General Motors, ASV auto gigants, paziņojis par plāniem izņemt savu Chevrolet zīmolu no Eiropas tirgus un koncentrēties uz Opel un Vauxhall zīmoliem, ziņo BBC.
Plānu īstenošana sāksies no 2016. gada, informē kompānija, to skaidrojot ar sarežģīto ekonomisko situāciju.
2012. gadā Chevrolet Rietumeiropā un Centrāleiropā pārdeva 195 tūkstošus vieglo un apvidus automašīnu. Savukārt 2013. gada pirmajos desmit mēnešos pārdošanas apjomi sasniedza 137 tūkstošus vienību.
Saskaņā ar GM vadītāja Dena Akersona sacīto šis lēmums ļaus koncentrēt investīcijas tur, kur izaugsmes iespējas ir lielākas. Tas nozīmē koncentrēšanos uz Opel un Vauxhall un Cadillac zīmola klātbūtnes paplašināšanu Eiropā.
«Eiropa ir GM galvenais reģions,» uzsvēris vadītājs.
Lielākā daļa no Chevrolet modeļiem, kas tiek pārdoti Eiropā, tiek ražoti Dienvidkorejā.