Ūdens izšķērdības tēmai uzkāpis uz varžacs, Latvijā tapušais pisuāra konceptmodelis top pamanīts Skandināvu dizaineru aprindās. Kas tālāk? Šis ir stāsts par to, kā labai idejai tapt taustāmai, tāpēc paveries, vietējais ražotāj – varbūt, ka vērts noķert radošus jaunus cilvēkus trīs soļus pirms viņi paspējuši ar darbiem savu vārdu padarīt par zīmolu.
Vairāk lasiet šodienas Lietišķajā Dienā!
Zviedri taisītu dumpi
Ja latviešus un zviedrus samainītu vietām, būtu gaidāma sacelšanās. Zviedri ir pietiekami izlutināti, lai nepieciestu to, kas patlaban notiek Latvijā – sarunā ar LD atzīst Rīgas Ekonomikas augstskolas rektors Anderss Palzovs.
Nocenotie zīmoli
Iespējams, tuvākajā laikā Latvijā lielākā skaitā varētu ienākt tādi outlet veikali, kas piederēs pa tiešo zīmolu turētājiem, nevis tirgos lielākoties caur starpniekiem iegādātās mantas kā tas ir patlaban. Tiesa, kā apgalvo veikalu pārstāvji, arī tagad «īstajos» Rīgas outletos cenu līmenis esot šim konceptam atbilstošs, taču viedokli par to bojā tie, kas zem šīs izkārtnes tirgo nevienam nezināmus zīmolus vai viltojumus, vai arī tie, kas iepriekš savos veikalos likuši nepamatoti augstas cenas.
Kā uzminēt nākotni
Biotehnoloģiju iekārtu ražotājam Biosan pasaulē ir stabilas pozīcijas, taču priekšā nopietna izšķiršanās – turpināt attīstīt unikālo vai ražot arī masveidā.
Uzticības tirgus
Latvijā trasta pakalpojumu sniedzēji piedāvā īpašuma pārvaldi un neko vairāk. Tikmēr klasiskais trasts, kas ir pieejams arī Latvijas iedzīvotājiem, lai arī dibināms ārvalstīs, ļauj baudīt visus trasta labumus, tai skaitā – izvairīties no kreditoriem.