Šobrīd plaša patēriņa finanšu pakalpojumu sniedzējam Creamfinance ir septiņi biroji dažādās valstīs – Latvijā, Polijā, Čehijā, Gruzijā, Dānijā, Austrijā un Meksikā
Creamfinance ir dibināts 2012. gadā Latvijā.
Princips, kā izvēlēties nākamo valsti, kur attīstīt biznesu, esot vienkāršs – atrašanās vieta tiek izvēlēta atkarībā no tā, kur pieejami talanti. Piemēram, kompānijas IT birojs ir Austrijā, riska departaments Latvijā, bet mārketinga nodaļa – Čehijā. Papildu tam tiek veikta tirgus izpēte, atklāj Creamfinance sabiedrisko attiecību vadītāja Viktorija Gorčakovaite (Viktorija Gorčakovaitė).
Iekārtojot biroju, mērķis ir veidot zaļu un videi draudzīgu vidi, kas stimulētu darbinieku enerģiju. Piemēram, veidojot Rīgas biroja interjeru, dizainera uzdevms bija likt uzsvaru uz zaļo un eko dizainu, brīvu plānojumu un uzmundrinošām krāsām. «Tā kā mūsu kompānija uzsver atbildību pret vidi un cenšas būt pēc iespējas efektīvāka resursu izmantošanā, mēs vēlējāmies to iekļaut arī biroja vidē. Tāpēc mums ir atgādinošas uzlīmes par ūdens taupīšanu, šķirošanas konteineri papīram, plastmasai un stiklam, tāpat mēs drukāšanai izmanojam otrreiz pārstrādātu papīru. Mums birojā ir arī daudz ziedu un mini kociņu, kas dod svaigumu,» stāsta V. Gorčakovaite. Biroja dizainā ir daudz atvērtu telpu, lai cilvēki varētu pļāpāt, apmainīties ar idejām un iedvesmot cits citu ikdienas darbā. Lai arī uzņēmums sevi vairs neuzskata par startup, tas saglabā šo sajūtu – birojs un darbinieki ir jauni un enerģiski, un arī birojs to atspoguļo.
DB jau rakstīja, ka oktobrī Creamfinance uzsāka darbību Meksikā. Kompānijas līdzdibinātājs un izpilddirektors Matīss Ansviesulis uzskata, ka paplašināšanās citā kontinentā sniedz jaunas iespējas. «Darba uzsākšana Meksikā iezīmē nozīmīgu pagrieziena punktu uzņēmuma attīstībā, jo mēs ieejam vienā no lielākajiem, visstraujāk augošajiem un daudzsološākajiem tirgiem. Degam nepacietībā iepazīt tirgus specifiku un esam gatavi sniegt ātru un uzticamu pakalpojumu saskaņā ar mūsu iespējām,» viņš teic.