SIA DPD 2014. gads ir bijis finansiāli veiksmīgs, ko lielākoties nodrošināja e-komercijas izaugsme Latvijā un Eiropā, liecina Lursoft dati.
DPD Latvia neto apgrozījums 2014. gadā pieauga līdz 11,325 miljoniem eiro, kas ir par 11% vairāk nekā 2013. gadā. Jānorāda, ka kopējais piegādāto sūtījumu skaits pērn pieauga par aptuveni 15%. Arī DPD Latvia peļņa pērn ievērojami palielinājās, salīdzinot ar 2013. gadu, tā bija par 19% lielāka un sasniedza 1,247 miljonus eiro pēc nodokļu nomaksas.
Uzņēmums ir Francijas grupas sabiedrības Geo Post meitas uzņēmums un starptautiskā sūtījumu tīkla sastāvdaļa, nodrošinot sūtījumu piegādes visā Eiropas Savienībā.
Eksprespasta nozare kopumā 2014. gadā piedzīvoja stabilu izaugsmi ne tika iekšējā tirgū, bet arī starptautiskajos pārvadājumos. Kopumā tirgus dalībnieku aktivitātes pārskata gadā lielākoties bija jūtamas pakalpojumu cenu un kvalitātes nodrošināšanas sektorā, norāda uzņēmums.
Pamatojoties uz stabilu nozares attīstības perspektīvu, DPD Latvia 2015. gadā plāno vienmērīgi attīstīties esošajos pakalpojumu segmentos, veikt Paku Bodes tīkla modernizāciju, aprīkojot to ar jaunām ierīcēm sūtījumu pieņemšanai un izsniegšanai, pilnveidojot klientu apkalpošanas principus. Tāpat uzņēmums plāno veltīt lielāku uzmanību ērtākai e-komercijas pakalpojumu pieejamībai un klientu vajadzību izpētei, apkalpošanas pilnveidošanai.