Rītdien, 20. martā sākas Latvijas reklāmas asociācijas (LRA) un picēriju tīkla Pica Lulū rīkotais jauno radošo talantu konkurss Young Lions, kurā jauniešu komandām 24 stundās no uzdevuma saņemšanas brīža būs jārada oriģināla digitālā reklāma.
Kā informēja konkursa organizātori, uzvarētāju galvenā balva būs tiesības pārstāvēt Latviju pasaulē nozīmīgākā reklāmas festivāla Cannes Lions jauniešu talantu konkursā Cannes Young Lions kategorijā Cyber.
Šoreiz konkursa norises formāts izvēlēts, lai ikviens interesents no 20.marta plkst.11 līdz 21.marta plkst.10.59 varētu vērot garāmejot vai klātienē reklāmu tapšanu Krišjāņa Barona ielā 13/15.
Šī gada Latvijas atlases konkursa formāts būtiski atšķirsies no iepriekš organizētajiem. Lai radītu pēc iespējas līdzīgāku vidi Young Lions konkursam, kas norisinās festivāla laikā Kannās, LRA un Pica Lulū nolēma mest konkursantiem lielāku izaicinājumu – slēgtā vidē radīt interaktīvās reklāmas risinājumu, kuras uzdevumu izstrādājis kāds Latvijas uzņēmums. Šoreiz uzdevuma izstrāde uzticēta picēriju tīklam Pica Lulū.
Konkurss Latvijā jau norisinās piekto reizi. Dalību tajā pieteikušas 27 komandas, kas, salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, ir rekordaugsts skaits. Jāpiebilst, ka iepriekš jauniešu komandām no Latvijas 2008. un 2010. gadā Kannu festivāla konkursā izdevās iegūt bronzas Young Lions medaļas. Festivāls ik gadu pulcē vairāk nekā 9000 reklāmas jomas profesionāļus no vairāk nekā 90 valstīm.