes pieaugums, ko galvenokārt var skaidrot ar situācijas uzlabošanos valsts darba gtirgū.
Zeltam tālākas perspektīvas
Investoriem vairs neatliek cita izvēle, kā ieguldīt reālos aktīvos, tādos kā zeltā, kas ir saprātīgāk, nekā turēt investīcijas naudā vai suverēnos valstu parādos ar visai miglainu perspektīvu, saka Trasta komercbankas Trasta operāciju nodaļas vadītājs Alans Kairovs.
Lai būtu, kur sākt
Ne viena vien Latvijas augstākā izglītības iestāde saviem studentiem piedāvā palīdzīgu roku uzņēmējdarbības uzsākšanā, izveidojot biznesa inkubatorus. Tajos tiek atbalstīti ne tikai esošie, bet arī potenciālie studenti un nākotnes uzņēmēji, realizējot dažādus atbalsta pasākumus tieši skolēniem ar mērķi veicināt viņu interesi par ekonomiku un uzņēmējdarbību.
Jūrmalā steidz nosmelt krējumu
Gada laikā par 20 – 30% ir palielinājusies dzīvokļu cena Jūrmalas centrālajā daļā, kas skaidrojams ar ierobežoto piedāvājumu, līdz ar to ir zināma ažiotāža. Faktiski gan daļa dzīvokļu šobrīd dažādu iemeslu dēļ nemaz nav pārdošanā, turklāt sarosījušies ir attīstītāji, kas tirgū iepludinās jaunu dzīvokļu «porciju».