Patērētāji pieprasa iepakojumu, kas atbilst straujajam dzīves tempam – maza izmēra un ērti lietojamu, pirmdien raksta laikraksts Dienas Bizness.
Aizvien lielāku nozīmi iepakojuma tirgū ieņem lielās tirdzniecības ķēdes, kas arī diktē galvenos noteikumus, kādam jāizskatās produktam no ārpuses, norāda iepakojuma ražotāji. Ņemot vērā tendences spiest uz leju darbaspēka izmaksas, iepakojumam jābūt tādam, lai produkcijas atsaiņošanā vai izkraušanā pēc iespējas mazāk būtu nepieciešama cilvēku iesaiste.
Lai iepazīstinātu ar nozares aktualitātēm, šonedēļ, 12.oktobrī, laikraksts Dienas Bizness rīko konferenci Packaging for sustainable business, kur nozares eksperti dalīsies novērojumos un padomos par iepakojuma ražošanas tendencēm.
Izmaksu taupīšanas nolūkos lielajās tirdzniecības vietās darbinieku skaits tiek samazināts, un produkta iepakojumam ir jāsniedz visa nepieciešamā informācija, līdz ar to lieltirgotavās iepakojums spēlē aizvien lielāku lomu tieši kā pārdevējs, novērojusi SIA Stora Enso Packaging Solutions Produktu attīstības vadītāja Maija Liepa. Viņa uzsver, ka palielinās funkciju skaits, kas jāpilda iepakojumam.
Visu rakstu Toni nosaka vairumtirgotāji iespējams izlasīt pirmdienas, 10.oktobra, laikrakstā Dienas Bizness, 6.lpp.!