Jaunākais izdevums

Tirdzniecības parka Alfa jaunās daudzstāvu autostāvvietas ēkas būvniecība tika uzsākta šī gada aprīlī un tagad tai nosvinēti spāru svētki, liecina medijiem sniegtā informācija.

Pēc nodošanas ekspluatācijā tā papildinās esošo autostāvvietu skaitu par aptuveni 500 jaunām vietām. «Mūsu otrās autostāvvietas attīstības plāns tirdzniecības parkam «Alfa» veiksmīgi virzās uz priekšu. Jaunā ēka tiks savienota ar esošo, tā palielinot autostāvvietu ietilpību. Pirms paplašinātā tirdzniecības centra atklāšanas nākamajā vasarā, plānots uzlabot arī pārējās t/p «Alfa» teritorijā esošās autostāvvietas,» stāsta «Linstow Center Management» valdes priekšsēdētājs Frode Gronvolds.

Jaunā autostāvvietas ēka būs trīs stāvos ar kopējo platību aptuveni 15 000 kvadrātmetri. Pirmajā stāvā plānots izvietot autostāvvietas 139 automašīnām, otrajā – 165, bet trešajā – 174. Transporta rotācija augšup un lejup būs veidota analogi esošajai stāvvietai. Visi jaunās autostāvvietas stāvi tiks savienoti ar esošo daudzstāvu autostāvvietu, nodrošinot jau ierastu piekļuvi tirdzniecības parka veikaliem. Savukārt piegādes transportam tiks izbūvēta jauna, nodalīta iebrauktuve no Stāmerienas ielas puses.

Tirdzniecības parka Alfa paplašināšanas ieceres būvniecība tika uzsākta pirms gada – 2017. gada oktobrī. Tās ietvaros tiks izbūvētas divas jaunas ēkas – piebūve esošajam tirdzniecības parkam, paplašinot to par aptuveni 20 000 kvadrātmetriem un jauna daudzstāvu autostāvvietas ēka. Projekta ietvaros paredzēta arī esošā teritorijas labiekārtojuma pārbūve.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Linstow tirdzniecības centra projekta Salienā attīstība ir apstādināta

LETA,25.09.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas iepirkšanās centru apsaimniekotājs «Linstow Center Management» (LCM) ir apstādinājis tirdzniecības centra projekta Salienā, Babītes pagastā attīstību, aģentūrai LETA pastāstīja LCM pārstāvji.

«Konkrētā projekta attīstība patlaban ir apstādināta. Ņemot vērā tirgus izmaiņas, šobrīd plānots strādāt pie projekta attīstības koncepta izmaiņām,» informēja LCM, nekomentējot, kādu konkrēti tirgus izmaiņu dēļ plānotas projekta attīstības koncepta izmaiņas.

LCM pārstāvji arī pastāstīja, ka jauna informācija par projektu varētu sekot 2020.gadā.

2013.gadā LCM toreizējais valdes priekšsēdētājs Frode Gronvolds sacīja, ka LCM pašlaik negatavojas strauji attīstīt tirdzniecības centra projektu Salienā, Babītes pagastā, taču atteicies no projekta nav.

«Šis projekts nav nolikts plauktā, bet mēs pašlaik arī negatavojamies to strauji attīstīt. Šim projektam vēl ir nepieciešams laiks, lai tas nobriestu, jo tur ir nepieciešami cita tipa tirgotāji, nekā mums ir, piemēram, Alfā vai Origo. Salienā ir nepieciešami lielu mērogu tirgotāji. Līdz ar to tie ir sarežģītāki lēmumi un investīcijas. It īpaši šīs dienas situācijā. Tādēļ es vēlreiz varu teikt - šis projekts nav nolikts plauktā, bet mēs ar to arī nesteidzamies. Alfa pilnīgi noteikti tiks paplašināta pirms Salienas attīstīšanas,» sacīja Gronvolds.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2017.gada 3.oktobrī uzsāktie paplašināšanas darbi t/c Alfa strauji tuvojas beigām un jau 5.septembrī tiks atklāta jaunā piebūve.

«Pēc divu gadu intensīvas būvniecības t/c Alfa ir gatava atgūt lielākā Latvijas tirdzniecības centra titulu. Tādēļ ar gandarījumu varu pavēstīt, ka jaunā Alfa durvis vērs jau šī gada 5. septembrī,» skaidro Linstow Center Management valdes priekšsēdētājs Frode Gronvolds. «Esam tiešām pateicīgi gan mūsu apmeklētājiem, gan nomniekiem un sadarbības partneriem par pacietību. Tomēr varu apgalvot – tas ir bijis tā vērts, jo tagad piedāvāsim ne tikai plašāko modes preču zīmolu klāstu vienuviet, bet spēsim nodrošināt mūsu apmeklētājiem arī plašu restorānu zonu, sporta zāli un arī unikālu bērnu izklaižu zonu.»

Jau ziņots, ka projekta kopējās investīcijas sasniedza 55 miljonus eiro un tā ietvaros tirdzniecības centrs paplašināts par 30 000 m2. Līdz ar to nomnieku skaits no pašreizējiem 170 tiks palielināts līdz 250. Šobrīd iznomātas 95% tirdzniecības platību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Norvēģijas uzņēmums "Linstow" pagājušajā nedēļā Latvijā reģistrējis jaunu uzņēmumu SIA "Linstow Trabucco", liecina "Firmas.lv" informācija.

"Linstow Trabucco" pamatkapitāls ir 200 000 eiro, tā vienīgais īpašnieks ir Norvēģijas "Linstow".

Jaundibinātā uzņēmuma valdes priekšsēdētājs ir Frode Gronvolds, bet valdes locekļi - Jānis Valdmanis un Andis Kublačovs.

SIA "Linstow Baltic" pārstāvis Gunārs Klēģers aģentūrai LETA skaidroja, ka "Linstow Trabucco" ir nodibināta ar mērķi nākotnē iegādāties nekustamo īpašumu, kā arī nodrošināt iegādāto nekustamo īpašumu attīstīšanu un apsaimniekošanu.

Jau ziņots, ka janvārī tirdzniecības centru apsaimniekotājs "Linstow Center Management" mainījis nosaukumu uz "Linstow Baltic".

"Linstow Center Management" 2019.gadā strādāja ar 4,611 miljonu eiro apgrozījumu un guva 231 532 eiro peļņu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Akropolis Group iegādāto Alfu vadīs Zane Kaktiņa

Db.lv,01.12.2021

Pārmaiņas tiks īstenotas arī tirdzniecības centra Alfa pārvaldībā – par t/c vadītāju ir iecelta Zane Kaktiņa, kura divus iepriekšējos gadus ir bijusi Akropole Rīga vadītāja.

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Akropolis Group, kas pārvalda iepirkšanās un izklaides centrus Akropolis Viļņā, Klaipēdā un Šauļos, kā arī Akropole Rīgā, pabeidzis tirdzniecības centra Alfa iegādi Rīgā.

Latvijas galvaspilsētā bāzētā tirdzniecības centra iegādes darījums tika noslēgts 30. novembrī, iegādājoties 100% kapitāla daļu uzņēmumā SIA Delta Property, kas ir t/c Alfa īpašnieks.

“Iepirkšanās un izklaides centru paplašināšana pandēmijas laikā ir izaicinājums, tāpēc esam gandarīti, ka veiksmīgais darījums Rīgā vēl vairāk nostiprina mūsu vadošās pozīcijas Baltijas valstīs šajā jomā. Alfa ir ļoti spēcīgs un populārs tirdzniecības centrs Rīgā, kas šogad svin savu 20 gadu jubileju,” stāsta Manfredas Dargužis (Manfredas Dargužis), Akropolis Group izpilddirektors.

Pārmaiņas tiks īstenotas arī tirdzniecības centra Alfa pārvaldībā – par t/c vadītāju ir iecelta Zane Kaktiņa, kura divus iepriekšējos gadus ir bijusi Akropole Rīga vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums “Akropolis Group”, kura īpašumā un pārvaldībā ir divi tirdzniecības centri Rīgā – “Alfa” un “Akropole”, ir nolēmis paplašināt sava zīmola “Akropole” izmantošanu.

Šī gada pavasarī tirdzniecības centrs "Alfa" mainīs nosaukumu uz "Akropole Alfa", savukārt "Akropole" kļūs par "Akropole Rīga".

Akropolis Group saņem beznosacījumu atļauju Alfas iegādei 

Akropolis Group, kas pārvalda iepirkšanās un izklaides centrus Akropolis Viļņā, Klaipēdā un...

"Gaidāmā vienota zīmola ieviešana abiem tirdzniecības centriem apliecina, ka “Akropolis Group” uzskata Latviju par nozīmīgu tirgu un mēs esam pārliecināti par tā nākotnes potenciālu. Neskatoties uz pandēmijas radītiem izaicinājumiem, mēs ticam tirgus izaugsmei un esam izvirzījuši ambiciozu mērķi, lai Akropole kļūtu par izteiktu tirgus līderi. Strādājot ar vienotu zīmolu, mūsdienīgu pieeju un uz klientu orientētām vērtībām, mēs īstenosim savu labo praksi un uzkrātās zināšanas, inovācijas un visaugstākos darbības standartus," saka “Akropolis Group” izpilddirektors Manfredas Dargužis.

Rimi Latvia nav notikušas pārrunas ar jaunajiem Alfas īpašniekiem 

Mazumtirgotājam SIA "Rimi Latvia" nav bijušas pārrunas ar tirdzniecības centra "Alfa" jaunajiem...

Nosaukumu maiņa un vienotā zīmola ieviešana neietekmēs abu centru ikdienas darbību – tirdzniecības centru darba laiks, veikalu un pakalpojumu klāsts, apkalpošanas un epidemioloģiskās drošības standarti paliks nemainīgi. Vienlaikus nosaukuma maiņa ieviesīs izmaiņas “Alfa” zīmola vizuālajā identitātē un komunikācijas materiālos, kā arī paredz jaunās vienotās mājaslapas izstrādi. Tāpat tiks paplašināta pašreizējā "Akropole" dāvanu karšu programma – dāvanu kartes varēs iegādāties un izmantot abos iepirkšanās centros. Šo iespēju plānots ieviest līdz ar iepirkšanās centru nosaukumu maiņu.

"Tas ir nozīmīgs solis – darbojoties zem vienota zīmola, tiks stiprināta abu iepirkšanās centru konkurētspēja, kas palīdzēs ātrāk un efektīvāk ieviest inovatīvākus un klientiem pievilcīgākus piedāvājumus. Par “Akropole Alfa” mērķi esam noteikuši turpmāko izaugsmi un sevi redzam kā vēl ērtāku un mūsdienīgāku iepirkšanās un izklaides vietu,” uzsver tirdzniecības centra “Alfa” vadītāja Zane Kaktiņa.

TOP 10 nekustamā īpašuma investīciju darījumi Latvijā  

Investīcijas desmit lielākajos nekustamā īpašuma darījumos Latvijā 2021. gadā sasniedza 576 miljonus...

Jau pavasara sākumā “Alfa” un “Akropole” vārdi tiks mainīti uz “Akropole Alfa” un “Akropole Rīga”. Jaunā izkārtne “Akropole Alfa” drīzumā rotās tirdzniecības centra fasādi, tāpat jaunie tirdzniecības centru nosaukumi tiks izmantoti sociālajos tīklos un citos komunikācijas materiālos.

Plānots, ka vienota zīmola ieviešanas process pilnībā noslēgsies šī gada pavasarī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Alfa vadība lūgusi no Black star wear sortimenta izņemt apģērbu ar Kremļa tematiku

LETA,09.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības parka «Alfa» pārvaldītājs lūdzis no veikala «Black star wear» sortimenta izņemt apģērbu kolekciju ar Krievijas prezidenta Vldimira Putina seju, Krievijas karogu apdarē un Krievijas armijnieku tematiku.

Veikalā «Black Star Wear» liela daļa nopērkamo drēbju ir krievu repera Timati apģērbu līnija.

Norvēģijas uzņēmuma «Linstow», kura meitaskompānija SIA «Linstow Center Management» Latvijā pārvalda tirdzniecības centrus «Alfa», «Mols» un «Origo», pārstāve Ilze Žūka uzsvēra, ka uz visiem nomniekiem attiecas vienādi noteikumi, proti, ir jāievēro Valsts likumdošana un normatīvo aktu prasības. Vienlaikus šis regulējums neparedz pieprasīt iesniegt katra nomnieka tirdzniecībai paredzētā sortimenta katras preces detalizētu aprakstu un bildes, skaidroja Žūka.

«Taču, reaģējot uz publiskajā telpā izskanējušo informāciju, mēs esam sazinājušies ar šo nomnieku, lūdzot izņemt no sortimenta konkrēto kolekciju,» viņa teica.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien Spāru svētkus svin tirdzniecības parka Alfa jaunā piebūve, kas līdz ar jaunuzcelto autostāvvietu tirdzniecības centru paplašinās par vairāk nekā 30 000 kvadrātmetru.

Tādējādi kopējā tirdzniecības centra platība sasniegs 100 000 kvadrātmetru, bet nomnieku skaits no pašreizējiem 170 tiks palielināts līdz 250. Ekspluatācijā jau nodota arī otra tirdzniecības parka piebūve – autostāvvieta, kurā papildu izveidotas 500 jaunas auto novietnes, palielinot kopumā to skaitu līdz 1660. Tā pieejama jau no pagājušā gada decembra.

«Ļoti priecājamies, ka būvniecība virzās uz priekšu tik veiksmīgi, un esam pārliecināti, ka tirdzniecības parks Alfa, kas jau patlaban piesaista vairāk nekā astoņus miljonus apmeklētāju gadā, savu apmeklētāju skaitu palielinās vēl vairāk, tiklīdz tiks atklāta jaunā piebūve. Plānojam renovēt arī esošo tirdzniecības parka Alfa daļu un izveidot vienlaidu savienojumu ar jauno piebūvi. Tiklīdz tas viss būs pabeigts, Alfa būs gatava nākotnei,» sacīja Patriks van Dojevērts, Multi Corporation valdes loceklis, attīstības direktors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

VUGD ārkārtas ugunsdrošības pārbaudē Alfā atklājis vairākus pārkāpumus

LETA,22.01.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests (VUGD) neplānotā pārbaudē tirdzniecības parkā «Alfa», kuras laikā pārbaudīti evakuācijas ceļi un automātiskā ugunsgrēku atklāšanas sistēma, atklājis vairākus pārkāpumus, kā arī nepilnības, pastāstīja dienesta pārstāve Agrita Vītola.

Viņa informēja, ka par tirdzniecības centrā atklātajiem pārkāpumiem un nepilnībām ir sagatavots VUGD lēmums un administratīvais akts.

Vienlaikus Vītola nekomentēja, vai uzņēmumam ir piemērots jebkāda veida sods.

Tirdzniecības parka «Alfa» sabiedrisko attiecību konsultante Ilze Žūka aģentūrai LETA apstiprināja, ka VUGD ir veicis ārpuskārtas ugunsdrošības pārbaudi tirdzniecības centrā. «Par pārbaudes rezultātiem plašāku informāciju varēsim sniegt tikai pēc tam, kad no VUGD būs saņemts pārbaudes akts,» viņa piebilda.

Vienlaikus Žūka minēja, ka pirmdien, 21.janvārī, tirdzniecības parkā «Alfa», veicot iekšējo sistēmu pārbaudes, fiksēta tehniska kļūda automātisko durvju atvēršanas sistēmā, taču minētais defekts novērsts. Otrdien, VUGD atkārtoti pārbaudot šo sistēmu, visas automātiskās durvis, tostarp arī iepriekš minētās, nekavējoties atvērās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirgotājam SIA "Rimi Latvia" paziņojums par tirdzniecības centra "Alfa" īpašnieku maiņu nāca kā jaunums, intervijā atzina "Rimi Latvia" valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.

Jau ziņots, ka tirdzniecības centru "Alfa" iegādājās Lietuvas holdinga "Vilniaus prekyba" kompānija "Akropolis Group". "Vilniaus prekyba" grupā ietilpst arī mazumtirdzniecības kompāniju tīkls "Maxima grupe".

Pārdots tirdzniecības centrs Alfa  

Nekustamo īpašumu kompānija "Akropolis Group", kam pieder iepirkšanās un izklaides centri "Akropolis"...

"Mēs laikam nebijām vienīgie, kuriem šī īpašnieku maiņa bija liels jaunums. Taču mums ir spēkā esoši līgumi, kuri nodrošina attiecības ar ēkas īpašniekiem vairāku gadu garumā," sacīja Turlais.

Pēc viņa teiktā, spēkā esošais līgums nosaka "Rimi" tiesības uz nomu līdz pat 2034.gadam.

Turlais atzina, ka "Rimi Latvia" pārrunas ar jaunajiem "Alfas" īpašniekiem, nav bijušas. "Pašlaik darījuma izvērtējumu veic Konkurences padome, un tikmēr pārrunas neesam ieplānojuši," sacīja Turlais.

Jau vēstīts, ka "Akropolis Group" augusta sākumā ziņoja, ka parakstījusi līgumu ar Norvēģijas uzņēmumu "AMD Holding" par 100% kapitāldaļu iegādi tā Latvijas meitasuzņēmumā "Delta Property". Uzņēmumam "Delta Property" pieder 9,7 hektāru zemes gabals un ēka Brīvības ielā 372, kurā atrodas tirdzniecības centrs "Alfa".

Puses ir vienojušās neatklāt iecerētā darījuma vērtību, kas tiks pabeigts pēc tam, kad būs saņemta KP atļauja.

Tirdzniecības centra "Alfa" kopējā platība ir aptuveni 154 000 kvadrātmetru, tostarp iznomājamā iepirkšanās telpu platība ir 71 000 kvadrātmetru, bet autostāvvietās vienlaikus var novietot 1750 automašīnu. Tirdzniecības centrā darbojas 210 veikalu. "Alfā" atrodas tādu zīmolu veikali kā "Zara", "Reserved", "H&M", "Euronics", "Sportland", "Kidzone", "Cenuklubs.lv", "Cinamon", "Lido", "McDonalds", kā arī citi veikali un pakalpojumu sniegšanas vietas. Tirdzniecības centrā atrodas arī "Rimi" lielveikals.

"Akropolis Group" Latvijā pieder arī tirdzniecības centrs "Akropole". Grupai piederošajos tirdzniecības centros ierasti atrodas "Maxima" lielveikali.

"Rimi Latvia" veikala rekonstrukcijā tirdzniecības centrā "Alfa" ieguldīja 1,9 miljonus eiro.

"Rimi Latvia" pagājušajā gadā strādāja ar 946,508 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 3,2% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa samazinājās par 8,3% un bija 30,409 miljoni eiro.

Kompānija "Rimi Latvia" reģistrēta 1992.gada janvārī, un tās pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Zviedrijā reģistrētais uzņēmums "Rimi Baltic".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Maskavas apgabala šķīrējtiesa 13.maijā apmierināja Krievijas Finanšu ministrijas prasības apturēt Kiprā bāzēto “ABH Financial Limited” un “Alfastrakhovanie Holdings Limited” korporatīvās tiesības attiecībā uz uzņēmumiem “Alfa Bank” un “Alfa Insurance”, ziņo pravo.ru.

Būtībā ar šo lēmumu tiek ierobežotas arī Latvijas pilsoņa Pētera Avena tiesības uz viņam piederošajām 12,4% “Alfa Bank” kapitāldaļām, kuras, visticamāk, paliks Krievijā.

Vēl pirms pagājušā gada februārī tika noteiktas Eiropas Savienības sankcijas pret “Alfa Bank”, “ABH Financial Limited” paziņoja, ka tai steidzami nepieciešams “atbrīvoties no šī strīdīgā aktīva, lai izvairītos no turpmākām regulatīvām, politiskām un reputācijas sekām”. Holdings uzsvēra: vairs nav iespējams vienlaikus veikt uzņēmējdarbību Krievijā un Eiropā. Kā pērnā gada septembrī norādīja ABHH: “Izveidojusies ārkārtīgi pretrunīga situācija: no vienas puses ES sagaida, ka Eiropas uzņēmumi izstāsies no Krievijas aktīviem, bet, no otras puses, ES regulatori nedod atļauju izstāties”.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par iepirkšanās un izklaides centra “AKROPOLE Alfa” jauno vadītāju iecelta Sanita Krīgere, kurai ir 20 gadu pieredze mazumtirdzniecībā un nekustamo īpašumu pārvaldībā.

“Mēs uzskatām, ka iepirkšanās centra vadītājam ir jābūt drosmīgam pieņemt izaicinājumus, ar plašu redzesloku un jāspēj mainīties līdzi laikam, lai apmierinātu pircēju vēlmes un vajadzības, kā arī palīdzētu noturēt centra konkurētspēju. Iepirkšanās centrs “AKROPOLE Alfa” ir daudzpusīgs un uz attīstību vērsts objekts, kas prasa lielu profesionālo ieguldījumu. Tieši tādēļ esam patiesi priecīgi mūsu komandā uzņemt Sanitu – viņai ir bagātīga pieredze un pārliecinošs redzējums par nozares attīstību. Novēlam jaunajai vadītājai izdošanos un ar nepacietību gribam redzēt, kas “AKROPOLE Alfa” sagaida nākotnē,” pauž “Akropolis Group” īpašumu pārvaldības vadītāja Rasa Kundušiene.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

FOTO: Uzsākta Ülemiste tirdzniecības centra paplašināšana Tallinā

Monta Glumane,28.08.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas valstu tirdzniecības centru attīstītājs un apsaimniekotājs Linstow Center Management ar kapsulas iemūrēšanas ceremoniju nupat nosvinējis Ülemiste tirdzniecības centra paplašināšanas uzsākšanu. Iecerēts, ka durvis tas vērs jau 2019. gada jūnijā, informē SIA Linstow Center Management.

«Pašlaik Linstow Center Management Baltijas valstīs paplašina trīs iepirkšanās centrus, bet kopumā Latvijā un Igaunijā apsaimnieko sešus centrus. Mēs varam lepni teikt, ka šī paplašināšanās, kas padarīs Ülemiste par 125 000 kvadrātmetru lielu iepirkšanās un izklaides centru, to ierindos lielāko Eiropas tirdzniecības centru vidū un Baltijas tirdzniecības centru augšgalā,» stāsta AS Linstow valdes priekšsēdētājs Pērs Mortensens.

SIA Linstow Center Management valdes priekšsēdētājs Frode Gronvolds norāda, ka pamatā cilvēki labprāt apmeklē tirdzniecības centrus, jo tajos ir veikalu dažādība, tomēr paplašināšanas mērķis ir papildus iepirkšanās iespējām piedāvāt arī kvalitatīvu izklaidi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

FOTO: Alfa kļūst par Latvijas lielāko tirdzniecības centru; darbi vēl nav galā

Monta Glumane,05.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrs Alfa pēc divu gadu būvniecības darbiem ver jaunās piebūves durvis apmeklētājiem. Līdz ar paplašināšanas darbu noslēgumu Alfa atkal kļūst par Latvijas lielāko tirdzniecības centru, palielinot iznomājamo tirdzniecības platību līdz 71 000 m².

Projekta kopējās investīcijas veido 55 miljonus eiro. Šobrīd norisinās darbs arī pie esošā tirdzniecības centa interjera renovācijas plāna.

T/c Alfa paplašināšanas darbi tika uzsākti 2017. gada septembrī. To ietvaros uzbūvētas divas jaunas ēkas – daudzstāvu autostāvvieta un trīsstāvu tirdzniecības ēka, kā arī labiekārtota teritorija, iestādot 177 kokus un veidojot Brīvības ielai piegulošo autostāvvietu kā parku. Paplašināšanas ietvaros nomnieku skaits no iepriekšējiem 170 palielināts līdz 210. Savukārt jaunās autostāvvietas ēka un teritorijas labiekārtošana šobrīd apmeklētājiem ļauj nodrošināt autostāvvietas 1750 automašīnām, kā arī velonovietnes.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc divu gadu būvniecības Būvniecības valsts kontroles birojs pieņēmis ekspluatācijā t/p Alfa paplašināšanas darbus, informē Linstow Center Management.

Kopējās projekta investīcijas ir 55 miljoni eiro, Db.lv informēja tirdzniecības parka «Alfa» sabiedrisko attiecību konsultante Ilze Žūka. Attīstības ieceres ietvaros uzbūvētas divas jaunas ēkas, kā arī pārbūvēta un labiekārtota tirdzniecības centram piegulošā teritorija.

Realizējot paplašināšanas ieceri, tirdzniecības centra kopējā platība, iekļaujot arī daudzstāvu un pazemes autostāvvietas, no 99 000 m² palielināta līdz 154 000 m², no tiem 71 000 m² atvēlot nomnieku vajadzībām. Līdz ar šo darbu noslēgumu t/p Alfa uzskatāma par Latvijā lielāko tirdzniecības centru, apmeklētājiem nodrošinot 210 dažādu nomnieku sniegtos pakalpojumus un autostāvvietu ietilpību 1750 spēkratiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc divu gadu būvniecības ekspluatācijā nodota 55 miljonus eiro vērtā tirdzniecības centra Alfa piebūve, kurā - 3. stāvā - izvietots arī ēdināšanas zīmola Lido jaunā dizaina restorāns.

Kā biznesa portālam db.lv pastāstīja Lido padomes priekšsēdētājs Gunārs Ķirsons, jaunā restorāna izveidē ieguldīti 2 miljoni eiro.

Lido Alfa darbinieku apģērba dizainu izstrādājusi zīmola Nolo izveidotāja Viktorija Joniene.

Tirdzniecības centram Alfa uzbūvētas divas jaunas ēkas, kā arī pārbūvēta un labiekārtota tirdzniecības centram piegulošā teritorija.

Realizējot paplašināšanas ieceri, tirdzniecības centra kopējā platība, iekļaujot arī daudzstāvu un pazemes autostāvvietas, no 99 000 m² palielināta līdz 154 000 m², no tiem 71 000 m² atvēlot nomnieku vajadzībām. Līdz ar šo darbu noslēgumu t/p Alfa uzskatāma par Latvijā lielāko tirdzniecības centru, apmeklētājiem nodrošinot 210 dažādu nomnieku sniegtos pakalpojumus un autostāvvietu ietilpību 1750 spēkratiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Akropolis Group, kas pārvalda iepirkšanās un izklaides centrus Akropolis Viļņā, Klaipēdā un Šauļos, kā arī Akropole Rīgā, ir atļauts pabeigt tirdzniecības centra Alfa iegādi Rīgā.

Latvijas Konkurences padome 25. novembrī piešķīra Akropolis Group beznosacījumu apvienošanās atļauju, lai pabeigtu tirdzniecības centra, kas atrodas Latvijas galvaspilsētā, iegādes darījumu.

Akropolis Group ar Nasdaq Viļņas biržas starpniecību paziņoja, ka tuvākajā laikā, atbilstoši parakstītajā līgumā minētajai procedūrai un noteikumiem, tiks īstenota Latvijas uzņēmuma SIA Delta Property, kam pieder tirdzniecības centrs Alfa Rīgā, kapitāldaļu īpašumtiesību pārņemšana.

“Latvijas Republikas Konkurences padome ir izpētījusi Akropolis Group plānoto uzņēmuma iegādi, iegādājoties 100% SIA Delta Property daļas un gūstot vienpersonisku kontroli pār iepriekšminēto uzņēmumu, un konstatējusi, ka plānotā apvienošanās neradīs vai nenostiprinās dominējošo stāvokli vai būtiski neierobežos konkurenci konkrētajos tirgos. Saņemot beznosacījumu apvienošanās atļauju, mēs plānojam pabeigt darījumu tuvākajā laikā,” sacīja Akropolis Group izpilddirektors Manfredas Dargužis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paplašinot zīmola “Akropole” izmantošanu, no 10. marta tirdzniecības centrs “Alfa” ir oficiāli mainījis nosaukumu, kļūstot par “Akropole Alfa”. Savukārt iepirkšanās un izklaides centrs “Akropole” turpmāk būs “Akropole Rīga”.

“Vienotā zīmola ieviešanas process ir veiksmīgi noslēdzies. Mūsu vīzija par iepirkšanās centru nākotni un vēl lielākām attīstības iespējām ir nemainīga, un mēs turpināsim strādāt pie dažādiem projektiem, lai mūsu apmeklētājiem piedāvātu vēl daudzveidīgāku iepirkšanās un izklaides pieredzi,” saka Manfredas Dargužis, “Akropolis Group” izpilddirektors.

Alfu pārdēvēs par Akropole Alfa 

Uzņēmums “Akropolis Group”, kura īpašumā un pārvaldībā ir divi tirdzniecības centri Rīgā...

“Darbs pie vienotās “Akropole” zīmola ieviešanas ilga vairākus mēnešus, izstrādājot vienotu dāvanu karšu sistēmu, attīstot jaunu mājaslapu, un integrējot “Akropole” zīmola elementus iepirkšanās centrā “Akropole Alfa”. Lai gan šo pavasari un ilgi lolotās pārmaiņas mēs esam sagaidījuši ar pavisam citu noskaņojumu nekā iepriekš iedomājāmies, ticam, ka rīdziniekus un Rīgas viesus šīs pārmaiņas patīkami iepriecinās,” saka Zane Kaktiņa, iepirkšanās centra “Akropole Alfa” vadītāja.

TOP 10 nekustamā īpašuma investīciju darījumi Latvijā  

Investīcijas desmit lielākajos nekustamā īpašuma darījumos Latvijā 2021. gadā sasniedza 576 miljonus...

Apmeklētāji un garāmgājēji jau var pamanīt “Akropole Alfa” jaunā nosaukuma izkārtnes uz iepirkšanās centra fasādes. Vizuālas izmaiņas, kas veiktas saskaņā ar “Akropole ” zīmola vadlīnijām, ir redzamas arī iepirkšanās centra interjerā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Sekojot idejai: Frizētava ar numuriņu sistēmu tirdzniecības centros

Laura Mazbērziņa,15.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau otrajā salonā HairRiga administratora pienākumus pilda robots – numuriņu izsniedzējs, gluži kā bankā; nākotnē uzņēmums vēlētos būt vairākos tirdzniecības centros.

Friziersaloni HairRiga šobrīd ir raduši mājvietu divos Rīgas iepirkšanās centros - Olimpia un Rīga Plaza, tomēr uzņēmumu SIA HairRiga Sun un SIA HairRiga īpašniece Ilva Banka-Okorie atklāj, ka nākotnē viņa vēlētos atvērt HairRiga arī tirdzniecības parkā Alfa vai Spice.

Koncepts kā nevienam

Abos HairRiga friziersalonos administratora vietā strādā robots – numuriņu izsniedzējs. Pirmais robots tika ieviests 2017. gadā līdz ar jauno friziersalonu Rīga Plaza, bet kopš šā gada marta šī sistēma darbojas arī Olimpia.

I. Banka-Okorie nav dzirdējusi, ka kādam citam salonam būtu šāds koncepcija, skaidrojot, ka HairRiga princips ir līdzīgs kā bankā, jo ir dzīvā rinda ar numuriņu sistēmu. Iestāties rindā jeb iegūt savu kārtas numuru var arī mājaslapā – tiešsaistē, piesakoties uz konkrētu datumu un laiku. Numuriņu iekārtā investēti 3,5 tūkstoši eiro. I. Banka-Okorie ir pārliecināta, ka ilgtermiņā šis ieguldījums atmaksājas, jo būtiski palielinās friziersalona efektivitāte. Ierodoties friziersalonā, cilvēks paņem savu numuriņu. Gaidot savu kārtu, viņš var izstaigāt veikalus, paēst vai izdarīt kaut ko citu. Pienākot rindai, salona klients mobilajā tālrunī saņemt ziņu ar norādi, ka var ierasties HairRiga.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

FOTO, VIDEO: 72 miljonus eiro vērtie Origo būvdarbi tuvojas finišam

Monta Glumane,22.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvojoties tirdzniecības centra Origo piebūves celtniecības darbu noslēgumam, Linstow Center Management atklāj, kādi nomnieki atradīsies topošajā sešstāvu iepirkšanās un biroju centrā.

Video skatāms raksta beigās!

Db.lv jau vēstīja, ka jauno piebūvi apmeklētājiem paredzēts atklāt nākamā gada pavasarī. Ēkas pirmajos trīs stāvos plānots izvietot tirdzniecības, ēdināšanas un pakalpojumu sniedzēju telpas, bet ēkas augšējos trīs stāvos A klases birojus - Origo One.

Paredzēts, ka ēkas pirmajā stāvā atradīsies pirmās nepieciešamības preces. Tajā tiks izvietoti tādi veikali kā Drogas, Euronics, Douglas, Jāņa Rozes grāmatnīca, Mēness Aptieka, Pasaules Optika, kā arī tehnoloģiju un mobilo sakaru operatori – LMT, Bite, Tele 2, Lattelekom, Samsung, kā arī kafejnīcas un ātrās ēdināšanas pakalpojumi – Blender, Lage Gastranome, Costa Coffee u.c. Tāpat pirmajā stāvā atradīsies lielākais Rimi pilsētas centrā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SEB banka un Danske Bank ir piešķīrušas Linstow grupai ilgtermiņa sindicēto aizdevumu 34 miljonu eiro apmērā. Tas paredzēts tirdzniecības centra Origo paplašināšanai, veidojot multifunkcionālo centru, kas iekļausies arī Rail Baltica satiksmes mezglā. Katra no bankām finansē pusi no kopējā aizdevuma apjoma.

Projektā plānots pārbūvēt esošās tirdzniecības centra Origo telpas un vietā, kur iepriekš atradās pasta centrāle uzbūvēt jaunu korpusu, sešos stāvos iekārtojot gan tirdzniecības telpas, gan telpas birojiem un restorāniem, kā arī pazemes autostāvvietas. Jaunās ēkas būvniecības darbi jau ir sākušies, un tos plānots pabeigt līdz 2019. gada oktobrim.

Linstow Center Management valdes priekšsēdētājs Frode Gronvolds (Frode Grønvold): «Origo tirdzniecības centra paplašināšana un Origo One biznesa centra izveide ir nozīmīgs solis uzņēmumam Linstow. Bet ne tikai mums. Ieguldot 70 miljonus eiro, mēs Latvijā veidosim jaunu tendenci nozarē, apvienojot tirdzniecību, biznesu, ēdināšanu, veselību un transportu zem viena jumta, apliecinot, ka Rīga ir kosmopolītiska pilsēta gluži tāpat kā lielākās Eiropas galvaspilsētas. Projekts tiek attīstīts atbilstoši globālai tendencei, nodrošinot tirdzniecību un uzņēmējdarbību blakus transporta mezgliem, kas cilvēkiem nodrošina maksimālas ērtības. Jaunais multimodālā transporta mezgls, kas tiks realizēts saskaņā ar Rail Baltica projektu, radīs jaunas iespējas uzņēmumiem stacijas teritorijā un ap to, kā arī stimulēs pilsētas attīstību un šīs zonas centrā būs Origo. Prieks, ka ne tikai mēs esam noticējuši šim projektam, tā patiesās iespējas novērtējuši arī mūsu partneri – bankas SEB un Danske Bank, kas atbalsta mūsu plānu.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinot darbus pie tirdzniecības centra "Origo" (Origo) paplašināšanas un biznesa centra "Origo One" projekta realizācijas, gadu mijā plānots slēgt Origo A māju, kuras rekonstrukcija turpināsies līdz 2020.gada rudenim, informē nekustamo īpašumu attīstītājs "Linstow Center Management" (LCM).

Tomēr jau 2020.gada februāra beigās - marta sākumā durvis vērs Origo paplašinātā daļa, tostarp divas reizes lielākais "Rimi". Veikali un pakalpojumi Origo B mājā kā arī Rīgas Centrālās Stacijas pārējā daļā 2020.gada sākumā turpinās strādāt bez izmaiņām.

T/c Origo A mājā esošo veikalu pēdējā darba diena pirms pagaidu slēgšanas būs šā gada 31.decembris, bet "Rimi" pēdējā darba diena būs 2020.gada 2.janvāris.

Jau ziņots, ka t/c Origo paplašināšanai "Linstow Center Management" uzsācis jaunas ēkas būvniecību blakus esošajā zemes gabalā Satekles ielā 2b. Ēkas pirmajos trīs stāvos būs tirdzniecības centrs, savukārt 4. līdz 6. stāvā 11500m2 platībā top moderns biznesa centrs "Origo One", kurā atradīsies A klases biroji. Biznesa centra atklāšana plānota 2020. gada februārī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamo īpašumu kompānija "Akropolis Group", kam pieder iepirkšanās un izklaides centri "Akropolis" Viļņā, Klaipēdā un Šauļos un "Akropole" Rīgā, iegādājusies vienu no lielākajiem tirdzniecības centriem Rīgā - "Alfa", informē "Akropolis Group" pārstāvji.

"Akropolis Group" parakstījis līgumu ar Norvēģijas uzņēmumu "AMD Holding" par 100% kapitāla daļu iegādi tā Latvijas meitasuzņēmumā "Delta Property". Uzņēmumam "Delta Property" pieder 9,7 hektāru zemes gabals un ēka Brīvības ielā 372, kurā atrodas tirdzniecības centrs "Alfa" ar kopējo platību aptuveni 154 000 kvadrātmetri.

Puses ir vienojušās neatklāt iecerētā darījuma vērtību, kas tiks pabeigts pēc tam, kad būs saņemta Latvijas Konkurences padomes atļauja.

"Akropolis Group" izpilddirektors Manfreds Dargužis norāda, ka uzņēmums sasniedzis vadošo pozīciju starp iepirkšanās un izklaides centriem, attīstot pats savus projektus, taču tam vienmēr ir bijušas ambīcijas augt arī iegādes darījumu ceļā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirgotājam SIA "Rimi Latvia" nav bijušas pārrunas ar tirdzniecības centra "Alfa" jaunajiem īpašniekiem par "Rimi" turpmāko darbību šajā iepirkšanās centrā, atzina "Rimi Latvia" sabiedrisko attiecību speciālists Juris Šleiers.

Viņš norādīja, ka pašreiz arī nav zināms, kad tās varētu būt plānotas.

Jau vēstīts, ka nekustamo īpašumu kompānija "Akropolis Group", kas pārvalda tirdzniecības centrus "Akropolis" Viļņā, Klaipēdā un Šauļos, kā arī "Akropole" Rīgā, pabeigusi tirdzniecības centra "Alfa" iegādi, kļūstot par vienīgo tā īpašnieku.

Akropolis Group iegādāto Alfu vadīs Zane Kaktiņa 

Akropolis Group, kas pārvalda iepirkšanās un izklaides centrus Akropolis Viļņā, Klaipēdā un...

"Akropolis Group" ietilpst Lietuvas holdingā "Vilniaus prekyba", kurā ir arī mazumtirdzniecības kompāniju tīkls "Maxima grupe". Grupai piederošajos tirdzniecības centros ierasti atrodas "Maxima" lielveikali.

"Rimi" gan ir spēkā esošs līgums par nomas tiesībām "Alfā" līdz pat 2034.gadam. "Rimi Latvia" veikala rekonstrukcijā tirdzniecības centrā "Alfa" ieguldīja 1,9 miljonus eiro.

Jau ziņots, ka pēc darījuma noslēgšanas Rīga ir kļuvusi par pirmo pilsētu, kurā "Akropolis Group" pārvaldīs divus iepirkšanās un izklaides centrus. Tirdzniecības centrs "Alfa" kļuvis par pirmo "Akropolis Group" piederošu objektu, kuru uzņēmums pats nav attīstījis no pirmsākumiem.

Par "Alfas" vadītāju iecelta Zane Kaktiņa, kura divus iepriekšējos gadus ir bijusi tirdzniecības centra "Akropole" vadītāja.

"Rimi Latvia" pagājušajā gadā strādāja ar 946,508 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 3,2% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa samazinājās par 8,3% un bija 30,409 miljoni eiro.

"Rimi Latvia" reģistrēta 1992.gada janvārī, un tās pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Zviedrijā reģistrētais uzņēmums "Rimi Baltic".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2022. gads ir pirmais pilnais gads, kad “Akropolis Group” finanšu rezultātos iekļauti iepirkšanās centra “AKROPOLE Alfa” finanšu rezultāti, informē uzņēmums.

Tas, kā arī pandēmijas ierobežojumu atcelšana 2022. gada sākumā pozitīvi ietekmēja grupas konsolidētos finanšu rezultātus 2022. gadā. Piecu grupas pārvaldīto iepirkšanās un izklaides centru nomnieku apgrozījums pērn sasniedza 1,11 miljardus eiro, kas ir par 67 % vairāk nekā 2021. gadā. Savukārt grupas nomas ienākumi bija 75,1 miljons eiro, bet tās peļņa pirms procentiem, nodokļiem, nolietojuma un amortizācijas atskaitījumiem (EBITDA) – 71,9 miljoni eiro, kas ir attiecīgi par 31 % un 26 % vairāk, salīdzinot ar 2021. gadu.

“2022. gada sākumā tika atcelti Covid-19 ierobežojumi, kas pozitīvi ietekmēja apmeklētāju plūsmu un nomnieku apgrozījumu iepirkšanās centros, kas pagājušajā gadā pieauga salīdzinājumā ar 2021. gadu. Iepirkšanās centrus “Akropolis”, ieskaitot 2021. gada nogalē iegādāto iepirkšanās centru “AKROPOLE Alfa”, kas pagājušā gada laikā tika pilnībā integrēts grupas struktūrā, pagājušajā gadā apmeklēja vairāk nekā 41 miljons apmeklētāju. Lai gan pirmspandēmijas apmeklētības līmenis vēl netika sasniegts, tomēr grupas nomnieku gada apgrozījums, neieskaitot inflācijas efektu, atgriezās pirmspandēmijas līmenī. “Akropolis” iepirkšanās centru pievilcību gan partneriem, gan apmeklētājiem apliecina aizņemto platību rādītājs, kas pagājušajā gadā saglabājās ļoti augsts – 98 %. Arī “Akropolis Group” finanšu rādītāji pērn uzlabojās – uzņēmums saglabā spēcīgas pozīcijas Baltijas tirgū, lai gan enerģijas cenu radītie izaicinājumi samazināja grupas rentabilitāti, kas nav sasniegusi pirmspandēmijas līmeni,” komentē Manfredas Dargužis, “Akropolis Group” izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jauna profesija tikai par 40 - 70 eiro? Tas ir iespējams! Projekta Mācības pieaugušajiem 5.kārtas ietvarā, kuru īstenojam sadarbībā ar Valsts izglītības attīstības aģentūru (VIAA), aicinām Jūs iegūt modernākas zināšanas un prasmes, maksājot tikai 5-10% no kursu maksas (90-95% apmērā tiek segts no ES fondu un valsts līdzekļiem).

Pieteikumi tiek pieņemti līdz 22. oktobrim (ieskaitot) - www.viaakursi.mcalfa.lv

“Uzņēmējdarbība, loģistika, lauksaimniecība, tekstilizstrādājumi un vismodernākās zināšanas - digitālās tehnoloģijas un IT sfēra, mēs precīzi zinām, kas šodien ir pieprasīts darba tirgū un kādas zināšanas meklē mūsu studenti! ”. Laila Uzule, izglītības iestādes MC Alfa - mācību centrs direktore, piedaloties profesionālo kursu īstenošanā pieaugušajiem kopš 2017. gada, ir pārliecināta, ka nav lieku zināšanu: “Iepriekšējā mācību kārtā vairāk kā 300 personu pieteicās apgūt programmu Dārzkopības pamati. Cilvēki COVID laikā pamanīja savas dobes, dārzus un balkona puķu kastes. Mūsu lieliskie pasniedzēji sniedza ļoti noderīgas, praktiski pielietojamas zināšanas.”

Komentāri

Pievienot komentāru