Vairums klientu Latvijā vēl nav gatavi iegādāties ceļojuma apdrošināšanu ar īsziņas starpniecību, tomēr ņemot vērā straujo tehnoloģiju un telekomunikāciju attīstību, šādas apdrošināšanas iespējas attīstības potenciāls nākotnē vērtējams kā augsts.
Tā liecina apdrošinātāja Ergo novērojumi trīs gadus ilgajā laika posmā kopš kompānija Latvijas tirgū ieviesa apdrošināšanas pakalpojumu, piedāvājot iegādāties ceļojuma apdrošināšanu ar SMS (īsziņas) starpniecību.
Kompānija norāda, ka patlaban klienti izvēlas ceļojumu apdrošināt, izmantojot tiešsaistes pakalpojumus, jo šāds veids esot ērtāks, tomēr nākotnē populāra kļūs arī ceļojumu apdrošināšana ar īsziņas palīdzību. Ergo norāda, ka pēdējo gadu laikā arī apdrošinātāji izveidojuši dažādus e-risinājumus klientu ērtībām: e-polišu pārdošana, e-atlīdzību pieteikšana utt.
Ergo iepriekš veiktās aptaujas rezultāti atklāj, ka 26% jeb katrs ceturtais Latvijas iedzīvotājs uz ārzemēm dodas bez ceļojuma apdrošināšana. Vieni no visbiežāk minētajiem argumentiem, kādēļ nav iegādāta ceļojumu apdrošināšana, tiek minēta aizmāršība, kad par apdrošināšanu steigā aizmirsts vai arī pārliecība - «ar mani jau nekas nevar notikt».
Iespēju iegādāties ceļojuma apdrošināšanu ar īsziņas starpniecību Ergo sadarbībā ar Swedbank saviem klientiem ieviesusi jau 2009. gadā. Kompānija norāda, ka polises iegāde ir pilnībā automatizēta un darbojas jebkurā diennakts laikā. Apdrošināšanas aizsardzība stājas spēkā pēc 24 stundām kopš polises iegādes brīža.
Lai iegādātos šo ceļojumu apdrošināšanas pakalpojumu, ir nepieciešams vienīgi mobilais telefons. Ceļojumu apdrošināšanu ar SMS starpniecību var iegādāties neatkarīgi no laika un vietas, pat ja tas nozīmē nosūtīt SMS tieši pirms došanās ceļā – lidostā, uz prāmja, vilcienā vai jau ārzemēs, skaidro apdrošinātājs.
Db.lv jau vēstīja, ka mobilo sakaru operators Tele2 sadarbībā ar apdrošinātāju Balta sācis piedāvāt apdrošināšanu ar īsziņas palīdzību, atrodoties ārvalstīs.