Jaunākais izdevums

Atzīmējot Staburadze 105 gadu jubileju, Staburadze ieviesusi jaunu iepakojuma dizainu visām klasiskajām tortēm – Cielaviņa, Kristīne, Roko un citām. Jauno iepakojumu dizaina izstrādē un produktu virzīšanā tirgū investēti 130 000 eiro.

Katrs no Staburadzes toršu iepakojumiem atšķiras ar noteiktu krāsu, kas iezīmē tortes galvenās garšas nianses. Piemēram, Cielaviņai – brūnais tonis, savukārt Kristīnei – dzeltenais. Tortes jaunajā iepakojumā ir pārdošanā jau no oktobra sākuma.

SIA Staburadze konditoreja ir vadošais konditorejas izstrādājumu ražotājs Latvijā, ko 1910. gadā dibināja Vilhelms Ķuze. Uzņēmumā tiek ražoti produkti ar atpazīstamiem un iecienītiem zīmoliem Staburadze, Pedro un Mammas. Piedāvāto produktu klāstā ietilpst tortes, kūkas, kūciņas, žagariņi, kēksi, pīrāgi, sviestmaizes, salāti, picas un gatavās maltītes. Uzņēmums šobrīd eksportē produkciju uz 12 valstīm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konditorejas zīmolam Staburadze radīta jauna vizuālā identitāte, kas saskaņā ar plāniem veicinās zīmola konkurētspēju un attīstību.

Kopumā jaunās vizuālās identitātes izstrādē un pakāpeniskā produktu iepakojumu dizaina maiņā ieguldīts 41 tūkstotis eiro.

«Kopš 1910. gada Staburadze zīmols nav piedzīvojis ietekmīgas pārmaiņas, bet nu ir pienācis laiks, kad jādodas līdzi laikam un jāsper nākamie soļi attīstībā,» skaidro Orkla Confectionery & Snacks Latvija mārketinga vadītāja Aija Ūdre.

Jaunā Staburadze vizuālā identitāte būs vienota visam Staburadze toršu un kūku produktu sortimentam.

«Jau no pašiem Staburadze pirmsākumiem tās logotipā bijis attēlots kliņģeris, kas simbolizē zīmola pamatdarbību – konditoreju, un gadu desmitu laikā kļuvis par tā galveno elementu. Veicot Latvijas iedzīvotāju aptauju, tika atklāts, ka Staburadze cienītāji pozitīvi vērtē kliņģera simbolu. Savukārt jaunās vizuālās identitātes galvenā krāsa ir violeta,» stāsta A. Ūdre.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Staburadzes toršu pārdošanas apjomi auguši par 11,5%

Žanete Hāka,27.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada pirmajā ceturksnī būtiski pieauguši SIA Staburadze konditoreja piedāvāto tradicionālo toršu un jauno produktu pārdošanas apjomi, liecina uzņēmuma rezultāti.

Šī gada pirmajos trīs mēnešos ieņēmumi no toršu pārdošanas pieauguši par 11,5% salīdzinājumā ar to pašu periodu pērn.

Lielāko pieaugumu pēc apgrozījuma naudā piedzīvo šādi pieci produkti: Skudru pūznis (pieaugums +146%), klasiskā Siera kūka (+103%), torte Roko (+43%), torte Cielaviņa ar lazdu riekstiem (+35%) un siera kūka ar mellenēm (+24%).

Kopumā šī gada sākumā tirgū tika ieviesti 28 jauni Staburadzes produkti.

Joprojām visiecienītāko Staburadzes toršu topa virsotnē nemainīgi atrodas klasiskās vērtības — piecas pircēju iecienītākās tortes ir Cielaviņa, Roko, Cielaviņa ar lazdu riekstiem, Medus kūka Kamenīte un Kristīne.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Staburadze" ir vadošais konditorejas zīmols Latvijā, kas 2020. gadā atzīmē 110 gadu jubileju. Zīmola meistari ikdienas izgatavo aptuveni 13 līdz 17 tūkstošus produktu, no kuriem daļa tiek eksportēta uz kādu no astoņām pasaules valstīm.

Kopš zīmola pirmsākumiem un arī šodien viss "Staburadzes" sortiments, kura klāstu veido vairāk nekā 80 tortes, kūkas, kūciņas, kēksi un citi saldie un sāļie konditorejas izstrādājumi, tiek radīts ar prasmīgu meistaru rokām. Zīmola nosaukums cēlies no Latvijas leģendas ar dziļām un senām saknēm – Staburadzes. Teiksma par dievību, kas dzīvojusi stāvā klintī Daugavas krastā, izskan mūsu nacionālajā eposā "Lāčplēsis". Arī zīmols "Staburadze" iedzīvina senas Latvijas tradīcijas, stāstu par mīlestību, pieredzi un meistarību.

Saimnieka dēla uzņēmums

Konditorejas zīmola pirmsākumi meklējami 19.gadsimta sākumā, ko iedibināja pazīstamais tautsaimnieks, rūpnieks un sabiedriskais darbinieks Vilhelms Ķuze (1875-1941). Vilhelms Ķuze dzimis 1875. gada 6.septembrī Zaubes pagastā Inģistēnos, četru bērnu ģimenē. Vilhelma tēvs Kārlis Ķuze nodarbojies ar tirdzniecību – pircis un pārdevis, no sākuma gan nopirkto preci pārstrādājot tālāk. Ap 1885. gadu Kārlis Ķuze izbūvēja otru dzīvojamo ēku un saimniecības ēkas, lai iegūtu papildus līdzekļus. Divus gadus šo ēku iznomāja maiznieks Strazdiņš. Pēc tam, kad viņš pārtrauca nomāt ēkas, Kārlis Ķuze algoja maiznieka zeļļus, kuru uzraudzībā strādāja visa ģimene (sadalot laiku ar lauksaimniecību). Ar laiku darbu pilnībā pārņēma Kārlis Ķuze. Lieli palīgi darbā ceptuvē bija arī abi Kārļa dēli – Jānis un Vilhelms, kas bija labi apguvuši maiznieka amatu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Staburadze par maizcepumiem: ir brīži, kad ražotne sasniedz ražošanas kapacitātes griestus

Lelde Petrāne,18.08.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konditorejas izstrādājumu ražotājs Staburadze zīmolam Selga pievienojis trešo produktu maizcepumu līnijā – Selga Nature maizcepumus ar jūras sāli un sēkliņām. Produkta izstrādē un palaišanā tirgū investēti 20 tūkstoši eiro, informēja uzņēmumā.

Maizcepumi esot Skandināvijā ļoti iecienīts ikdienas pārtikas produkts, kuru lieto kā veselīgāku alternatīvu maizei. Staburadze eksportē Selga Nature produkciju uz Krieviju, Izraēlu, kur produkcijas noiets esot pat ļoti labs. Pamazām tiek apgūts arī Ziemeļamerikas tirgus (ASV, Kanāda).

Latvijas tirgū pārdošanas apjomi pārsniedz cerētos, ir brīži, kad ražotne sasniedz ražošanas kapacitātes griestus.

Kā norādīja uzņēmumā: «Maizcepumu kategorijā mums nav tiešu konkurentu. Šo kategoriju Latvijā radīja AS Staburadze un mūsu produktam nav līdzīgu.»

Maizcepumu ražošana tika uzsākta 2013.gada nogalē, kad uzņēmums investēja vairāk nekā 500 tūkstošus eiro ražošanas iekārtās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar plaša patēriņa zīmolu preču uzņēmuma Ziemeļvalstīs un Baltijā Orkla ienākšanu NP Foods grupā, kurai tostarp pieder Latvijā atpazīstamākā konditorejas ražotne Staburadze, uzņēmumā ir ieguldīti 750 tūkstoši eiro, informē uzņēmuma pārstāvji.

Nauda investēta iekārtu, produktu un ražošanas procesa kvalitātes uzlabojumos, kā rezultātā uzņēmums ir izgājis Orkla pārtikas drošības sistēmas auditu cepumu ražošanas daļai. Tas paver uzņēmumam plašākas sadarbības iespējas ar citiem Orkla grupas uzņēmumiem, veicot cepumu ražošanu pēc to pasūtījuma.

«Mūsu mērķis ir veicināt "Staburadze" atbilstību augstākajiem Orkla pārtikas drošības standartiem, lai uzlabotu darba apstākļus un stiprinātu uzņēmuma konkurētspēju gan vietējā tirgū, gan Baltijas un citos eksporta tirgos. Pašlaik uzlabojumi tika veikti Staburadzes ražotnē Artilērijas ielā, cepumu ražošanas daļā. Taču šis ir tikai sākums, mums priekšā ir lieli plāni un milzīgs darbs, lai sasniegtu visus Orkla kvalitātes mērķus,» uzsver Eriks Smits-Hansens, NP Foods valdes priekšsēdētājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc renovācijas durvis vēris jauns Laima saldumu veikals, kas atrodas vēsturiskā Staburadze firmas veikala vietā – Staburadze ražotnes ēkā, Tallinas ielā 72/74, informē Laimas pārstāvji.

Veikals renovēts atbilstoši Laimas Mīlestības vēstniecības konceptam, un tā sortimentā nopērkami saldumu zīmolu Laima, Selga un Staburadze produkti, kā arī pieejami baudīšanai uz vietas veikala kafejnīcas daļā. Veikala renovācijā ieguldīti 55 tūkstoši eiro.

«Šis veikals pirmo reizi tika atvērts 1997.gadā. Veikals arī turpmāk saglabās Staburadze produkcijas specializāciju un pieņems arī pasūtījumus iecienītākajām tortēm. Pēc 18 gados lielākās renovācijas veikala vēsturē, tas gaida pircējus šokolādes, konfekšu, kūku, toršu, karstās šokolādes un citu gardumu baudīšanai uz vietas vai iegādei līdzi ņemšanai,» komentē Dana Erciņa–Užāne, NP Foods Komunikācijas direktore.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Ieguldīs vairāk nekā miljonu eiro Ādažu čipsu paku transportēšanas un pakošanas līnijā

LETA,21.02.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zīmolu Laima, Selga, Staburadze un Ādažu čipsi īpašnieks Orkla Confectionery & Snacks Latvija ieguldīs vairāk nekā miljonu eiro čipsu paku transportēšanas un pakošanas līnijā, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.

Kompānijas izsludinātajā iepirkumu konkursā par čipsu paku transportēšanas un pakošanas līnijas piegādi starp septiņiem pretendentiem uzvarējis uzņēmums ABB, kura piedāvātā līgumcena ir 1,294 miljoni eiro ar pievienotās vērtības nodokli (PVN) jeb 1,07 miljoni eiro bez PVN.

Investīciju projektu plānots īstenot līdz 2018.gada 30.novembrim, piesaistot finansējumu Eiropas Lauksaimniecības fonda Latvijas Lauku attīstības programmas 2014.-2020.gadam pasākuma Ieguldījumi materiālajos aktīvos apakšpasākumā Atbalsts ieguldījumiem pārstrādē.

Iepirkuma konkursam pievienotajā tehniskajā specifikācijā ir teikts, ka iepirkuma mērķis ir kastu pakošanas procesa automatizācija un jaudas palielināšana, nodrošinot iespēju vienlaicīgi strādāt ar četrām dažāda izmēra kastēm un izmantot vienlaicīgi divus dažādus vākus. Investīciju projekts paredz papildus aprīkot esošās pakošanas līnijas, attiecīgi uzstādot tām trīs jaunas kastu pakošanas iekārtas, divas jaunas kastu formēšanas iekārtas, vienu jaunu vāku formēšanas un uzlikšanas iekārtu, jaunus transportierus un trīs jaunas kastu uzlīmju iekārtas. Projekta ietvaros daļēji ir jāizmanto esošā kastu padeves sistēma, no diviem esošiem kastu formētājiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Kā top? Torte Cielaviņa

Ilze Žaime,14.02.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šajā piektdienā biznesa portāls Db.lv saviem lasītājiem piedāvā iespēju ielūkoties "Staburadzes" konditorejā un uzzināt, kā tiek gatavota torte "Cielaviņa".

Artilērijas ielā līdz ar "Staburadzi", kas šogad svin savu 110 gadu jubileju, tiek ražoti arī "Selga" cepumi un vafeles, "Laimas" zefīri, marmelādes un "Pedro" gatavās maltītes.

Kopš 2015.gada "Staburadze" ir daļa no "Orkla" grupas un tās meistari ik dienu izgatavo aptuveni 13 līdz 17 tūkstošus produktu. Taču no vairāk nekā 80 produktu klāsta, ko ražo "Staburadzē", populārākais ir tieši torte "Cielaviņa". Ik dienas tā veido 10 līdz 15% no konditorejā saražotās produkcijas apjoma.

Lai gan "Cielaviņas" gatavotāji mainījušies paaudžu paaudzēs, viss tortes gatavošanas process vēl joprojām ir pilnīgi roku darbs. Tās pirmsākumi meklējami laikā, kad "Staburadzes" nosaukums bija "17. jūnijs", stāsta "Orkla Latvija" komunikācijas direktore Lineta Mikša. Laikraksta "Rīgas Balss" 1984. gada 25.maija numurā vēstīts, ka šī jaunā torte, kas receptūras un garšas ziņā bijusi līdzīga tortei "Draudzība", veikalu plauktos parādījusies 1984. gada sākumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par vairāk nekā trešo daļu (36,3%) jeb pusmiljonu eiro šā gada pirmajos četros mēnešos pieaudzis apgrozījums SIA Staburadzes konditoreja ražotajām sviestmaizēm, salātiem, pankūkām, gatavajām maltītēm un picām, liecina medijiem sniegtā informācija.

Tirgū šie produkti atpazīstami ar zīmoliem Pedro un Mammas. Vairāk nekā pusi no apgrozījuma pieauguma šā gada pirmajos četros mēnešos veido tieši Pedro gatavo sviestmaižu noiets, kas pieaudzis par 32% salīdzinājumā ar šo pašu periodu pērn.

«Pedro sviestmaižu noieta pieaugums skaidrojams gan ar mūsu ieguldījumiem jaunu produktu izstrādē, gan ar būtiski plašāku distribūcijas tīklu,» skaidro Dana Erciņa – Užāne, NP Foods Komunikācijas direktore.

Lielāko pieaugumu pēc apgrozījuma naudā piedzīvo Pedro angļu sviestmaize ar vistu (+290% pieaugums) un Pedro angļu sviestmaize ar šķiņķi un sieru (+270%).

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Latvijas pārtikas ražotāji reaģē uz jauno tirgus situāciju

Lelde Petrāne,09.04.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Orkla Latvija" sadarbībā ar ēdienu piegādes uzņēmumu "Wolt" sākusi piedāvāt iespēju pasūtīt uz mājām "Laimas", "Selgas", "Staburadzes", "Ādažu Čipsu", "Spilvas", "Pedro" un "Everest" produktus. Savukārt AS "Cēsu alus" uzsācis ražot roku un virsmu dezinfekcijas līdzekli.

Produkcija ar "Wolt" starpniecību tiek piegādāta Rīgā un Mārupē no trim "Laimas" saldumu tirdzniecības veikaliem Rīgā.

"Paplašinot mūsu sadarbības partneru loku ar "Wolt", mēs speram nozīmīgu soli mūsu produkcijas iegādes iespēju daudzveidībā. Tagad tortes "Cielaviņa", "Ādažu Čipsu" un citu mūsu produktu piegāde ar "Wolt" pie jūsu durvīm ir realitāte," stāsta "Orkla Latvija" valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.

Kā top? Torte Cielaviņa 

Šajā piektdienā biznesa portāls Db.lv saviem lasītājiem piedāvā iespēju ielūkoties "Staburadzes"...

Šobrīd ir pieejami vairāk nekā 60 "Orkla Latvija" zīmolu "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "Spilva", "Pedro" un "Everest" produkti, kurus iespējams pasūtīt, izmantojot "Wolt" ēdienu piegādes platformu, taču laika gaitā plānots piedāvāto produktu klāstu paplašināt, balstoties uz klientu pieprasījumu.

Lai veiktu pasūtījumu, nepieciešams reģistrēties "Wolt" ēdiena piegādes platformai telefona aplikācijā vai mājaslapā – https://bit.ly/Orkla_Wolt. Papildus tam "Orkla Latvija" produkcija ir pieejama pasūtīšanai arī dažādos sadarbības partneru internetveikalos "Barbora", "Nuko", kā arī "Rimi" e-veikalā un citos.

"Wolt" veic visus nepieciešamos pasākumus, lai mazinātu cilvēku tiešo kontaktu iespējamību, un nodrošinātu klientu, kurjerpartneru un restorānu darbinieku drošību. "Wolt" ir ieviesis iespēju pasūtītājam izvēlēties bezkontakta piegādi, kas nozīmē, ka kurjers piegādāto pasūtījumu atstāj pie durvīm.

"Orkla Latvija" pārstāv tādus zīmolus kā "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "Taffel the Original Snacks", "Pedro", "Spilva", "Gutta", "Everest", "Latplanta" un citus.

Savukārt cits Latvijas ražotājs - AS "Cēsu alus", pielāgojoties jaunajai tirgus situācijai un vajadzībām, uzsācis ražot roku un virsmu dezinfekcijas līdzekli. "Santizer Forte" ir spēcīgs dezinfekcijas līdzeklis uz etilspirta (sastāvā 70%) un glicerīna bāzes, pildīts 500 ml tilpuma pudelē. Pirmajā partijā plānots saražot 70 000 pudeles dezinfekcijas līdzekļa.

Visas Cēsu alus skārdenes būs ar vāciņiem 

"Cēsu alus" turpmāk visiem saražotajiem dzērieniem skārdenēs izmantos folijas vāciņus. Reaģējot...

Eva Sietiņsone, "Cēsu alus" valdes priekšsēdētāja, informē: "Laikā, kad dezinfekcijas līdzekļi ir akūti nepieciešami, mēs vēlamies sniegt savu ieguldījumu un, izmantojot "Cēsu alus" speciālistu kompetenci un spēcīgo laboratorijas bāzi, nodrošināt dezinfekcijas līdzekļa pieejamību valstī. Daļu no saražotā dezinfekcijas līdzekļu apjoma – 5000 pudeles - mēs ziedosim Cēsu klīnikai, Vidzemes slimnīcai un Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Cēsu filiālei."

Izstrādājot dezinfekcijas līdzekli "Sanitizer Forte" ņemtas vērā "Pasaules Veselības organizācijas" norādes un to ir akreditējušas valsts uzraugošās iestādes - "Pārtikas Veterinārais dienests" (PVD) un "Latvijas vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas centrs" (LVĢMC) - apstiprinot līdzekļa efektivitāti un atbilstošu etilspirta daudzuma koncentrāciju sastāvā vīrusu un baktēriju apkarošanai.

Iedzīvotājiem būs iespēja dezinfekcijas līdzekli "Sanitizer Forte" iegādāties attālināti "Cēsu alus" internetveikalā www.veikals.cesualus.lv, ar piegādi uz mājām visā Latvijas teritorijā, kā arī to varēs iegādāties mazumtirdzniecības vietās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Sievietei Staburadzes konditorejā vafeļu smērēšanas iekārtā iespiež roku

LETA,12.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vakar Rīgā, konditorejā Staburadze, kas atrodas uz Tallinas ielas, sievietei vafeļu smērēšanas iekārtā iespiesta roka, aģentūru LETA informēja Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā (VUGD).

Izsaukumu glābēji saņēmuši ap plkst.16. Līdz viņu ierašanās brīdim cietušās kolēģi atbrīvojuši viņas roku un iekārtas.

Kā apliecināja uzņēmuma komunikāciju vadītāja Dana Erciņa-Užāne, vakar AS Staburadze ražošanas cehā noticis negadījums, kurā viena no uzņēmuma darbiniecēm guvusi rokas traumu. Patlaban sieviete ir hospitalizēta un atrodas ārstu uzraudzībā, savukārt uzņēmums rūpējas, lai cietusī darbiniece saņemtu visu nepieciešamo atbalstu un palīdzību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šokolādes, konditorejas izstrādājumu un sāļo uzkodu ražotājam un vairumtirgotājam SIA «Orkla Confectionery & Snacks Latvija» pievienots tā māsas uzņēmums SIA «Staburadzes konditoreja», ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Līdz ar SIA «Staburadzes konditoreja» pievienošanu, SIA «Orkla Confectionery & Snacks Latvija» pamatkapitāls palielināts no līdzšinējiem 40 240 268 eiro uz 42 856 075 eiro. Izmaiņas komercreģistrā ierakstītas otrdien, 13.novembrī.

SIA «Orkla Confectionery & Snacks Latvija» vienīgais īpašnieks, kam līdz šim piederēja arī SIA «Staburadzes konditoreja», palicis nemainīgs - tas ir Norvēģijas kompānija «Orkla ASA».

SIA «Orkla Confectionery & Snacks Latvija» dibināta 2009.gadā un līdz 2015.gada beigām bija pazīstama ar nosaukumu «NP Foods». Uzņēmums nodarbojas ar cukura, šokolādes un citu konditorejas izstrādājumu ražošanu un vairumtirdzniecību, kā arī kartupeļu pārstrādi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar Norvēģijas investora Orkla ienākšanu NP Foods grupā, kurai tostarp pieder saldumu fabrika Laima, ražotnē Miera ielā tiek ieguldīti 700 000 eiro, kas ir pirmās nozīmīgās investīcijas fabrikā Laima pēdējo 15 gadu laikā, informē NP Foods komunikācijas direktore Dana Erciņa – Užāne.

Investīciju programma paredz darbinieku darba apstākļu uzlabošanu un vispārēju ražošanas procesa pilnveidošanu un atjaunošanu. To plānots pabeigt šī gada augustā.

Uzlabojumu programmas ietvaros darbiniekiem fabrikā tiek izbūvēta jauna ēdamtelpa, jaunas atpūtas telpas, papildu ģērbtuves, kā arī būtiski atjaunotas sanitārās un dušu telpas. Līdztekus tiek pilnveidots iekšējais produkcijas un izejvielu aprites un uzglabāšanas process, lai papildus stiprinātu Laima ražotnes atbilstību visaugstākajiem pārtikas drošības standartiem. Programmas ietvaros tiek uzlabota arī cilvēku plūsma fabrikā, proti, pārveidotas ieejas, kas veicinās drošību uzņēmumā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Orkla Confectionery & Snacks Latvija investē pusmiljonu eiro jaunās telpās gatavo maltīšu ražošanai

Žanete Hāka,16.02.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saldumu un sāļo uzkodu ražotājs Orkla Confectionery & Snacks Latvija investē pusmiljonu eiro jaunās ražošanas telpās un procesos zīmola Pedro gatavo maltīšu, kā arī privāto preču zīmju produktu izgatavošanai, informē uzņēmums.

Jaunās Pedro ražošanas telpas turpmāk atradīsies vēsturiskajā Staburadze ražotnē Artilērijas ielā.

Līdz šim gatavo maltīšu ražošana notika Maskavas ielā, Spīķeru kvartālā. Tagad, pēc šo produktu ražotnes pārcelšanas, Artilērijas ielas ražotnē tiks izgatavoti Staburadze konditorejas izstrādājumi, Selga cepumi un vafeles, Laima zefīri un marmelāde, kā arī zīmola Pedro un privāto preču zīmju sviestmaizes, salāti un citas gatavās maltītes.

Orkla Confectionery & Snacks Latvija 2015. gadā uzsāka un pērn turpināja īstenot Artilērijas ielas ražotnes vērienīgo investīciju programmu 1,5 miljonu eiro apmērā. Artilērijas ielas ražotnē tika iegādātas jaunas ražošanas iekārtas, veikti atjaunošanas un paplašināšanas darbi, kā arī tehnisko un sadzīves zonu izveidošana, lai garantētu ērtus un modernus darba apstākļus darbiniekiem. Tāpat ražotnē ir pilnveidots gatavās produkcijas un izejvielu plūsmas process, kā arī veikti uzlabojumi sanitārajos punktos, lai tie atbilstu visaugstākajiem pārtikas drošības standartiem. Pateicoties investīcijām iekārtās un telpās, tagad Artilērijas ielā jaunās telpās top Laima marmelādes un zefīri, kā arī Pedro un privāto preču zīmju gatavās maltītes.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saldumu un uzkodu ražotāja NP Foods eksporta pārstāvji piedalās vienā no lielākajām augstākās kvalitātes (specialty) pārtikas un dzērienu izstādēm Ziemeļamerikā FANCY FOOD SHOW 2015, kas pašlaik norisinās Ņujorkā, ASV. FANCY FOOD SHOW izstādē tiek prezentēti vairāk nekā 180 tūkstoši produktu saldumu un uzkodu, siera, kafijas, garšvielu un citu produktu kategorijās no vairāk nekā 50 pasaules valstīm, tajā skaitā Latvijas, informē uzņēmums.

NP Foods uzņēmuma pārstāvji šajā izstādē prezentē speciāli ASV tirgum izstrādātos Laima saldumus – Moments by Laima, Desserts by Laima un Laima Asorti ar pilsētu un valstu skatiem.

«Šajā izstādē piedalāmies pirmo reizi. Jau izstādes pirmajā dienā esam tikušies un pārsprieduši sadarbību ar potenciāliem jauniem klientiem no ASV, Kanādas un arī Japānas, kas izrāda interesi par Laima produkciju. Dalību šajā izstādē jau varam vērtēt kā veiksmīgu, jo esam panākuši nepieciešamos rezultātus, lai nostiprinātu savas pozīcijas ASV tirgū, kā arī noprezentētu Laima stāstu, produktu kvalitāti un garšu variācijas citu, mums vēl neatklātu valstu interesentiem,» skaidro Dana Erciņa – Užāne, NP Foods Komunikācijas direktore.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada martā Orkla Confectionery & Snacks Latvija saņēmis Orkla pārtikas drošības standarta (Orkla Food Safety System – OFSS) augstāko zaļo novērtējumu Staburadze cepumu ražotnei Artilērijas ielā.

«Tādējādi esam stiprinājuši uzņēmuma konkurētspēju gan vietējā, gan eksporta tirgū. Šis novērtējums mums paver plašākas sadarbības iespējas ar citiem Orkla grupas uzņēmumiem Skandināvijā un Eiropā,» skaidro Orkla Confectionery & Snacks Latvija valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.

Auditori no Skandināvijas vērtēja visus produktu aprites posmus un procesus Artilērijas ielas cepumu ražotnē. OFSS standarts bāzēts uz BRC (British Retail Consortium) standartu, bet dažos punktos OFSS prasības esot stingrākas nekā BRC standartam. Piemēram, OFSS definē prasības ne tikai auditējamai organizācijai, bet arī saistītajiem piegādātājiem, tas nosaka stingras prasības attiecībā uz vadības apņemšanos un iesaistīšanos, kvalitātes vadības sistēmām, atbilstību HACCP, labu ražošanas un laboratorijas praksi, produktu un procesu vadību, kā arī nosaka specifiskas, uz rūpnīcu attiecināmas papildu prasības.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Orkla Confectionery & Snacks Latvija šogad investēs 3 miljonus eiro

Zane Atlāce - Bistere,10.04.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saldumu un sāļo uzkodu ražotājs Orkla Confectionery & Snacks Latvija 2017. gadā plāno investēt trīs miljonus eiro, no kuriem 75% paredzēti inovācijām, kapacitātes palielināšanai, darba un pārtikas drošības uzlabojumiem, bet 25% iekārtām un ēku, kā arī telpu uzlabojumiem.

«Mēs ejam līdzi laikam un attīstāmies, izmantojot 21. gadsimta ražošanas vides un procesu pilnveides iespējas, lai nodrošinātu nemainīgi augstu kvalitāti, jaunus produktus un to konkurētspēju gan vietējā, gan eksporta tirgū,» skaidro Orkla Confectionery & Snacks Latvija valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.

Uzņēmuma šī gada prioritāte ir tirgus pozīciju nostiprināšana Latvijā un eksporta tirgos, investējot Laima, Selga, Staburadze, Old Town bakery, Ādažu Čipsi, The Original Taffel Snacks un Pedro zīmolos, jaunu produktu ieviešanā, ražošanas procesu pilnveidē un nemainīgi augstas produktu kvalitātes nodrošināšanā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saldumu un sāļo uzkodu ražotājs Orkla Confectionery & Snacks Latvija investējis 20 000 eiro zīmola Pedro jauna sortimenta radīšanā un vizuālās identitātes maiņā.

Zīmols Pedro Latvijas tirgū sevi pieteica pirms vairāk nekā 20 gadiem, ražojot gatavās picas. Šobrīd ar šo zīmolu tiek tirgotas daudzveidīgas gatavās maltītes.

Jauno Pedro produktu piedāvājumu veido graudu, skandināvu un klasiskās maizītes ar jogurta un krēmsieru mērcēm, grilētiem dārzeņiem, vistas un liellopa gaļu, šķiņķi un mocarella sieru. Tiks tirgotas arī bagetes, panini, burgeri un salāti.

Orkla Confectionery & Snacks Latvija šogad investēja pusmiljonu eiro jauno ražošanas telpu izveidei un procesu modernizēšanai zīmola Pedro gatavo maltīšu, kā arī privāto preču zīmju produktu izgatavošanai. Jaunās Pedro ražošanas telpas atrodas vēsturiskajā Staburadze ražotnē Artilērijas ielā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Papildināts - Reorganizē Orkla grupas uzņēmumus Latvijā; zīmolus saglabās

Lelde Petrāne,13.10.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Orkla grupā ietilpstošo Latvijas uzņēmumu restrukturizācijas ietvaros augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmums SIA Spilva tiek apvienots ar sulu, nektāru, dzērienu un dzeramā ūdens ražotāju AS Gutta. Līdz ar restrukturizācijas procesa noslēgumu, kas plānots 2016. gada janvārī, apvienotajam uzņēmumam tiks ieviests juridiskais nosaukums – SIA Orkla Foods Latvija.

Arī juridiskās personas SIA NP Foods, AS Laima, AS Staburadze un AS Latfood tiks apvienotas vienā uzņēmumā. Reorganizācijas līgums un attiecīgie paziņojumi ir jau iesniegti kompetentajām reģistrācijas iestādēm. Reorganizāciju plānots pabeigt 2016.gada sākumā. Pēc šī procesa noslēgšanas uzņēmums turpmāk sauksies SIA Orkla Confectionery and Snacks Latvija. Reorganizācija un nosaukuma maiņa nekādā veidā neietekmēšot patērētājus, jo tirgū tāpat kā līdz šim būs pieejami Laimas, Staburadzes un Latfood zīmolu produkti.

Uzņēmumu restrukturizācija un arī juridiskā nosaukuma izvēle norisinās atbilstoši starptautiskās Orkla grupas uzņēmumu struktūrai, kuru veido četri biznesa virzieni, kas specializējas attiecīgo produktu ražošanā:

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Orkla Latvija pērn apgrozījusi 112,8 miljonus eiro

Db.lv,08.09.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas ražotāja “Orkla Latvija” apgrozījums 2021.gadā pieaudzis par 9%, sasniedzot 112,8 miljonus eiro. Uzņēmuma peļņa pārskata gadā sarukusi līdz 2,3 miljoniem eiro, iepretim 4,594 miljonu eiro peļņai 2020.gadā.

Samaksāto nodokļu apmērs pērn veido 20,2 miljonus eiro, kas ir par 15% vairāk nekā 2020.gadā.

Uzņēmums, kurš Latvijā pazīstams ar tādiem produktu zīmoliem kā “Laima”, “Spilva”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu”, “Naturli” un citiem, pērn vietējam un eksporta tirgiem kopumā izstrādāja rekordskaitu – 169 jaunus un atjauninātus produktus – saldumu un uzkodu, kā arī dažādu pārtikas produktu kategorijās.

“Orkla Latvija” 2021.gadā turpināja investēt ilgtspējīgā ražošanas procesu attīstībā kopumā ieguldot vairāk nekā 2 miljonus eiro.

“Par spīti izaicinājumiem, ar kuriem saskārāmies 2021.gadā – turpmāku Covid-19 pandēmijas ietekmi un resursu cenu pieaugumu – mums izdevies panākt izaugsmi teju visos virzienos, svarīgākais no tiem – izstrādāt jaunu, tirgū labi pieņemtu un vienlaikus arī veselīgāku produktu piedāvājumu un turpināt investēt ilgtspējīgos ražošanas procesos. Covid-19 pandēmija un savā ziņā arī resursu cenu pieaugums pasteidzinājis transformāciju uz efektīvākiem un ilgtspējīgākiem ražošanas procesiem, skrupulozāku izejvielu un piegādātāju atlasi, fokusu uz labvēlīgu darba vides nodrošināšanu, kā arī veicinājis patērētāju pieprasījumu pēc veselīgākiem un pilnvērtīgākiem produktiem un maltītēm,” uzsver Toms Didrihsons, “Orkla Latvija” valdes priekšsēdētājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas ražošanas koncerns SIA "Orkla Latvija" investējis aptuveni 300 000 eiro saules parka izveidē mērču un gatavās produkcijas ražotnes "Spilva" teritorijā Babītē.

Uzstādītie saules paneļi ļaus uzņēmumam saražot 17% atjaunojamās elektroenerģijas no kopējā ražotnes patēriņa. Gada laikā plānots saražot vismaz 306,24 megavatstundas atjaunojamās elektroenerģijas.

Projekta realizācijai piesaistīts Eiropas Savienības Atveseļošanas un noturības mehānisma atbalsta finansējums.

Saules parka izveide notikusi sadarbībā ar SIA "Enefit".

Patlaban atjaunojamā elektroenerģija tiek nodrošināta "Ādažu" čipsu ražotnei 51% apmērā no kopējā patēriņa, "Laima" saldumu ražotnei un "Orkla Latvija" loģistikas centram 50% apmērā, "Staburadze" ražotnei 47% apmērā, savukārt "Orkla Latvija" administrācijas ēkai Rīgā, Miera ielā - 47% apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Investē pusotru miljonu eiro Laimas zefīru un marmelādes ražotnes pilnveidošanā

Žanete Hāka,08.08.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konditorejas un uzkodu uzņēmums Latvijā Orkla Confectionery & Snacks Latvija noslēdz pērn uzsākto, vērienīgo investīciju programmu ražotņu telpu un darba apstākļu uzlabošanai, kā arī ražošanas procesa pilnveidošanai, kopumā investējot 1,5 miljonus eiro zefīru un marmelādes līnijā, informē uzņēmuma pārstāvji.

Investīciju programmas ietvaros uzņēmuma Orkla Confectionery & Snacks Latvija ražošanas ēkās Artilērijas ielā tika veikti atjaunošanas un paplašināšanas darbi, kā arī tehnisko un sadzīves zonu izveidošana, lai garantētu ērtus un modernus darba apstākļus darbiniekiem. Tāpat ražotnē ir pilnveidots gatavās produkcijas un izejvielu plūsmas process, kā arī veikti uzlabojumi sanitārajos punktos, lai atbilstu visaugstākajiem pārtikas drošības standartiem.

Orkla Confectionery & Snacks Latvija valdes priekšsēdētājs Eriks Smits-Hansens uzsver: «Ieguldījumi ražotnes pilnveidē un zefīru ražotnes pārcelšana mums ir sniegusi iespēju divas reizes palielināt zefīru ražošanas jaudu, līdz ar to arī kāpināt kapacitāti. Savukārt, pateicoties investīcijām jaunajā maisīšanas tehnoloģijā, varam izgatavot zefīrus uzlabotā kvalitātē.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA "Orkla Latvija" plāno līdz 2024.gada beigām visos zīmola "Laima" šokolādes produktos izmantot ilgtspējīgi iegūtu kakao, informē uzņēmumā.

Pērn ilgtspējīgi iegūta kakao izmantošana "Laima" produktu ražošanā palielināta līdz 66%, bet 2022.gadā "Laima" produktos izmantoja 43% ilgtspējīgi iegūtu kakao. Pāreja uz ilgtspējīgi iegūtu kakao ir viens no "Orkla Latvija" ilgtspējas stratēģijas mērķiem. Tāpat 2023.gadā uzņēmums saņēma "Rainforest Alliance" sertifikāciju "Laima" ražotnei Ādažos, kas apliecina ilgtspējīgi iegūta kakao izmantošanu "Laima" saldumu ražošanā.

Lielais šokolādes patēriņš pasaulē rada ievērojamu spiedienu kakao audzēšanai, kas iespējama vien dažās pasaules valstīs. Tāpēc, lai samazinātu negatīvos efektus audzētājiem un ieviestu godīgāku sadarbības praksi, tika izstrādāta "Rainforest Alliance" sertifikācija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA NP Foods eksporta pārstāvji šobrīd piedalās starptautiskā saldumu izstādē Sweet and Snacks, kas norisinās Čikāgā, ASV, no 19. līdz 21.maijam. Šajā izstādē tiek prezentēti sezonālie saldumu fabrikas Laima produkti Ziemassvētkiem un Valentīndienai, kā arī speciāli ASV tirgum izstrādātās saldumu produktu līnijas – Desserts by Laima un Moments by Laima, informē uzņēmumā.

Sweets and Snacks ir lielākais saldumu nozares notikums ASV, kuru ik gadu apmeklē ap 16 tūkstošiem industrijas profesionāļu un ap 650 ražotāju izstāda savu produkciju. «Mūsu stratēģija šajā izstādē ir iepazīstināt ASV patērētāju ar Eiropas šokolādes garšu. Pirmā diena izstādē pagāja tiekoties ar lielākajiem klientiem, kā arī iepazīstoties ar jauniem potenciāliem klientiem,» stāsta NP Foods komunikācijas direktore Dana Erciņa – Užāne.

AS Laima savu produkciju eksportē uz vairāk nekā 37 pasaules valstīm – ASV, Kanāda, Ķīna, Izraēla, Lielbritānija, Īrija, Krievija, Baltkrievija, Azerbaidžāna, Kazahstāna un Turkmenistāna. Eksporta apjomi kopumā veido 40% no saražotās produkcijas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Pārmaiņas Orkla Confectionery & Snacks Latvija vadības komandā Latvijā

Lelde Petrāne,01.02.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konditorejas izstrādājumu un uzkodu ražošanas uzņēmuma Orkla Confectionery & Snacks Latvija valdes priekšsēdētāja amatā ar 2017. gada 1. februāri stājas Toms Didrihsons, kas pārņem līdzšinējā valdes priekšsēdētāja Erika Smita-Hansena pienākumus, savukārt uzņēmuma valdes locekļa amatu ieņem Orkla Confectionery & Snacks Latvija komercdirektors Jevgenijs Fedjaņins.

Pārmaiņas vadības komandā īstenotas, jo Eriks Smits-Hansens ir pabeidzis uzņēmuma iegādi un integrāciju Orkla grupā.

T. Didrihsonam ir vairāk nekā 12 gadu pieredze Orkla grupas uzņēmumos, pildot Orkla Confectionery & Snacks Latvija (iepriekš NP Foods) integrācijas direktora, finanšu direktora un valdes locekļa pienākumus, kā arī iepriekš strādājot dažādos amatos Orkla Foods Latvija (iepriekš Spilva). Viņš ir ieguvis bakalaura grādu banku un finanšu vadībā Kvīnslendas Tehnoloģiju universitātē, Austrālijā, kā arī uzņēmējdarbības vadības maģistra (MBA) grādu Rīgas Biznesa skolā.

Orkla Confectionery & Snacks Latvija veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas, multifunkcionālas ražotnes būvniecībā Latvijā. Jaunā ražotne sniegs uzņēmumam iespējas attīstīt efektīvāku ražošanu, nodrošināt stabilu produktu kvalitāti, plānot efektīvāku piegādes ķēdi un loģistiku, kā arī nodrošināt labākus darba apstākļus darbiniekiem. Šis ieguldījums papildinās Orkla Confectionery & Snacks Latvija investīcijas, kas pēdējo divu gadu laikā sasniegušas vairāk nekā 10 miljonus eiro, padarot šo par vienu no lielākajiem ieguldījumiem pārtikas ražošanas nozarē Latvijā. Šī ir daļa no uzņēmuma ilgtermiņa stratēģijas.

Komentāri

Pievienot komentāru