SIA Ilgezeem šā gada 5.–7. augustā piedalījās Eiropas lielākajā alus nozares pasākumā – 20. Berlīnes starptautiskajā alus festivālā. Latvijas uzņēmums apmeklētājiem piedāvāja savus produktus, kas ārvalstu tirgos tiek tirgoti ar zīmolu TANHEISER.
Šajā festivālā Ilgezeem piedalījās otro reizi, un šogad apmeklētājiem tika piedāvātas piecas medalus šķirnes (oriģinālais, dzērveņu, keņepju-ingvera, ābolu, upeņu), kā arī gaišais EXTRA alus un oriģinālais kvass. Kopumā Latvijas uzņēmuma produkcija festivālā esot nogaršota aptuveni 7000 reižu.
Īpašu interesi par Ilgezeem produkciju izrādījuši pārtikas speciālisti no Vācijas. Pēc uzņēmuma datiem, Ilgezeem bija vienīgā alus darītava no Latvijas un no Baltijas, kas piedalījās šajā festivālā.
Ilgezeem mārketinga un pārdošanas daļas vadītājs Rihards Jablokovs komentē: «Šādi pasākumi ir ne tikai eksporta tirgus paplašināšanas iespēja, bet arī emocionāli ļoti piesātināts pasākums, kas iedod milzu enerģijas lādiņu un pārliecību, lai darbotos turpmāk. Noteikti turpināsim paplašināt eksporta iespējas.»
Uzņēmums mērķtiecīgi meklē iespējas parādīt un realizēt savu produkciju ārpus Latvijas robežām. Šī bija jau trešā reize šogad, kad uzņēmums ir piedalījies alus festivālos tieši Berlīnē: janvārī Ilgezeem piedalījās Zaļās nedēļas (Grüne Woche) festivālā, maijā Kultūras karnevālā (Karneval der Kulturen) un tagad 20. Berlīnes starptautiskajā alus festivālā.
Jubilejas festivālā šogad piedalījās 340 alus darītāji no 87 valstīm. Festivālu apmeklēja 800 000 apmeklētāju.
Medalus ražošanu Ilgezeem sāka 2012. gadā, ieviešot pirmās trīs šķirnes - oriģinālo, dzērveņu un kaņepju-ingvera medalu, sākumā galvenokārt fokusējoties uz restorānu un kafejnīcu segmentu. Šobrīd alus ir ieviests arī mazumtirdzniecībā un regulāri tiek eksportēts uz četrām valstīm (uz Lielbritāniju, Poliju, Igauniju, Koreju), Vācijai produkciju piedāvā dažādos festivālos.