Sabiedrība

Jauniešiem konkursā Young Lions būs jārada oriģināla digitālā reklāma

Žanete Hāka,19.03.2013

Jaunākais izdevums

Rītdien, 20. martā sākas Latvijas reklāmas asociācijas (LRA) un picēriju tīkla Pica Lulū rīkotais jauno radošo talantu konkurss Young Lions, kurā jauniešu komandām 24 stundās no uzdevuma saņemšanas brīža būs jārada oriģināla digitālā reklāma.

Kā informēja konkursa organizātori, uzvarētāju galvenā balva būs tiesības pārstāvēt Latviju pasaulē nozīmīgākā reklāmas festivāla Cannes Lions jauniešu talantu konkursā Cannes Young Lions kategorijā Cyber.

Šoreiz konkursa norises formāts izvēlēts, lai ikviens interesents no 20.marta plkst.11 līdz 21.marta plkst.10.59 varētu vērot garāmejot vai klātienē reklāmu tapšanu Krišjāņa Barona ielā 13/15.

Šī gada Latvijas atlases konkursa formāts būtiski atšķirsies no iepriekš organizētajiem. Lai radītu pēc iespējas līdzīgāku vidi Young Lions konkursam, kas norisinās festivāla laikā Kannās, LRA un Pica Lulū nolēma mest konkursantiem lielāku izaicinājumu – slēgtā vidē radīt interaktīvās reklāmas risinājumu, kuras uzdevumu izstrādājis kāds Latvijas uzņēmums. Šoreiz uzdevuma izstrāde uzticēta picēriju tīklam Pica Lulū.

Konkurss Latvijā jau norisinās piekto reizi. Dalību tajā pieteikušas 27 komandas, kas, salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, ir rekordaugsts skaits. Jāpiebilst, ka iepriekš jauniešu komandām no Latvijas 2008. un 2010. gadā Kannu festivāla konkursā izdevās iegūt bronzas Young Lions medaļas. Festivāls ik gadu pulcē vairāk nekā 9000 reklāmas jomas profesionāļus no vairāk nekā 90 valstīm.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Reklāmas spīdekļi dodas uz Kannām

Anda Asere,09.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īsi pirms Jāņiem Latvijas jaunie reklāmas spīdekļi dodas uz Kannām, lai starptautiskajā festivālā Young Lions pārbaudītu savas spējas globālā mērogā , otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

21. jūnijā Kannās notiek starptautiskais konkurss jaunajiem reklāmas un mārketinga profesionāļiem Young Lions, kas ir starptautiskā radošuma festivāla Cannes Lions jeb Kannu lauvas paspārnē notiekošs konkurss, kura pamatuzdevums ir atbalstīt un veicināt jauno talantu izaugsmi un iesaistīšanos reklāmas nozarē. «Kannu lauvās darbi tiek radīti daudzās pasaules valstīs, un izvērtēšanai tiek iesniegtas reālas kampaņas. Turpretī konkurss Young Lions ir 24 stundu simulators, kas notiek uz vietas un kura laikā jaunajiem talantiem jārada koncepts atbilstoši dotajam darba uzdevumam,» skaidro Andis Kulinskis, konkursa Cannes Lions vēstnesis Latvijā un Inbox.lv pārdošanas vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Reklāmisti meklē jaunus talantus konkursā Young Lions

Gunta Kursiša,21.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Reklāmas asociācija (LRA) izsludinājusi konkursu jaunajiem reklāmas nozares talantiem, un konkursa uzvarētāji šovasar pārstāvēs Latviju Young Lions konkursā CYBER kategorijā Kannās.

Šogad konkurss norisināsies LRA, sadarbojoties ar picēriju Pica Lulū. Dalībnieku uzdevums būs 24 stundu laikā slēgtā vidē izstrādāt interaktīvās reklāmas risinājumu pēc picērijas Pica Lulu sagatavotā brīfa.

Darba uzdevums tiks izziņots 20. martā plkst. 11:00, konkursanti varēs strādāt līdz 21. marta 11:00.

Tad darbi tiks nodoti žūrijai izvērtēšanai. Komanda, kas dosies uz Kannām, tiks paziņota Waking Up the Lion pasākumā, kas norisināsies 21. martā, kino Splendid Palace.

Young Lions Latvijas kārtas konkursam var pieteikties dalībnieki vecumā līdz 28 gadiem (dzimuši pēc 1984. gada 22. jūnija). Dalību konkursā var pieteikt līdz 14. martam, aizpildot anketu LRA mājas lapā.

Komentāri

Pievienot komentāru