Creamfinance Latvijā 2017. gadā sagaida 35% apgrozījuma izaugsmi un tas varētu sasniegt 3,7 miljonus eiro; kopējais Creamfinance izsniegto aizdevumu apjoms Latvijā šogad ir audzis par 14%.
«2017. gads ir bijis aizņemts, produktīvs un veiksmīgs. Paralēli diviem stabiliem produktiem – kredītlīnija un īstermiņa aizdevums – stabilu daļu Creamfinance portfelī ir aizņēmis arī patēriņa kredīts. Šā gada laikā tirgus pieprasījums mainījās no īstermiņa uz ilgtermiņa aizdevumiem, t.i., kredītlīniju un patēriņa kredītu un tie šobrīd veido līdz pat 55% no visiem aizdevumiem. Šī tendence liecina, ka, plānojot savu personīgo budžetu, klienti ir diezgan atbildīgi,» spriež Līga Treiliha, Creamfinance Latvia izpilddirektore.
Creamfinance Latvijā strādā ar diviem zīmoliem – CreditOn un LadyLoan. Pēdējā gada laikā bijusi nozīmīga izaugsme LadyLoan zīmolam. «Saskaņā ar Civitta veikto aptauju mūsu jaunā produkta LadyLoan atpazīstamība sasniegusi 34%. Vienlaikus CreditOn zīmola, kas tirgū ir ilgāk, atpazīstamība ir 40%. Jaunais zīmols ir ieguvis sabiedrības uzmanību saistībā ar unikālu mārketinga kampaņu, kas bija vērsta uz sieviešu pašapziņu un kurā piedalījās Latvijas slavenības,» teic L. Treiliha.
«Nākamajā gadā kompānija plāno iepazīstināt ar jauniem finanšu produktiem un pēta iespējas ieviest blokķēdes tehnoloģiju ikdienas procesos,» atklāj L. Treiliha.
DB jau rakstīja, ka plaša patēriņa finanšu pakalpojumu sniedzējs Creamfinance 2017. gada sākumā saņēmis 21 miljona eiro B raunda investīciju no Dienvidāfrikas bankas Capitec Bank Holdings Limited. Finansējums tiks ieguldīts, lai sekmētu Creamfinance starptautisko izaugsmi un pilna produktu portfeļa ieviešanu esošajos tirgos. Creamfinance līdzdibinātājs un vadītājs Matīss Ansviesulis norādīja, ka šis ieguldījums iezīmē jaunu sākumu finanšu tehnoloģiju un banku sadarbībā.
Creamfinance ir dibināts 2012. gadā Latvijā. Izmantojot viedo datu algoritmus un mašīnmācīšanās iespējas veikt ātru izvērtējumu, Creamfinance piedāvā individualizētu pieeju personīgo aizdevumu piešķiršanas procesā. Kompānijas mērķis ir kļūt par globālu «viena klikšķa» aizdevumu piedāvātāju. Šobrīd uzņēmums strādā septiņās valstīs Eiropā un ārpus tās – Latvijā, Polijā, Čehijā, Gruzijā, Dānijā, Austrijā un Meksikā.