Jaunākais izdevums

"Creamfinance" ieceļ jaunu grupas vadītāju ar mērķi paplašināt savu darbību vidēja riska produktu segmentā un pārsniegt 100 miljonu eiro ieņēmumu slieksni.

Jaunais "Creamfinance" vadītājs Patriks Koeks (Patrick Koeck) jauno amatu ieņem no 15. janvāra un ir izvirzījis mērķi – neraugoties uz komplicēto normatīvo regulējumu, panākt biznesa pieaugumu par aptuveni 20% gadā un divu gadu laikā ilgtspējīgi palielināt ieņēmumus virs 100 miljoniem eiro gadā.

"Nav viegli vienmēr atrasties soli priekšā mainīgajam regulējumam. Arī uzņēmējdarbības īstenošana vienlaikus gan Eiropas Savienībā, gan Latīņamerikas valstīs prasa daudz pūļu. Manuprāt, pašreizējā izaugsmes posmā uzņēmumam ir ārkārtīgi svarīgi koncentrēties uz iekšējiem procesiem un nodrošināt, ka visos mūsu tirgos tiek pakāpeniski ieviesti visi "Creamfinance" piedāvātie produkti," teic P. Koeks.

P. Koeks iepriekš ir strādājis par iekšējo procesu vadītāju un uzņēmuma augstākajā vadībā ir vairāk nekā sešus gadus. "Jūtos pagodināts, ka uzņēmuma līdzdibinātāji, kuri man ir bijuši lieliski mentori, tic manām spējām ievirzīt "Creamfinance" nākamajā līmenī. Ar nepacietību gaidu, kad kopā ar komandu turpināsim tiekties pēc nozīmīgām izaugsmes iespējām, un esmu pārliecināts, ka rezultātā sasniegsim stabilu ilgtermiņa peļņu," norāda P. Koeks.

Bijušais grupas vadītājs Matīss Ansviesulis un valdes priekšsēdētājs Dāvis Barons norādījuši, ka pēdējos astoņus gadus "Creamfinance" bija visa viņu dzīve – tika piedzīvoti gan daudz kāpumi, gan kritumi. "Šobrīd apzināmies, ka izveidotā komanda ir spējīga darboties patstāvīgi un spēs uzņēmumu virzīt uz nākamo līmeni. Uzskatām, ka mūsu uzņēmums atrodas labā pozīcijā," teic M. Ansviesulis.

M. Ansviesuļa un D. Barona vadībā uzņēmums ir piedzīvojis strauju izaugsmi – tas ir piesaistījis vairāk nekā 100 miljonu eiro finansējumu, izsniedzis aizdevumus 700 miljonu eiro apmērā septiņās valstīs un reģistrēto lietotāju skaits sasniedzis vairāk nekā 3,6 miljonus. Šobrīd "Creamfinance" atrodas posmā, kur galvenā uzmanība tiek pievērsta riska pārvaldībai un teicamas, efektīvas darbības nodrošināšanai.

M. Ansviesulis un D. Barons turpinās darboties "Creamfinance" kā valdes locekļi un strādās pie jaunu biznesa iespēju radīšanas.

2019. gadā uzņēmuma ieņēmumi sasniedza gandrīz 80 miljonus eiro un saglabāja rentabilitāti. Uzņēmums cieši sadarbojas ar savu stratēģisko investoru "Capitec", kas ir lielākā banka Dienvidāfrikā, ar mērķi uzlabot cenu modeli un klientu kredītspējas novērtējumu ilgtermiņa aizdevumiem.

DB jau rakstīja, ka plaša patēriņa finanšu pakalpojumu sniedzējs "Creamfinance" 2017. gada sākumā piesaistīja 21 miljona eiro B raunda investīciju no Dienvidāfrikas bankas "Capitec Bank Holdings Limited". Finansējums bija paredzēts, lai sekmētu "Creamfinance" starptautisko izaugsmi un pilna produktu portfeļa ieviešanu esošajos tirgos. "Creamfinance" līdzdibinātājs M. Ansviesulis tolaik norādīja, ka šis ieguldījums iezīmē jaunu sākumu finanšu tehnoloģiju un banku sadarbībā.

2018. gadā Latvijā tika ieviests jauns zīmols "Creamcredit", kas ir aizdevums uz pieciem gadiem ar aizdevuma summu līdz 10 tūkstošiem eiro, un šobrīd "Creamcredit" tiek ieviests arī pārējos ES tirgos.

Meksika ir galvenais uzņēmuma izaugsmes tirgus nākotnē. "Creamfinance" uzņēmums Meksikā, kurš savu darbību sāka 2016. gadā, ir sasniedzis rentabilitāti un ir kļuvis par vadošo tiešsaistes aizdevēju tirgū.

"Creamfinance" ir dibināts 2012. gadā Latvijā. Izmantojot viedo datu algoritmus un mašīnmācīšanās iespējas veikt ātru izvērtējumu, "Creamfinance" piedāvā individualizētu pieeju personīgo aizdevumu piešķiršanas procesā. Kompānijas mērķis ir kļūt par globālu "viena klikšķa" aizdevumu piedāvātāju. Šobrīd uzņēmums strādā septiņās valstīs Eiropā un ārpus tās – Latvijā, Polijā, Čehijā, Gruzijā, Dānijā, Austrijā un Meksikā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Plaša patēriņa finanšu pakalpojumu sniedzēja "Creamfinance Latvia" provizoriskais neto apgrozījums 2019. gadā sasniedzis 7,7 miljonus eiro, kas ir par 23% vairāk, salīdzinot ar 2018. gadu.

Savukārt izsniegto summu apmērs sasniedzis 22,3 miljonus eiro. "Lai arī 2019. gada pirmajā pusgadā nebanku kredītdevēju sektorā bija vērojams jauno aizdevumu summu kopējā apjoma samazinājums, "Creamfinance Latvia" klientu paradumi pēdējā gada laikā nav ievērojami mainījušies, kas ir ļāvis saglabāt uzņēmuma izaugsmi un palielināt tā administrēto kredītportfeli. Pieņemtie grozījumi vislielāko ietekmi atstājuši tieši uz īstermiņa aizdevumiem ar apmaksas termiņu līdz 30 dienām. Kopumā var sacīt, ka šāds pakalpojums tirgū vairs nav pieejams," norāda Kaspars Dzirneklis, "Creamfinance Latvia" vadītājs.

Viņš stāsta, ka 2019. gadā pieņemtās likumdošanas izmaiņas Patērētāju tiesību aizsardzības likumā, t.sk. ikgadējās valsts nodevas būtiska palielināšana, uzņēmumu nostāda situācijā, kad tam ir jāizvērtē, vai piešķirt aizdevumu atsevišķām patērētāju grupām ir rentabli, tādējādi ierobežojot pakalpojuma pieejamību. Arī pieņemtie reklamēšanas ierobežojumi ierobežo pietiekamas informācijas sniegšanu patērētājam. Tiek samazināta iespēja potenciālo mērķauditoriju informēt par uzņēmuma piedāvātajiem pakalpojumiem, to veidiem un dažādību, tādējādi apgrūtinot patērētāja pareizas izvēles veikšanu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

CreamFinance, starptautiskais finanšu pakalpojumu sniedzējs, mainījis savu nosaukumu un kļuvis par AvaFin. Izmaiņu galvenais mērķis ir veidot starptautiski atpazīstamu zīmolu, turpinot aktīvu darbību zem viena vārda visos piecos grupas uzņēmumos – Latvijā, Polijā, Čehijā, Meksikā un Spānijā.

2022. gada 5. oktobrī CreamFinance Holding mainīja savu nosaukumu uz AvaFin Holding LTD. 8.decembrī tam sekoja SIA CreamFinance Latvia, kļūstot par Avafin Latvia SIA. Plānots, ka tuvākajos pāris gados nosaukumu mainīs arī pārējie grupas uzņēmumi, un turpmāk zīmoli darbosies ar vienotu nosaukumu – AvaFin.

Zīmola maiņa kā nākamais attīstības solis

Līdz ar zīmola maiņu un starptautisko darbību apvienošanu tiek uzsākts jauns posms uzņēmuma attīstībā. AvaFin kļūs pieejamāks un atpazīstamāks starptautiskā vidē.

Kaspars Dzirneklis, AvaFin Latvia valdes loceklis: “Kā starptautisks uzņēmums mēs apzināmies, cik svarīgi ir pielāgoties mainīgajai videi, lai spētu darboties un konkurēt globālā mērogā. Uzlabojam procesus un veicam vizuālas izmaiņas zīmolā, bet no juridiskā viedokļa mūsu saistības paliek spēkā. Klienti un partneri būtiskas izmaiņas neizjutīs.”

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Baltijas startup investīcijās apsteidz Ziemeļvalstis

Anda Asere,12.12.2019

Jaunākais Baltijas vienradzis jeb jaunuzņēmums, kura novērtējums investīciju piesaistes rezultātā pārsniedz miljardu dolāru, ir lietuviešu "Vinted". Foto - tā līdzdibinātāja Milda Mitkute

Foto: Ieva Leiniša/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vidēji uz vienu iedzīvotāju investīcijas jaunuzņēmumos Baltijā 2018. gadā ir 99,03 eiro.

"2018. un 2019. gadā Baltija ir apsteigusi Ziemeļvalstis jaunuzņēmumu investīcijās, vērtējot pret iedzīvotāju skaitu," teic Zane Bojāre, jaunuzņēmumu akseleratora "Startup Wise Guys" mārketinga vadītāja. Viņa atsaucas uz tikko publicēto Baltijas jaunuzņēmumu ekosistēmas pētījumu, ko veicis "Startup Wise Guys" sadarbībā ar Eiropas Inovāciju un tehnoloģiju institūta zināšanu un inovāciju kopienu "EIT Digital".

Pagājušā gada apskatā apkopotie dati liecināja, ka tikai Igaunija atsevišķi varēja sacensties ar Skandināviju, bet šā gada pētījums rāda, ka Baltijā vidēji uz vienu iedzīvotāju investīcijas jaunuzņēmumos 2018. gadā sasniegušas 99,03 eiro. Turpretī Ziemeļvalstīs – Zviedrijā, Norvēģijā, Somijā, Islandē un Dānijā – tie ir 85,08 eiro uz vienu iedzīvotāju.

Komentāri

Pievienot komentāru