Mazumtirdzniecība

Evelatus atrod «āķi» pircēju piesaistīšanai

Linda Zalāne,06.07.2016

Jaunākais izdevums

SIA Evelatus Plus līdzās mobilo ierīču un aksesuāru tirdzniecībai ir sācis attīstīt savu preču zīmolu un cer ar to iekarot pasaules veikalu plauktus

Elektronisko ierīču vairumtirdzniecības uzņēmums SIA Evelatus Plus kāpinājis apgrozījumu no 225 tūkst. eiro 2012. gadā līdz četriem milj. eiro 2015. gadā. Šī iemesla dēļ uzņēmums ir iekļauts laikraksta Dienas Bizness un Lursoft veidotajā straujāk augošo kompāniju jeb Gazeļu sarakstā.

«Visiem plauktos ir mobilie telefoni, bet preču klāsts ir vismaz trīs reizes mazāks nekā mums, jo mēs koncentrējamies tikai un vienīgi uz mobilo ierīču tirdzniecību, izņēmums ir jaunā prece – segvejs, kas ir elektriski vadāms pārvietošanās līdzeklis,» stāsta uzņēmuma dibinātājs, valdes loceklis Valters Ģērmanis. Jaunais pārvietošanās līdzeklis kalpo kā āķis, kas varētu piesaistīt jaunus pircējus.

«Pagājušajā gadā tirgū laidām arī Evelatus zīmola viedtālruni un šogad septembrī pircējiem piedāvāsim jaunu mobilo telefonu. Tas būs maza izmēra un ar pogām,» viņš atklāj.

Visu rakstu Ķer iespējas mobilo ierīču jūrā lasiet 6. jūlija laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas uzņēmuma Evelatus miniatūro tālruni var paņemt līdzi, ja kabatā nepietiek vietas viedtelefonam

Pagājušās desmitgades pirmajā pusē mobilo telefonu evolūcija bija uzņēmusi kursu uz pēc iespējas mazāku izmēru. Jo mazāks tālrunis bija kabatā, jo respektablāks šķita tā nēsātājs. Ražotāji šajā «bruņošanās sacensībā» aizdzīvojās līdz diezgan absurdiem izmēriem – tik niecīgiem, ka dažos Nokia un Siemens modeļos ciparnīcas pogas varēja nospiest vien ar mazāko pirkstu vai pat bija jāņem talkā pildspalvas gals.

Nez, kur šī virzība būtu aizvedusi, ja vien lielāku lomu neiegūtu krāsains ekrāns, kas drīz vien kļuva skārienjutīgs, aizsākot pilnīgi pretēju tendenci. Kad jau šķita, ka sīkie telefoni ir zuduši nebūtībā uz mūžiem, vietējais mobilo telefonu izplatītājs Evelatus šoruden prezentēja savu jaunāko modeli Mini, kas modina atmiņā pusotru desmitgadi tālu pagātni. Tirgotājs to pozicionē kā lētu izvēli bērniem vai kā džinsu bikšu mazajā sānu kabatā ieliekamu rezerves ierīci viedtelefonu īpašniekiem. Taču vai tādam vispār ir vieta mūsdienu cilvēka ikdienā?

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo telefonu un aksesuāru tirgotājam SIA "Evelatus" reģistrēta komercķīla 400 tūkstošu eiro vērtībā, liecina informācija "Lursoft".

Ķīlas ņēmējs ir Attīstības finanšu institūcija "Altum". Par labu ķīlas ņēmējam SIA "Evelatus" ieķīlājusi automašīnas "BMW X5 XDRIVE 30D", "VOLVO XC90", kā arī savu mantu kā lietu kopību uz ieķīlāšanas brīdi, kā arī lietu kopības nākamās sastāvdaļas.

Lursoft pieejamie dati liecina, ka Ludmilai Ģērmanei piederošā SIA "Evelatus" darbiniekiem kopš š.g. aprīļa vairākkārt izmaksāta atlīdzība par dīkstāvi, tāpat arī uzņēmumam atbalstīta nokavēto nodokļu maksājumu samaksas sadale termiņos vai atlikšana uz laiku līdz trim gadiem.

SIA "Evelatus" vēl nav iesniedzis pārskatu par 2019.gadu, bet 2018.gada pārskats liecina, ka tas aizpagājušajā gadā apgrozījis 12,98 miljonus eiro un pēc nodokļu nomaksas nopelnījis 360,6 tūkstošus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas uzņēmums Evelatus tirgū laidis pašu radītu, maza izmēra tālruņa modeli Evelatus Mini, kura cena ir 39 eiro, pastāstīja uzņēmumā.

«Podziņu» tālrunis ar 1,44 collu ekrānu ir aprīkots ar iespēju vienlaikus izmantot 2 SIM kartes, «kas īpaši patikšot aizņemtiem biznesa cilvēkiem». Tālruni varot izmantot kā otru tālruni darba vajadzībām.

«Dažkārt klients jau iepriekš ir iegādājies kādu dārgu viedtālruni ar 4 vai 5 collu ekrānu, taču ir situācijas, kad šādu tālruni nav ērti ņemt līdzi tā lielā izmēra un svara dēļ, piemēram, uz futbola spēli ar draugiem vai citur, tomēr saņemt zvanus ir ļoti svarīgi,» klāsta tālruņa radītājs – uzņēmuma Evelatus īpašnieks Valters Ģērmanis.

Pašu radīto preču tirdzniecību Evelatus uzsāka 2015. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no veiksmīgākajiem elastīgo maksājumu risinājumu nodrošinātājiem Baltijā, ESTO, savā pirmajā darbības gadā Latvijā ir spējis sasniegt vairākus nozīmīgus mērķus. To starpā var minēt veiksmīgi uzsākto sadarbību ar “Bolt”, kā arī faktu, ka ar ESTO starpniecību desmitiem tūkstošu klientu norēķinājušies ar komersantiem vairāku miljonu eiro vērtībā.

Kā jau iepriekš minēts, viens no lielākajiem panākumiem – izmantojot ESTO maksājumu risinājumus, tika veikti aptuveni 55 000 unikāli darījumi ar dažādiem tirgotājiem, iegādājoties preces kopumā par 5,2 miljoniem eiro.

Aktīvais kredītportfelis pieauga par vairāk nekā 1,3 miljoniem eiro un ESTO piesaistīja 154 jaunus tirgotājus Latvijā. Daži no pazīstamākajiem: elkor.lv, ideal.lv, evelatus.lv, membershop.lv, bigbox.lv, stokker.lv, veloprofs.lv, gintaromebeles.lv, pranamat.lv, weekendshoes.lv, grenardi.lv, given.lv.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Klientu iespēju uzvaras gājiens ir sācies. Finanšu tehnoloģiju uzņēmums ESTO nodrošina dalīto maksājumu preču iegādei bez papildu komisijas, un e-komercijā tā izdodas piesaistīt aizvien vairāk klientu. Tirgotāji, kuri izvēlas saviem klientiem piedāvāt ESTO dalītā maksājuma iespēju, palielina apgrozījumu un piesaista aizvien jaunus klientus.

To intervijā Dienas Biznesam pauda ESTO LV vadītājs Māris Vaivods.

Iesākumam pastāstiet, kas ir ESTO!

ESTO darbojas nebanku kreditēšanas nozarē. Mēs darbojamies patēriņu kreditēšanas segmentā visā Baltijā. Pirmsākums ir Igaunijā 2017. gadā, kur trīs jauni igauņu puiši iesāka šo biznesu ar vietējām investīcijām. Latvijas filiāle sāka darbību 2022. gadā. Proti, drīzumā būs pagājuši trīs darbības gadi. Esam pārstāvēti arī Lietuvā. Darbojamies augstas konkurences apstākļos, un pati kreditēšanas forma nav nekas unikāls. Mātes uzņēmums Igaunijas ESTO ir lielākais nebanku aizdevējs gan pēc pārdošanas, gan pēc portfeļa apmēra. Sešu gadu laikā igauņi ir paveikuši būtisku darbu tirgus iekarošanā pašu mājās. Latvija ir mērķis, un mēs uz to ejam.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc valdības lēmuma, kas lielā daļā tirdzniecības centru veikalos liedz izsniegt attālināti iegādātās preces, vairāki tirdzniecības centri Rīgā gatavi organizēt saviem nomniekiem tirdzniecību un attālināti iegādāto preču izsniegšanas punktus ārtelpās, aģentūru LETA informēja tirdzniecības centru pārstāvji.

Kopš piektdienas pie tirdzniecības centra "Akropole" ārā sācis darboties vienots pasūtījumu izsniegšanas punkts, kur apmeklētāji varēs saņemt iepriekš tiešsaistē iegādātas un apmaksātas preces no "Akropolē" esošajiem veikaliem, aģentūrai LETA pavēstīja tirdzniecības centra pārstāvji. Pasūtījumu izsniegšanas punkts darbosies ārpus "Akropoles" telpām, pie B ieejas.

"Akropoles" pārstāvji skaidroja, ka vienotais pasūtījumu izsniegšanas punkts izveidots, lai ierobežojumu apstākļos turpinātu apmeklētājiem nodrošināt attālināti iegādāto preču izsniegšanu, vienlaikus ievērojot visus valstī noteiktos ierobežojumus un epidemioloģiskos drošības pasākumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Otrdien tika sumināti Patentu valdes (PV) un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) rīkotā tradicionālā konkursa Gada preču zīme laureāti, informē LTRK.

Konkursā šogad piedalījās 83 pērn reģistrētās preču zīmes divās nominācijās – Gada preču zīme – Latvijai un Gada preču zīme – pasaulei. Sīvajā konkurencē labāko preču zīmju titulus ieguva Latvijā radītu dizaina papīra lietu ražotājs SIA Manilla un starptautiska jūras servisa pakalpojumu sniedzējs SIA Marine Insurance Services.

«Preču zīmes ir uzņēmuma zīmolvedības un reklamēšanas stratēģiju būtisks elements, tādēļ preču zīmes, nenoliedzami, ir viens no uzņēmuma mārketinga politikas stūrakmeņiem,» konkursa laureātu godināšanas ceremonijā sacīja Latvijas tieslietu ministrs Dzintars Rasnačs, uzsverot, ka gan šogad, gan arī iepriekšējos gadus laureātu godā ir uzņēmēji un uzņēmumi, kuri novērtē rūpnieciskā īpašuma aizsardzības sistēmas radītās priekšrocības un tās jau īstenojuši, reģistrējot savu preču zīmi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nokia 8 fotokamera piedāvā retu iespēju fotografēt vienlaikus uz abām pusēm un savienot bildes vienā attēlā

Vasarā iepazīstinājuši ar trīs viduvējiem viedtālruņiem, savulaik varenā zīmola Nokia jaunie saimnieki HMD Global no Ķīnas rudens pusē parādīja pasaulei arī savu nu jau pērnā gada flagmani Nokia 8. Par vasaras «metienu» galvenokārt runāja pievilcīgās cenas un solīto ātro Android operētājsistēmas atjauninājumu dēļ, bet «astotnieku» jau apvija triecienmodelim raksturīgā noslēpumainība un solījumi pārsteigt ar kaut ko interesantāku, piemēram, duālo kameru un īpašu fotografēšanas režīmu.

2017. gada nogalē tālrunis beidzot sasniedza arī mūsu veikalus un ar Nokia oficiālā izplatītāja Evelatus gādību nonāca līdz DB. Lūkosim noskaidrot, vai reiz Latvijā tik iecienītā «nokija» šobrīd spēj spēkoties ar šā brīža tirgus līderiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nokia mobilo tālruņu izplatītājs Mobitec Group sadarbībā ar vairumtirdzniecības partneri Latvijā – Evelatus, Rīgā, Pļavniekos atklājis pirmo Nokia Showroom, informē uzņēmumā.

Jaunatklātais «Nokia Showroom» ir vienīgā vieta, kur vienuviet pieejami visi Nokia telefoni, kuri tiek tirgoti Latvijā.

Šāda vieta izveidota, lai iepazīstinātu apmeklētājus ar jaunākajām «Nokia» zīmola mobilajā ierīcēm, sniegtu konsultācijas par «Android One» un piedāvātu klientiem «Nokia» aksesuāru izvēli Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot vairāk nekā 22 miljonus eiro, Vienības gatvē Ziepniekkalnā, Rīgā atklāts tirdzniecības centrs "Aleja".

T/c "Aleja" ir viens no lielākajiem jaunajiem "Rimi Latvia" tirdzniecības centru projektiem, kura kopējās investīcijas ir vairāk nekā 22 miljoni eiro. Tirdzniecības centrā atrodas arī Rimi Hyper", nodrošinot iespēju saņemt arī "Rimi" e-veikalā veiktos pasūtījumus "Rimi Drive" vai "Saņem veikalā" punktā.

"Rimi hipermārkets tirdzniecības centrā "Aleja" kļūst par ceturto "Rimi" veikalu, kurā ir pieejami pašapkalpošanās skeneri. Jaunais hipermārkets, kas nodrošinās 100 jaunas darba vietas, būvēts saskaņā ar "Rimi" jaunizstrādāto dizaina konceptu - ir uzstādītas vieglāk pamanāmas norādes veikala nodaļās, padarīta plašāka veikala ieejas zona, uzstādītas modernākas pašapkalpošanās kases, pieejami ērtāki un vieglāk vadāmi iepirkumu rati, kā arī izstrādāts jauna koncepta info centrs.

Komentāri

Pievienot komentāru