Google mēģinājumi ievietot reklāmas YouTube lietotāju videoklipos līdz šim nav bijuši sevišķi veiksmīgi, taču viss var mainīties tuvākajā laikā, jo Lielbritānijas kompānija Blinkx ir izstrādājusi tehnoloģiju, kas katram YouTube videoklipam var pievienot tā saturam atbilstošu reklāmu, raksta Forbes.
Blinkx tehnoloģija katram video piešķir reklāmu, vadoties no videoklipam pievienotās informācijas, kā arī spēj skatīties un klausīties videoklipu, un saprast videoklipā izmantotos vārdus, kā arī iespēju robežās redz tā saturu. Pēc tam, kad programma noskatījusies un noklausījusies videoklipu, tā attiecīgi piemeklē tam atbilstošu reklāmu, kas slīd videoklipa apakšā vai augšā.
Blinkx izpilddirektors Suranga Čandratileiks (Suranga Chandratillake) apgalvo, ka kompānijas izstrādātā tehnoloģija spēj arī atpazīt ierobežotu skaitu seju videoklipos, kā arī salasīt tekstu, kas parādās videoklipā.
Google pārstāvis Brendons Makkormiks (Brandon McCormik) saka, ka Google līdzsvaros YouTube finansiālo stāvokli ar vai bez Blinkx izstrādātās tehnoloģijas.