Latvijā lielākais eksprespiegādes pakalpojumu sniedzējs DPD Latvija, kas pieder Francijas Pasta grupas La Poste meitas uzņēmumam Geopost, no šī gada 18.marta ir uzsācis zīmola maiņu.
Lai veicinātu pārliecinošu izaugsmi visos tajos Eiropas valstu tirgos, kur GeoPost piederošie uzņēmumi darbojas, turpmāk šie uzņēmumi būs ar jaunu starptautiski komerciālu zīmola identitāti: DPDgrupa. Zīmola maiņa ietvers ne tikai vizuālas pārmaiņas, bet arī pašreizējo un jaunu pakalpojumu pilnveidošanu un attīstību visā Eiropā.
Jaunā zīmola identitāte no 2015.gada 18.marta tiks izmantota 22 Eiropas valstīs (Lielbritānijā, Austrijā, Beļģijā, Čehijā, Francijā, Horvātijā, Igaunijā, Īrijā, Krievijā, Latvijā, Lietuvā, Luksemburgā, Nīderlandē, Polijā, Portugālē, Rumānijā, Slovākijā, Slovēnijā, Spānijā, Šveicē, Ungārijā un Vācijā). Visas zīmola maiņas aktivitātes tiks paveiktas divos līdz trīs gados.
Saskaņā ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas pēdējiem datiem - uzņēmums DPD Latvija 2014. gadā ir palielinājis savu tirgus daļu Latvijā par 5%, kopumā aizņemot 46% no visa Latvijas eksprespasta un kurjerpasta tirgus. «2014. gadā DPD Latvija ir piegādājis 2,45 miljonus sūtījumu, kas ir par 13% vairāk nekā iepriekšējā gadā,» atzīmē DPD Latvija valdes priekšsēdētājs Ainārs Gilis.