Šā gada augustā par 8%, salīdzinot ar analoģisku laika posmu pērnā gada attiecīgajā mēnesī, palielinājušies jaunu automašīnu pārdošanas apjomi, atsaucoties uz Igaunijas Automašīnu pārdošanas un servisa kompāniju apvienības AMTEL datiem, vēsta Baltic-Course.
Populārākais automašīnu modelis Igaunijā minētajā laika posmā ir Toyota – augustā pārdotas 203 šīs markas automašīnas, tai seko Škoda ar 139 jaunām pārdotām automašīnām un Volkswagen ar 134 pārdotiem braucamrīkiem. AMTEL gan nesniedz datus par Renault un Dacia marku automašīnu pārdošanas apjomiem Igaunijā.
Jau rakstīts, ka šā gada pirmajos piecos mēnešos Latvijā pieredzēts jaunu automašīnu reģistrāciju apjoma kāpums 13% apmērā. Latvijā iecienītākā automašīnu marka minētajā laika posmā ir Ford Fiesta, tai seko Škoda Yeti, Volkswagen Golf/Plus, Nissan Juke un Toyota Avensis.
Latvijas Pilnvaroto autotirgotāju asociācija prognozē, ka kopumā šogad, salīdzinot ar pērno gadu, jaunu automašīnu reģistrācijas varētu pieaugt par 17%, sasniedzot 10,8 tūkst. automašīnas, 2013. gadā – par 18% (13 tūkst. automašīnas), 2014. gadā – par 15% (15 tūkst. vienību), 2015. gadā – par 13% (sasniedzot 17 tūkst. vienību). Tas nozīmē, ka tuvākajos gados Latvija vēl nesasniegs pirmskrīzes jaunu automašīnu reģistrācijas apjomus – 2007. gadā Latvijā tika pārdots vairāk nekā 35,9 tūkst. jaunu automašīnu.