DHL Express sācis sadarbību ar paku terminālu tīklu PastaStacija, kas paredz to, ka DHL Express klienti, saņemot informāciju par gaidāmo sūtījumu, var izvēlēties piegādi arī uz kādu no 53 PastaStacijas termināļiem jeb «servisa punktiem».
DHL Express pārdošanas un mārketinga direktors Artis Dekšenieks stāsta, ka sadarbība ar PastaStaciju sākta decembrī un klientu atsaucība ir lielāka nekā gaidīts. Divu nedēļu laikā 300 sūtījumi tika pāradresēti uz Pasta Stacijas termināļiem. Pārsvarā tie ir sūtījumi privātpersonām, nevis uzņēmumiem. Tās ir dažādas preces, kas ir pasūtītas ārzemju internetveikalos. Vairāk nekā 50% no DHL Express pakām tika izņemtas pirmo četru stundu laikā, bet 80% - pirmo astoņu stundu laikā, kas norāda uz to, ka cilvēki vēlas saņemt savus sūtījums arvien ātrāk.
PastaStacija izpilddirektore Austra Priede norāda: «Paku piegāde ir viena no visstraujāk augošajām nozarēm un attiecīgi prasa arvien plašākus un elastīgākus risinājumus. Infrastruktūras dalīšana ir tikai loģisks solis, kas samazina izmaksas un paku piegādes laiku partneriem, bet klientiem dot ērtību izvēlēties sev piemērotāku piegādes veidu.»
Kopš 2016.gada PastaStacija ir atvērta tipa infrastruktūra, kurai var pieslēgties jebkurš loģistikas operators, kas saviem klientiem vēlas nodrošināt pilnīgāku servisu paku piegādes jomā, dodot iespēju izvēlēties piegādes arī uz PastaStaciju.